• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..




    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura


    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.




    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!




    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 11:30 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [vraagje gaat leroy of hiram nog iets doen anders laat ik haar finn bellen ofzo]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Haahah, zoizo dat ze het goed maken, maar daarna. Ik hou van drama, dus nog even niet. Anders is het snel, dat ze het weer goed maken en ja, ik bedoelde eigenlijk nu! ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    [@Yvonne: Ik zou niet weten wat ik zou moeten doen met ze, haha. Dus bel anders Finn??]

    [@DarkWings: Oh, haha ^^ Ja, het zou wel raar zijn om het nu meteen goed te maken, haha. Ik laat anders Kurt gewoon een sms'je sturen, dat hij wil praten? Omdat hij wil weten waarom Blaine het deed of zo?]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [laat hem anders met hiram praten en aarna bel ik finn]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Juist en dat Kurt het echt zeker wilt weten, dat hij het gedaan heeft. En dan gaan ze ruzie maken en dan is het echt uit tussen hun. En dan kunnen we als iedereen het er mee eens is, een paar dagen vooruit spelen, om zo nieuwe drama's weer te spelen?)


    One Who Travels A Higher Path.

    [jaaa en miss. kan rachel al een klein buikje krijgen. Dat we haar zwangerschap vooruit spoelen maar de dagen niet]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Leroy Berry

    Wat was er in hemelsnaam gebeurt? Het was helemaal niet de bedoeling dat dit uit de hand zou lopen. De bedoeling was dat dit een normaal, en vooral rustig gesprek zou worden. Ik liep naar Hiram toe en duwde de deur open. 'Wat is er gebeurt?' vroeg ik. 'Laat haar maar even, ze draait wel bij.' mompelde hij boos. Hij leek erg van slag. 'Ik accepteer het niet dat je onze dochter van ons afdrijft, Hiram.' zei ik. 'Ik hou ook van haar, Leroy. Maar soms moet je degene waarvan je houdt kwetsen om ze te beschermen..'

    [Ik vind het allemaal best, als de rest het ook goed vind. Ik ben daar nooit echt moeilijk over ^^]

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 18:45 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Met trillende vingers weet ik op een een of andere manier mijn mobiel te pakken en Finns nummer te bellen. Ik zat op een bankje en merkte amper dat de tranen over mijn wangen stroomde en ik trilde over mijn hele lichaam.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Ik heb een plan, maar dan moet de dagen wel vooruit spoelen. XD Eerst natuurlijk dit afmaken, dat Kurt, blaine smst en dat ze gaan praten en allen. En dat ze ruzie krijgen en het echt uitmaken en dan pas vooruit spoelen. Rachel krijgt inderdaad een buikje en alles en dan komt er weer nieuwe drama met Klaine. Vinden jullie dit goed?)


    One Who Travels A Higher Path.

    [jot zullen we als finn rach heeft opgehaald en slapen dat dan doen]:D
    [dan heeft ze dan de buik van 5 maanden???

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 18:55 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik vind het goed. ^^]

    Finn

    Mijn telefoon ging nogmaals over, dat zou Rachel vast zijn om te vertellen hoe het gesprek gegaan is. Waarschijnlijk vast wel goed, haar vaders zijn zo slecht nog niet. 'Hey, schat. alles goed?' vroeg ik aan haar.

    Kurt

    Vanwege Mercedes was ik al wat meer gekalmeerd. Haar woorden hadden me ook aan het denken gezet. Ik kende Blaine zo helemaal niet meer. De Blaine die ik kende zou me zoiets nooit aandoen.. 'Ik ga hem sms'en.' zei ik tegen Mercedes, zonder op haar goedkeuring te wachten pakte ik mijn telefoon erbij en toetste ik Blaines nummer in. 'Kunnen we praten?' verstuurde ik naar hem. Ik wist niet wat ik nog meer tegen hem moest zeggen. Ik wilde het 100 procent zeker weten, dat hij vreemd was gegaan. En ik wilde een reden hebben, wie het was en of hij echt van me hield. Was alles tussen ons echt? Ik moest een antwoord hebben.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Toen ik Finns stem hoorde begon ik weer te snikken. "wwwil je me halen, iik ben op het einde van de sssstraat" snik ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik schrok toen ik Rachel hartverscheurend hoorde snikken. Ik besloot om haar maar niet te vragen wat er gebeurt was. Dat zou ik later wel doen. 'Ik bel een taxi en ben er binnen een paar minuten.' zei ik tegen haar waarnaar ik haar ophing en snel het taxicentrale belde. Gelukkig was er al een taxi in de buurt van het ziekenhuis en was hij er al snel. Aan het einde van de straat zag ik Rachel staan met haar koffer. Wat was er gebeurt..?


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Slaperig opende ik mijn ogen en rekte me uit. Gelukkig heb ik een paar uurtjes kunnen slapen en voelde me toch wat fitter, dan eerst. Alles kwam weer naar boven, maar ik kon het nu wel hendelen met mijn hersens. Ik zucht even en ik hoor mijn mobiel trillen. Ik sluit even mijn ogen en zuchte nog een keer, waarnaar ik mijn mobiel pakte en zie dat ik een bericht van Kurt heb gekregen even fronsde ik, waarnaar ik de bericht opende. 'Kunnen we praten?' stuurde Kurt. Dit wordt ruzie. 'Is goed. Ik kom eraan' verstuurde ik terug en sluit mijn mobiel weer af, waarnaar ik omkleede en naar het ziekenhuis toe liep.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Zodra Finn naar mij toe komt en uit de taxi stapt stort ik me in zijn armen. "harim hheeft me ge-geslagen" krijg ik er zacht uit tijdens het snikken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan