• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..




    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura


    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.




    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!




    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 11:30 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Kurt

    'Blaine, hoe kon je dat denken?' vroeg ik luid. Ik zag dat Finn en Rachel binnen kwamen, maar dat kon me even niet zoveel schelen. 'Je wist hoeveel je voor me betekende!' riep ik nu door de hele kamer heen. 'Je wist het, verdomme.' Uiteindelijk vielen er toch ongemerkt tranen over mijn wangen. 'Ik keek tegen hem op, oké?' zei ik met een gebroken stem. 'Hij leek me populair, hij was een macho en hij vond míj aardig. MIJ! Nog nooit vond iemand me buiten de Glee club aardig. Ik was altijd al de underdog geweest en nu vroeg iemand me mee. Waarom gunde je me dat niet gewoon?' vroeg ik aan hem. 'en je had het op zijn minst aan me kunnen vragen, als dat je onzeker maakte.' voegde ik er aan toe. Ik had het echt niet erg gevonden dat hij dat vroeg. Ik wachtte niet op een antwoord en keek hem aan. 'Veel vertrouwen had je dus niet in me, maar ik wel in jou. En blijkbaar dwong je me om met Damon mee te gaan om ongestoord je gang te kunnen gaan. Is dat waar?' vroeg ik schreeuwend.

    Finn

    Ik luisterde aandachtig naar het gesprek en richtte me daarna weer op Rachel. 'Ik weet het niet, hoor.. Maar volgens mij komen we best wel op een ongelegen moment..' fluisterde ik naar haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Ik moet even gaan, kom zo weer terug! ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik knik maar wat en als een robot sta ik op om weer op de gang te zitten.
    Ik staarde naar buiten waar het een klein beetje miezerde maar het kon meniet schelen. Eigeniljk kon het me aleemaal niet meer schelen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik liet Blaine en Kurt ook maar alleen en gaf Kurt alleen nog een troostend schouderklopje en liep daarna zijn kamer uit. Ik wou vragen aan Rachel of ze hier meer van wist.. Was Blaine echt vreemd gegaan? Maar ik zag dat ze het moeilijk had en omhelsde haar. 'Het spijt me, ik ben heel erg slecht in troostende woorden..' zei ik waarna ik tegen me aandrukte en haar troostend heen en weer wiegde.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    ik begin weer te huilen als hij me omhelsd. "ik snap niet dat hij dat deed" snik ik zacht. Ik hoopte maar dat niemand het hoorde want ik had wel geoeg aan mijn hoofd.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Ik praat het absoluut niet goed wat hij gedaan heeft, Rachel. Maar ik denk dat hij het niet zo bedoeld heeft.' zei ik voorzichtig terwijl ik haar tranen wegveegde. 'Ik hou van je, Rachel.' zei ik tegen haar waarna ik mijn hand naar haar buik verplaatste. 'En ons kindje is veilig.' stelde ik haar gerust.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Ik ben er nog, maar moet straks weer gaan! Ik kan gewoon een paar keer reageren! ^^)

    Blaine Anderson:

    Hij schreeuwde naar me en zei een paar dingen. Ik keek naar hem, wou een paar dingen zeggen, maar hij onderbrak me een paar keer. Toen hij klaar was met schreeuwen tegen me, keek ik hem boos aan. 'Natuurlijk gun ik het je! Maar je leek zo enthousiast en smeekte me om naar die klote club te gaan met hem' roep ik terug. 'Ik zei tegen je dat ik het niet goed idee vond en ik was bang dat er iets met je ging gebeuren, maar jij wou zo graag met hem' zeg ik boos en kijk aan. 'En trouwens ik ben helemaal niet ongestoord mijn gang gegaan. Ik ging naar huis!' zeg ik schreeuwend. 'Ik was echt moe, Kurt' ik keek hem boos aan en ik liep een paar stappen naar voren.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    .Ik knikte zwak en hoorde een hoop herrie uit de kamer komen. Ik stond op en deed de deur open waar ik Blaine en kurt boos aantrof. "kappen" zeg ik zacht ,ze reageerde niet en voor iemand nog wat kon zeggen "en nou verdomme stil zijn Blaine Kurt heeft rust nodig ja" schreeuw ik chagerijnig. Moesten ze nou echt ruzie maken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    De tranen bleven over mijn wangen rollen toen hij tegen me schreeuwde. Maar ik liet me niet doen en stond met alle kracht die ik had op. Mijn hoofdpijn was, erger dan ooit tevoren. Ik voelde me zwak maar hield me gewoon staande. 'Je dwong me zowat om mee te gaan, Blaine!' riep ik terug. 'Ik zei dat ik niet mee ging, maar je stond er op dat ik wel mee ging!' zei ik waarna ik even naar Rachel keek. 'Ik wil weten waarom, Rach.' zei ik waarna ik weer naar Blaine keek. 'Wie was het eigenlijk?' vroeg ik vanuit een opwelling. 'Is het iemand die ik ken? Is het een jongen of een meisje? Of een vreemdeling? Iemand waarop je al een tijdje achteraan zat?' vroeg ik terwijl ik mijn handen in mijn zij plantte.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    - post deze wel na bliane]

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 21:23 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik zie dat zijn tranen nog steeds over zijn wangen rollen en hij stond op. Ik was heel even bezorgd, maar zette het van me af en keek hem boos aan. 'Ik wou je plezier niet ontnemen, Kurt' zeg ik boos. 'Ik wou dat je gelukkig was en je dingen laten beleven, maar ik was echt moe' zeg ik daarna. Toen werd ik stil door zijn andere vragen en keek hem aan. 'Ik kan het je niet vertellen' zeg ik zachtjes en schudde mijn hoofd. 'Ik kan het gewoon niet' Tranen rolde weer over mijn wangen en ik wende mijn blik af. 'Rach, alsjeblieft, ga weg' zeg ik boos tegen haar.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik kijk bozig naar Kurt en Blaine, serieus dit meende je niet. "waarom jij breekt de hart van mijn vriend.. "Kurt serieus waarom, ik snap je niet hij breekt je 2x en nog wil je het weten. Jij verdient zoveel beters dan hem. Ik zie gewoon hoe het je breekt" schreeuw ik half terug en kijk kwaad naar Blaine.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik ga zo][zit om de 10 sec. te checken of er al gerageerd is]xD

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 21:26 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik keek Rachel met een betraand gezicht aan, maar daarna weer naar Blaine. 'Ik moet het gewoon weten.' zei ik zacht. 'Ik wil,' mijn stem stierf weg omdat ik me duizelig voelde, en ik ging weer op bed zitten. 'Vertel het me, Blaine.' zei ik terwijl ik hem recht in zijn ogen aan keek. 'Vertel me, hoe hebben jullie elkaar ontmoet? Dacht je überhaupt nog aan mij? Was het lekker?' vroeg ik een tikje spottend. Ik wilde dit allemaal gewoon niet weten, maar op één of andere manier vroeg ik het toch allemaal..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [na de reactie van bliane reageer ik en ga ik] ben er morgen rond 8buur

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 21:30 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan