• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..




    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura


    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.




    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!




    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 11:30 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Hiram Berry

    'Hi, lieverd. Hoe gaat het met je?' vroeg ik bezorgd aan haar. Ik zou natuurlijk niet te streng zijn voor onze Rachel. Tenminste, niet meteen. Ik begon te rijden en keek er even vlug aan. 'Oh god, arme kinderen die klasgenoten van je. Gaat het al beter met ze?' vroeg ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Goed" mompel ik met mijn gedachte bij Kurt. " 2 zijn eral bij en de ander ligt nog in coma, er zijn wel veel dingen gebrokken maar de auto vloog over de kop, dus dat is logisch" ik kijk even naar buiten.
    Was Finn hier maar. Als we thuis zijn stap ik uit en geef leroy een kus.

    "ik dacht ff dat ie harold heettte)xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hiram Berry

    'Schat, ga zitten.' zei ik iets strenger tegen haar waarna ik samen met Leroy plaats nam aan de keukentafel en Rachel afwachtend aankeek totdat ze tegenover ging zitten.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik slik even en ga uiteindelijk maar zitten.
    Deste sneller ik ervan af was en Finn kon bellen.
    Ik keek afwachtend naar mijn vaders


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hiram Berry

    'Als eerste wil k zeggen, Rachel. Dat wij jouw vaders zijn en daarom altijd voor je klaar zouden staan, wat er ook gebeurt. Dus nu natuurlijk ook. Maar ik wil wel kwijt dat ik echt teleurgesteld in je ben. Je bent zo'n slimme en voorbedachte meid en toch liet je je liet gebeuren.' zei ik tegen haar.

    Leroy Berry

    Ik zuchtte en schudde mijn hoofd. 'Ze heeft het niet met opzet gedaan, schat.' zei ik tegen Hiram en ik keek even naar Rachel. 'Misschien zijn wij wel tekort geschoten en hadden we haar beter moeten voorbereiden hierop.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik zucht verdrietig en kijk naar de tafel
    " pap we hebben het veilig gedaan en een keer vergeten. Maar dat waren we vergeten. Als ik het eerder had geweten had ik iets anders gedaan oke" ik zucht evevn

    Ik ga


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Leroy Berry

    Ik kon het moeilijk aanzien hoe moeilijk Rachel het hiermee had en aaide haar troostend over haar rug. 'Nou, het is nou eenmaal gebeurt en er is niets meer aan te doen.' zei ik optimistisch.

    Hiram Berry

    'Nee, Leroy. Hier kan ze niet te makkelijk mee weg komen. Het gaat hier om verantwoordelijkheid. Zij en evenals Finn zijn niet verantwoordelijk geweest. Em daar moeten we het over hebben. Een baby eist veel verantwoordelijkheid, en dat is belangrijk. Rachel, het word dus tijd dat je volwassen wordt. Jezelf volwassen opstelt, dat moet voor het kind.' zei k.

    [Ik ga ook, bijkletsen met een vriendin. Ben er rond 3uur weer denk ik.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik slik nogmaals. " pap Finn en ik hebbehet hier ook over gehad" ik frunikte aan mijn jurk.
    Blegh waaroonm met zijn tweeen tegwn 1 " ik weet ok wel dat het nietniets is" zeg ik daarna wat harder.
    Dachten ze serieus dat ik dacht dat het een pop was die je neer konleggen en niet meer naar om)hoefde te kijken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Leroy Berry

    Ik luisterde aandacht naar het gesprek en knikte. 'Rachel, het al goed, schatje.' zei ok waarna ik me tegen Hiram keerde. 'Ze heeft het er moeilijk mee. Als er iemand verantwoordelijk is het onze dochter wel!' nam ik het voor haar op. Hiram keek mij nu aan en daarna naar Rachel. 'Schatje, misschien kan je even weggaan. Dan hebben ik en je vader het er nog over' zei Hiram. Ik knipoogte gerustellend naar Rachel, als teken dat het wel goed ging komen.

    [Zit in de trein dus ik ben zo weer weg.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik zuchtte mevenen ging naar mijn kamer en vesloot finn maar even te bellen.
    Ik draaide zijn nummer en wachtte tot hij opzou nemen
    ( massage was zo lekker")


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Mijn telefoon begon te rinkelen, ik zag Rachels naam op de display verschijnen. Nu maar hopen dat alles goed gegaan is. Ik neem op. 'Hey, hoe is het gegaan?' vroeg ik bezorgd aan haar.

    [Hehe, ben er weer. Maar moet ongeveer over een kwartier eten en dan ben ik de hele avond online :]]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    ( ik ook)
    Rachel
    Ik zuch t even " leroy beschermt me maar het verbsass me niet als hiram syraks flipt.
    Niet dat hij me pijn zal doen, maar ze wouden ,et elkwaar praten" ik zucht even en plof op mijn bed


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Heey, ik ben er ook weer! ^^)

    Blaine Anderson:

    Vermoeid loop ik naar huis toe en ga naar binnen. Ik had de hele weg hoofdpijn gekregen door deze drama en nog steeds had ik hoofdpijn. Ik was ook nog heel erg moe. Ik slof naar mijn kamer en pakte een doek om vervolgens mijn boksbal schoon te maken, want er zat gedroogd bloed op van mij. Ik maakte het schoon en vervolgens ga ik lang douchen. Uiteindelijk stapte ik eruit en deed een gewone shirt en korte broek aan, waarnaar ik kreunend in mijn bed ging liggen. Ik was zo moe en wou even alles vergeten op dit moment, waarnaar ik mijn ogen dicht doe en in slaap val.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    'Moet ik naar je toe komen, Rachel? Als je wilt bel ik een taxi en sta ik er binnen tien minuten.' zei ik. Ik hoorde aan Rachels stem dat ze nogal gestrest was. Ik dacht dat ze het geaccepteerd hadden..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Yay! :3 Had je trouwens al gereageerd bij de andere rpg? Ik kan namelijk geen reactie vinden. Dus ik begin weer gek te worden, haha XD]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.