• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..




    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura


    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.




    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!




    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 11:30 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [ben ff eten]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    " het hoeft niet finn het gaat wel" mompel ik zaxhr,
    Wa neer zouden ze me weer roepen?

    Eten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Fugde schreef:
    [Yay! :3 Had je trouwens al gereageerd bij de andere rpg? Ik kan namelijk geen reactie vinden. Dus ik begin weer gek te worden, haha XD]


    (Hahah, nee hoor. Lieverd, je wordt niet gek. Ik heb nu een reactie gezet, aangezien ik nu weer online ben! ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    [Hahahaha, gelukkig maar. :3]

    Finn

    'Het komt vast wel goed, als iemand dit zou begrijpen zijn het jouw vaders wel,' zei ik geruststellend tegen haar. 'Als er iets is moet je maar bellen, oké?' vroeg ik aan haar. Ik hoopte maar dat ik gelijk had.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knik en bedenk me dat hij dat niet zou zien.
    " is goed ik hou vab je en ik bel je later nog wel". Daarna hing ik ip om aftewachten

    ( verhuis naar buiten)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hiram Berry

    Ik was nog altijd gefrustreerd hierover, ik vond het vreselijk. Hoe meer ik hier over nadacht, hoe erger ik dit begon te vinden. Ik hield teveel van mijn meisje. Ze moest zichzelf dit niet aan doen. Ik stormde haar kamer binnen, ik zag dat ze net de telefoon ophing. 'Schat, ik weet dat je dit niet gaat begrijpen. Maar Leroy en ik hebben gepraat en we komen niet over eens. Maar ik vind dat je het weg moet halen. Weet je hoe slecht het is om nu al een kind te krijgen? Je zult me er later dankbaar voor zijn.' zei ik gefrustreerd.

    [Is het zo een beetje goed, Yvonne? Want ik ben nogal slecht in het spelen van boze/gefrustreerde vaders XD

    Oh, jeez! Moet ik alweer weg. Ik word er een beetje gek van, pfff. Irritante ouders ook altijd. Hoop zo snel mogelijk weer terug te zijn.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik schrik even als Hiram binnen komt. Hij begint iets te ratelen en het enigste wat ik ervan begreep is dat hij wou dat ik het wegliet halen.
    Ruw stond ik op, niemand kwam aan ons kleintje, "Nee papa, ik ga het kleintje niet vermoorden. Finn en ik willen het houden en daar moet je je maar bij neer leggen" zeg ik ietswat bozig.

    [tuuriljk ahahah, lolz jij moet telkens weg, ik eodelde btw naar boven ipv. buiten]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Hahaha, ja het is nogal irritant. XD ]

    Hiram Berry

    Ik zette een stap in haar richting.
    'Ik verplicht het je!' zei ik tegen haar waarna ik een stap in haar richting zei.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik voel de tranen in mijn ogen springen.
    "jij kunt mij nergens naar toe dwingen, je bent niet eens mijn vader" sis ik, gelijk heb ik spijt van mijn laatste zin. Ze hebben me wel opgevoed en al die meuk.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hiram Berry

    Tranen sprongen in mijn ogen toen ze zat zei. We hadden haar geadopteerd, haar verzorgd en altijd voor haar klaar gestaan. Maar ze zag ons dus nog niet als haar echte ouders en dat deed pijn. Ik sloeg haar ineens vanuit het niks. Meteen daarna had ik spijt..

    [Dramaaaaaaaa ^^]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ineens brande mijn wang, ik staarde ongelovig naar Hiram. Tranen sprongen over mijn wangen en met mijn hand ging ik naar mijn wang. Boos draaide ik me om, dan zochten ze het maar uit. Ik pakte mijn koffer en kwakte er wat spullen in. Ik negeerde Hiram en sleurde de koffer de trap af.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Leroy Berry

    Ik hoorde veel geschreeuw en zag later Rachel haar koffer de trap af sleuren. 'Lieverd, wat is er gebeurt?' vroeg ik bezorgd.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    RAchel
    Ik kijk boos naar Leroy, "het spijt me pap maar het lijk me beter als ik even weg ga" ik kom voorbij de spiegel en werp snel een blik op de spiegel. Ik trok de deur open en voor ze nog iets konden zeggen smeet ik hard de deur dicht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Fugde wat gaan wij doen tussen Klaine? ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    [Uhm, ik zou het wel leuk vinden als het wel goed zou komen tussen ze :3 , en jij?? Of bedoelde je wat we nu met ze gaan doen?]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.