• Lieve users,

    Zoals vele van jullie de afgelopen dagen wel hebben gemerkt, zijn er wat documenten van het mod-forum verspreid over de site. Het ging hierom een lijst met mensen die sowieso geen mod zouden worden, en wat andere zaken om het verhaal van de lijst geloofwaardig te maken.
    Vanuit het mod-team is deze lijst tot nu toe altijd ontkend. Tot nu toe ja. Want zoals veel van jullie ook al wel doorhadden, is de lijst niet fake, net zoals de andere zaken die verspreid zijn.
    Maar wij hadden ook onze redenen om te blijven ontkennen. Wij gebruiken die lijst alleen als ondersteuning bij de aanmeldingen. En, hoewel jullie dat niet konden zien, er is flink gediscussieerd over de namen op die lijst. Het is niets persoonlijks dus! Zonder die lijst waren wij zeker weten tot het zelfde resultaat gekomen, aangezien wij bij de aanmeldingen ook zaken als het strafblad kunnen zien en wij bij de aanmeldingen ook echt wel meenemen hoe een user zich gedraagt op het forum of tegenover de mods.
    Wij zijn blijven liegen over die lijst omdat wij op dat moment niets beters wisten wat we moesten doen. Wij hadden geen idee waar of van wie de berichten kwamen en wilden dat eerst rustig uitzoeken. Dat hebben we inmiddels gedaan. Wij zijn erachter gekomen dat de site is gehackt en ook door wie. Daarover gaan we verder niet uitweiden. Maar wij waren allang blij dat geen van de mods uit de school is geklapt en dat het team dus te vertrouwen is.
    Dit was, achteraf gezien, niet heel erg verstandig, maar wij konden echt niets beters verzinnen. Wij hebben geprobeerd dit zo goed mogelijk op te lossen en proberen dat dus nu te doen door alles maar te bekennen. Ook niet alle mods waren het altijd eens met deze oplossing, wij hebben er aardig wat ruzie overgemaakt.
    Wij hopen dat jullie niet al te boos zijn en niet al het vertrouwen in ons zijn kwijtgeraakt.

    Met vriendelijke groet,
    De mods


    I am an idiot, I move.

    Navigate schreef:
    Mag ik even vragen of de persoon die gehackt heeft al gevolgen heeft ondervonden?

    Ik denk het wel, zo niet dan krijgt diegene mij achter zich aan.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 15:09 ]

    Korra schreef:
    (...)
    Ik denk net wel, zo niet dan krijgt diegene mij achter zich aan.

    Why? Omdat die persoon zo vriendelijk was om ons de waarheid te vertellen?

    Navigate schreef:
    Mag ik even vragen of de persoon die gehackt heeft al gevolgen heeft ondervonden?
    Ja dat vraag ik mij ook af.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Gelukkig weet ik nu dat ik me nooit weer voor iets hoef aan te melden. :')
    Hoe ik me ook gedraag, het is toch nooit goed! *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    OKE, EN nu luisteren. Verplaatsen jullie je eens in de mods hun schoenen. Ik geloofde zelf vanaf het begin al dat hij echt was. En Creed ik snap je hoor. je kan de beslising niet in je eentje doen. Je bent met ongeveer 14 andere mods. daar moet je ook nog rekening mee houden.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 15:13 ]

    Morgue schreef:
    (...)
    Why? Omdat die persoon zo vriendelijk was om ons de waarheid te vertellen?

    Nee, omdat hij heeft ingebroken, accounts heeft gehackt.


    I am an idiot, I move.

    Morgue schreef:
    (...)
    Why? Omdat die persoon zo vriendelijk was om ons de waarheid te vertellen?


    Daar heb je gelijk in, maar een site hacken dat vind ik niet oké.

    LovelyLonely schreef:
    OKE, EN nu luisteren. Verplaatsen jullie je eens in de mond hun schoenen. Ik geloofde zelf vanaf het begin al dat hij echt was. En Creed ik snap je hoor. je kan de beslising niet in je eentje doen. Je bent met ongeveer 14 andere mods. daar moet je ook nog rekening mee houden.


    In de mond hun schoenen? :'D

    Creed schreef:
    (...)
    Nee, omdat hij heeft ingebroken, accounts heeft gehackt.


