• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309(gereserveerd)
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Dea
    - Dashed- Alex Castro
    VOL! ALLE PERSONAGES ZIJN AL INGEVULD! GEEN PERSONAGES MEER NODIG!

    Wat ik wil weten:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Waar diegene Alice van kent:
    Band met Alice(vrienden, beste vrienden, ex enz.):
    Karakter:
    Uiterlijk(liefste met foto):
    Typetje:
    Extra:


    Regels
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners
    - Reserveringen vervallen na een week


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 16:54 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Oke is goed, Hoop dat iemand het gauw invult :D Heb zin om te beginne!

    quin98 schreef:
    Oke is goed, Hoop dat iemand het gauw invult :D Heb zin om te beginne!


    Ik ook, heb volgende week alleen een toetsweek, dus ben nu aan het leren-__- (gaat trouwens niet zo goed met leren:) )


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    ik maak wel een jongen aan ;)


    On wednesdays we wear black

    Ow ik had hem deze week,succes.

    Dashed schreef:
    ik maak wel een jongen aan ;)

    Yeaah! xD

    Dashed schreef:
    ik maak wel een jongen aan ;)


    YEAH! Zal ik hem voor je reserveren?

    x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    quin98 schreef:
    Ow ik had hem deze week,succes.


    Dank je. Ben je nu klaar met school?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    (...)

    YEAH! Zal ik hem voor je reserveren?

    x


    Ja is goed ;p maar ik kan wel pas zondag beginnen want ik ga over anderhalfuur op kamp^^


    On wednesdays we wear black

    Ja eigenlijk wel,heb af en toe nog wat doen met de klas en boeken inleveren enzo.

    Dashed schreef:
    (...)

    Ja is goed ;p maar ik kan wel pas zondag beginnen want ik ga over anderhalfuur op kamp^^

    Misschien kan dat ook gewoon zo in het verhaal komen? Dat hij later komt omdat die nog wat moest doen. Dat hij nog met andere op vakantie eerst ging ofzo ^^

    Dashed schreef:
    (...)

    Ja is goed ;p maar ik kan wel pas zondag beginnen want ik ga over anderhalfuur op kamp^^


    Kan je snel je personage aanmaken en dan inderdaad dat hij gewoon nog wat moest doen? Dat hij iets later komt? Of vind je dat erg?

    x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    (...)

    Kan je snel je personage aanmaken en dan inderdaad dat hij gewoon nog wat moest doen? Dat hij iets later komt? Of vind je dat erg?

    x


    nee tuurlijk niet goed idee zelfs ;D
    maar dan maak ik hem zo ff aan oke?


    On wednesdays we wear black

    quin98 schreef:
    Ja eigenlijk wel,heb af en toe nog wat doen met de klas en boeken inleveren enzo.


    Jaloers.... Hahaha, mijn laatste echte schooldag zit er gelukkig op. Volgende week dan lekker vroeg uit en de toetsen die zich afbouwen... Mmm, verlang ernaar:)


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Haha,Ja dat had ik ook is echt chil zo vroeg uit zijn :)

    quin98 schreef:
    Haha,Ja dat had ik ook is echt chil zo vroeg uit zijn :)


    Ja en dan vooral met dit RPG:) Wanneer ga je op vakantie of ga je niet?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne