• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..




    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura


    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.




    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!




    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 11:30 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Finn

    Ik fronste en drukte haar tegen me aan. Wat? Geslagen? Dat was niks voor hem.. Ik schudde mijn hoofd en nam haar koffer uit haar handen en tilde het voor haar in de kofferbak. 'Het komt wel goed, Rachel.' zei ik waarna ik haar weer omhelsde en troostend over haar rug aaide. 'Je kan bij mij blijven.' zei ik.

    Kurt

    Ik las zijn sms'je nogmaals over en ik voelde mijn hart in mijn keel kloppen. Ik had nog overal zo'n pijn. Kreunend ging ik rechtop zitten op bed, ik werd moe van het liggen. Er kwamen onophoudelijke steken door mijn ribben heen. Volgens de dokter, die een uur geleden kwam kijken. Waren er enkele ribben gebroken. Het was erg pijnlijk, maar het kon geen kwaad. Mijn arm was, zoals ik al vermoedde, gekneusd en er zat een klein soort nutella om. Zodat ik niet teveel met mijn arm bewoog, want dat deed pijn. En ik had een hersenschudding en moest, als ik ooit in slaap zou kunnen vallen. Om de twee uur wakker gemaakt worden om te controleren of ik helder was. Als ik weer suf zou worden was er iets beschadigd of zo. Verder had ik geen letsels opgelopen en was ik ook niet meer beschadigd door de coma. Ik mocht van geluk spreken, maar gelukkig was ik niet.. Ik had maar half geluisterd naar de dokter omdat ik alleen aan Blaine dacht. Hij kon nu ieder moment mijn kamer in lopen..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Uiteindelijk werd het huilen wat minder. Ik ga naast hem in de taxi zitten.
    "hij wou me dwingen om ons kindje weg te laten halen, toen zij ik dat hij me niet kon dwingen en hij net mijn echte vader is" een traan gleed over mijn wang. "en toen, toen sloeg hij me" ik slikte. "dankje Finn" zeg ik zacht terwijl ik naar buiten staarde.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik drukte Rachel dicht tegen me aan en aaide haar over haar rug. 'Het komt wel goed, schat. Hij bedoelde het niet zo, het was gewoon een opwelling.' probeerde ik haar een beetje te sussen. 'Zullen we vanavond in het ziekenhuis slapen? Ik kan Kurt niet alleen laten. En Sebastian ook niet, trouwens.' zei ik. Ik regelde wel een bed voor Rachel, zelf keek ik wel waar ik ging liggen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [yes het gaat beginnen te onweren, mocht ik iets later reageren ik vin dhet leuk en mooi om het te zien]:$


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rachel
    Ik knikte, niet dat ik echt zou slapen. Ik merkte dat we ver bij het ziekenhuis waren en toen we stil stonden stapte ik maar uit en pakte mijn koffe rom vervolgens hand in hand met Finn het ziekenhuis in te lopen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik liep rustig naar binnen en liep naar de lift. Eenmaal aangekomen bij de derde etage voelde ik wel de spanning en werd zenuwachtig. Ik klopte zachtjes aan en kwam binnen in zijn kamer. Ik keek hem even aan, waarnaar ik naar de grond kijk, door schaamte. Ik schraapte mijn keel. 'Je wou me spreken' zeg ik.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    'Wat gaan we doen? Gaan we eerst even naar Kurt of wil je eerst even praten? Ik kan het begrijpen dat je het van je af wilt praten.' zei ik tegen Rachel.

    Kurt

    Zodra ik hem zag, kreeg ik alweer de neiging om in huilen uit te barsten. Wat was ik toch zwak! Ik zou nu echt niet meer huilen! Kom op, Kurt.. Verman jezelf. 'I-is..' ik slikte een krop in mijn keel weg en keek weg van hem. 'Is het écht waar?' vroeg ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Is het écht waar?' vroeg Kurt en ik keek hem aan. Ik liet mijn schouders hulpeloos zakken en knikte. 'Ja, het is waar' zeg ik zachtjes en ik voelde weer tranen in mijn ogen komen en wende mijn blik van hem af. Ik durfde hem niet aan te kijken en keek maar naar de grond.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik slikte en liep mee naar een bankje. Ik voel de tranen pikken. "toen ik thuis kwam moest ik dus gaan zitten, toen zij Hiram dat hij teluergesteld in me was en Leroy nam het voor me op. Toen beogn hij over verantwoordelijkheid en werd ik bozig, ik vertelde hem dat ik het met jou erover gehad had en en dat ik ook wel weet dat het niet niets is" ik slik even. " toen begonnen mijn vaders te discuceren en moest ik even weg. Toen nadat ik jou gebeld had kwam Hiram en die zei vanalles. Toen zei ik weer dat wij het kind zouden houden." ik voel een paar tranen druppen. "toen zei hij dat ik het weg moest halen en dat hij me zou dwignen en toen riep ik tegen hem dat het mijn keuze is waar hij zich bij moet leggeen en toen riep ik dat hij mijn vader niet was, en dat wou ik eigenlijk niet roepen en toen sloeg hij me en ben ik mijn koffer gaan pakken en weggelopen. Leroy vroeg me wat er was en ik zei dat het beter was als ik even wegging" het laatste komt er snikkend uit.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [nou lekker onweer, 3 donder en schichten en nu plenzen ik kwam voor de onweer neit voor het regen]:S


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik fronste en keek haar medeleven aan. Haar verhaal raakte me wel, ik had echt verwacht dat Hiram het net zoals Burt uiteindelijk wel zou accepteren.. Maar dat had ik dus verkeerd gedacht. 'Je kan wel bij mij wonen..' zei ik terwijl ik haar een kus gaf in haar nek. 'Zou Kurt ook helemaal geweldig vinden.' zei ik. 'En vergeet niet, dat je nooit alleen bent, Rachel.' zei ik waarna ik haar zoende.

    Kurt

    'Maar waarom?' vroeg ik hem. Mijn ogen waren vochtig, daar had ik geen controle over.. Maar ik wilde hem niet laten zien hoe erg ik hieronder lijd. Hoe erg hij me geraakt had.. 'Waarom heb je me dit aangedaan Blaine? Hield je niet genoeg van me? Deed ik iets verkeerds? Was ik niet genoeg voor je.. Is het mijn eigen schuld? Waarom?' vroeg ik. Mijn stem klonk erg radeloos..

    [Haha, hier is nog altijd niks aan de hand.
    Ik hou btw ook van onweer ;$ geen idee waarom..]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "dankje Finn, ik ga even naar de wc" zeg ik zacht terwijl ik opstond en langzaam naar de toiletten liep.
    Toen ik klaarwas en mijn handen stond te wassen schrok ik van mezelf. Ik ahd wallen onder mijn ogen, was lijkbleek met rodige ogen vna het huilen en een vlekkerig huid ook door het huilen. Ik zuchtte water zou toch niet helpen.
    Ik liep terug "ik ga even bij Kurt kijken"melde ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik keek even bezorgd naar haar en stond daarna op. 'Ik ga mee, heb hem nog steeds niet gesproken.' zei ik. Had ik de hele tijd geen kans meer voor gehad. En het was wel belangrijk, vond ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knikte maar wat en klopte daarna op de deur en deed de deur open.
    Ik zag Blaine en Kurt. Ik pakte een stoel enging naast Kurt zitten zonder iets te zeggen. Ik staarde langs hem heen naar buiten.
    Ik dacht dat ze van me hielden, oké misschien ben ik ook overdreven geweest maar hij snapte toch wel dat ik van hem hield.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Maar waarom?' vroeg hij me en ik wist niets te zeggen. 'Waarom heb je me dit aangedaan Blaine? Hield je niet genoeg van me? Deed ik iets verkeerds? Was ik niet genoeg voor je.. Is het mijn eigen schuld? Waarom?' vroeg hij. Nu stroomde mijn tranen en keek hem hulpeloos aan. 'Ik heb er geen goede reden voor, Kurt. Waarom ik het deed. Ik hou echt wel van je, maar.. En het is jouw schuld niet, maar de mijne' zeg ik gefrustreerd en liet mijn handen in mijn haren gaan. 'Je was zo anthousiast over die club en vooral dat je met Damon ging. Ik werd jaloers en ik dacht dat je hem leuk vond' zeg ik naar de waarheid.


    One Who Travels A Higher Path.