    Tja, hadden de mods niet gelogen, dan was er ook niet echt iets om uit te brengen en was 'hacken' ook niet interessant geweest, maar aangezien jij hierop nu wel antwoord kan geven, is de persoon die dit gedaan heeft bekend en gebanned?

    Morgue schreef:
    (...)

    In de mond hun schoenen? :'D
    sorry moest mods zijn.:Y)

    LovelyLonely schreef:
    OKE, EN nu luisteren. Verplaatsen jullie je eens in de mond hun schoenen. Ik geloofde zelf vanaf het begin al dat hij echt was. En Creed ik snap je hoor. je kan de beslising niet in je eentje doen. Je bent met ongeveer 14 andere mods. daar moet je ook nog rekening mee houden.
    En ga dan eens na hoe wij ons voelen. Het is niet leuk om voorgelogen te worden. Ze zitten continu te zeggen dat iedereen gelijke kansen heeft en mensen een tweede kans verdienen, maar blijkbaar is dat niet zo. Zelf mensen zonder strafblad krijgen niet de kans om mod of weet ik veel wat te worden. Het is makkelijk om te oordelen vanaf de zijlijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    LovelyLonely schreef:
    OKE, EN nu luisteren. Verplaatsen jullie je eens in de mond hun schoenen. Ik geloofde zelf vanaf het begin al dat hij echt was. En Creed ik snap je hoor. je kan de beslising niet in je eentje doen. Je bent met ongeveer 14 andere mods. daar moet je ook nog rekening mee houden.


    Dan moet je ook eens goed naar mij luisteren: Ik heb me in de andere mods geplaatst en het maakt me nog steeds ziedend, omdat het voor mij om heel wat persoonlijke vrienden relaties gaat hier. Aan beide zijdes.
    Ik heb zelfs mijn beste vriendin en een paar andere goede vrienden een leugen wijs gemaakt hierdoor, omdat het team besloot te liegen en ik dit geloofde omdat ik ze vertrouwde. Waaronder meerdere van onze eigen vrienden voorgelogen zijn, door onze vrienden.

    Dat het verzwegen werd snap ik, ja. Dat het uitgelekt is is pijnlijk voor de mods en iets wat ze wellicht niet direct verdienden, of in ieder geval niet de shitstorm die volgde. Het feit dat ze door zijn gegaan met liegen raakt echter voor sommige mensen hele gevoelige plekken.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 15:16 ]


    Til hug og blod.

    Morgue schreef:
    (...)

    Tja, hadden de mods niet gelogen, dan was er ook niet echt iets om uit te brengen en was 'hacken' ook niet interessant geweest, maar aangezien jij hierop nu wel antwoord kan geven, is de persoon die dit gedaan heeft bekend en gebanned?

    Wij hebben al toegegeven dat het liegen ontzettend stom was en dat we dat nooit gedaan zouden moeten hebben.
    Wij zijn bezig met die hacker, we moeten alleen op Rutger wachten.


    I am an idiot, I move.

    LovelyLonely schreef:
    OKE, EN nu luisteren. Verplaatsen jullie je eens in de mods hun schoenen. Ik geloofde zelf vanaf het begin al dat hij echt was. En Creed ik snap je hoor. je kan de beslising niet in je eentje doen. Je bent met ongeveer 14 andere mods. daar moet je ook nog rekening mee houden.

    verplaats je eens in iemand anders. Hoe zou jij je voelen als je een team vertrouwd en steunt en op het eind een leugen blijkt te zijn?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Errin schreef:
    (...)En ga dan eens na hoe wij ons voelen. Het is niet leuk om voorgelogen te worden. Ze zitten continu te zeggen dat iedereen gelijke kansen heeft en mensen een tweede kans verdienen, maar blijkbaar is dat niet zo. Zelf mensen zonder strafblad krijgen niet de kans om mod of weet ik veel wat te worden. Het is makkelijk om te oordelen vanaf de zijlijn.
    Eerlijk ik vind dat ikzelf er ook op hoort te staan. Ik snap het wel hoor, Als de een 5 keer met bek heeft gescholden word je dus echt geen mod. En ik denk wel dat ze daarover logen. Want de meeste mensen die erop staan hebben een strafblad heb ik begrepen?