• Lieve users,

    Zoals vele van jullie de afgelopen dagen wel hebben gemerkt, zijn er wat documenten van het mod-forum verspreid over de site. Het ging hierom een lijst met mensen die sowieso geen mod zouden worden, en wat andere zaken om het verhaal van de lijst geloofwaardig te maken.
    Vanuit het mod-team is deze lijst tot nu toe altijd ontkend. Tot nu toe ja. Want zoals veel van jullie ook al wel doorhadden, is de lijst niet fake, net zoals de andere zaken die verspreid zijn.
    Maar wij hadden ook onze redenen om te blijven ontkennen. Wij gebruiken die lijst alleen als ondersteuning bij de aanmeldingen. En, hoewel jullie dat niet konden zien, er is flink gediscussieerd over de namen op die lijst. Het is niets persoonlijks dus! Zonder die lijst waren wij zeker weten tot het zelfde resultaat gekomen, aangezien wij bij de aanmeldingen ook zaken als het strafblad kunnen zien en wij bij de aanmeldingen ook echt wel meenemen hoe een user zich gedraagt op het forum of tegenover de mods.
    Wij zijn blijven liegen over die lijst omdat wij op dat moment niets beters wisten wat we moesten doen. Wij hadden geen idee waar of van wie de berichten kwamen en wilden dat eerst rustig uitzoeken. Dat hebben we inmiddels gedaan. Wij zijn erachter gekomen dat de site is gehackt en ook door wie. Daarover gaan we verder niet uitweiden. Maar wij waren allang blij dat geen van de mods uit de school is geklapt en dat het team dus te vertrouwen is.
    Dit was, achteraf gezien, niet heel erg verstandig, maar wij konden echt niets beters verzinnen. Wij hebben geprobeerd dit zo goed mogelijk op te lossen en proberen dat dus nu te doen door alles maar te bekennen. Ook niet alle mods waren het altijd eens met deze oplossing, wij hebben er aardig wat ruzie overgemaakt.
    Wij hopen dat jullie niet al te boos zijn en niet al het vertrouwen in ons zijn kwijtgeraakt.

    Met vriendelijke groet,
    De mods


    I am an idiot, I move.

    Bronte schreef:
    Verdient iedereen uiteindelijk geen tweede kans, ook de mods? Oké, ze hebben slechte keuzes gemaakt, maar dat doet iedereen wel eens.
    Ik ga hen nu niet al te erg veroordelen op deze ene fout die ze hebben gemaakt, ze hebben het immers toch ook toegegeven.

    Dit is gewoon liegen met voorbedachte rade van een heel team. En dan zou één keer sorry, zand erover genoeg zijn? Een taak van mod zijn is een voorbeeld te stellen naar de rest. Dit doet echt niet veel goeds voor hun status, want, waarom zouden we nu wel nog geloven wat ze in de toekomst te vertellen hebben? Ze liegen zelf ook vanalles bij elkaar en als die lijst niet was uitgelekt, waren we daar nog nieteens achter gekomen ook.


    ars moriendi

    Over de antwoorden op de vragen: ja ze zijn nu misschien niet wat jullie willen, maar wij zijn nu met weinig online en willen niet beslissen voor andere oid.


    I am an idiot, I move.

    En Rutger is op vakantie.


    I am an idiot, I move.

    Endure schreef:
    (...)

    Ik kreeg antwoord dat ze het niet wist -facepalm- Dus het moet iemand anders zijn geweest die mij er op heeft gezet en ik wil weten waarom.
    Ik zei al, als je een waarschuwing of ban krijgt krijg je toch ook te horen waarom? Nou, zo'n lijst is als het ware een ban uit de modwereld of waarschuwing, dus ik vind dat we het mogen weten.
    Ik heb zelf nooit een ban of een waarschuwing gehad, dat maakt alles nog zo erg vind ik.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Creed schreef:
    Over de antwoorden op de vragen: ja ze zijn nu misschien niet wat jullie willen, maar wij zijn nu met weinig online en willen niet beslissen voor andere oid.


    Jullie beslissen wel voor anderen als het op leugens aankomt, maar niet als het op waarheid aankomt?


    Til hug og blod.

    Kanade schreef:
    (...)
    Ik vind ook dat iedereen mag weten waarom. Het is een beetje lullig want dit klinkt alsof er gewoon keihard over je geroddeld wordt.
    Niet dat ik erop sta volgens mij.


    Je staat er niet op en anders had je ook wel allemaal stomme PB's gehad.
    "You deserve to know the truth" "Mods are lying" blablablabla.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Creed schreef:
    Over de antwoorden op de vragen: ja ze zijn nu misschien niet wat jullie willen, maar wij zijn nu met weinig online en willen niet beslissen voor andere oid.
    Maar je hebt toch geen overleg nodig om te zeggen of jullie mijn inzending bekeken hebben of niet? Of moet daar ook eerst een verhaal rond verzonnen worden?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Ik heb zelf nooit een ban of een waarschuwing gehad, dat maakt alles nog zo erg vind ik.


    Uhu, ik ook. Ik heb maar één waarschuwing gehad en bemoei me verder niet met veel dingen meer.

    Mirkwood schreef:
    (...)

    Jullie beslissen wel voor anderen als het op leugens aankomt, maar niet als het op waarheid aankomt?

    Die leugens zijn met heel wat meer mods besproken dan 2. Bovendien willen we het nu goed doen, en het niet weer verkloten.


    I am an idiot, I move.

    Ik vind dat er sowieso al te veel gedoe rond het mod zijn was. Quizlet is toch een plek voor stories en quizzen? Oké, ik vind de gang van zaken misschien een beetje jammer maar op zo'n moment zou ik ook niet weten wat te doen. Maar ik vind dat veel mensen overdrijven, dit is de 1ste keer dat zoiets gebeurd en veel mensen hebben meteen al hun 'vertrouwen voor altijd verloren'. Jullie zijn wel een beetje dramaqueens.


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Creed schreef:
    (...)
    Die leugens zijn met heel wat meer mods besproken dan 2. Bovendien willen we het nu goed doen, en het niet weer verkloten.


    Als jullie het echt, echt goed willen doen: Gooien jullie nu de waarheid op de tafel. Alles.
    Dat lijkt mij -en ik denk dat ik echt niet alleen voor mezelf spreek- de enige manier om nog íets te redden.


    Til hug og blod.

    Hutcherson schreef:
    Ik vind dat er sowieso al te veel gedoe rond het mod zijn was. Quizlet is toch een plek voor stories en quizzen? Oké, ik vind de gang van zaken misschien een beetje jammer maar op zo'n moment zou ik ook niet weten wat te doen. Maar ik vind dat veel mensen overdrijven, dit is de 1ste keer dat zoiets gebeurd en veel mensen hebben meteen al hun 'vertrouwen voor altijd verloren'. Jullie zijn wel een beetje dramaqueens.

    Nou, van de mensen die bevriend zijn met de mods die keihard en telkens weer tegen hun hebben gelogen kan ik best snappen dat ze nu pissed zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sorry, maar waarover moeten jullie nog praten? Welke leugens te verzinnen om het goed te praten of wat je moet verzwijgen? De waarheid mensen, dat is wat we willen!


    Olive

    Creed schreef:
    En Rutger is op vakantie.


    Het kan aan mij liggen, maar is het niet eventueel handig dat Rutger op z'n minst meebeslist met het kiezen van de mods?


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Hutcherson schreef:
    Ik vind dat er sowieso al te veel gedoe rond het mod zijn was. Quizlet is toch een plek voor stories en quizzen? Oké, ik vind de gang van zaken misschien een beetje jammer maar op zo'n moment zou ik ook niet weten wat te doen. Maar ik vind dat veel mensen overdrijven, dit is de 1ste keer dat zoiets gebeurd en veel mensen hebben meteen al hun 'vertrouwen voor altijd verloren'. Jullie zijn wel een beetje dramaqueens.


    Er gebeurd bij bijna alle verkiezingen wel iets wat op drama uitwijst.
    Ik kies er altijd voor om te verdedigen wat mij nodig/het beste lijkt. Als het me slim lijkt om niets te zeggen zwijg ik ook. Ik heb de mods verdedigd, waaronder vrienden. Mijn beste vriendin staat op die lijst en ook tegen haar heb ik gezegd dat het een leugen was en ze me moest helpen het tegendeel te bewijzen. It just pisses me off madly!


    Til hug og blod.