• Woodrow Wilson High School.. Een normale High school. Werk werd gewoon gedaan, en bijna geen tikkeltje gevaar. Maar dat veranderde twee jaar geleden. Nieuwe kinderen kwamen op de school, anders dan de anderen. Gevaarlijker.. Tieners uit de ghetto, tieners uit een bende en noem maar op. Het leven op de school is veranderd. De muren zitten vol met graffiti, in één uur ontstaan misschien wel vijf gevechten. Kortom, de school is echt veranderd. Deze tieners zijn samen in één klas gezet door de leraren, om de andere tieners te "beschermen" tegen deze gevaren. maar waarom zijn ze zo? Simpel, ze willen respect. Alleen krijgen ze dat niet zo gemakkelijk. Vele mensen haten hun. Omdat ze een dierbare van hun hebben vermoord, te gevaarlijk vinden of gewoon omdat ze een grote overlast zijn. Maar ze zijn niet zomaar zo, iedereen heeft een eigen verhaal.. Ook zitten tussen al de leraren een klein groepje die deze tieners willen helpen. Hun zijn dan ook aangewezen voor die klas. Maar hun baan is daarom ook niet gemakkelijk.. Maar wie weet, misschien kunnen deze tieners zich ooit gedragen.. Misschien als ze eindelijk hun respect hebben...
    Afgeleid van de film, Freedom Writers


    Leerlingen:
    1. Lexy Alexandra Chayenna Romano CarrotCurls
    2. Tyler Jay Rodriquez CarrotCurls
    3. Jeanine Samantha Evans - Aragog
    4. Mae Winter - SupahBaby
    5. Flower Adriana Drea - Lovelylonely
    6. Macy Leah Smith - Demi1309
    7. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    8. Nathan Alexandro Scagotti - WillNotLearn
    9. Jayson Cole - quin98
    10. Chad Samuels - NiallsMofo

    Leraren:
    1. Nathan Jake Manuels CarrotCurls
    2. Jessica Wakefield - JokerBaby
    3. Eliza Herroforts - Nyan
    4. Naomi Scott - OHMYVAZAPNIN

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 3 personages per account (Meisje, jongen en leraar)!
    -We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:27 ]


    El Diablo.

    Mae
    Ik schrok even van de vraag en stapte opnieuw de lijn over. De tattoos op mijn benen heb ik na die moeilijke periode laten zetten. Ze sloten dat hoofdstuk in mijn leven af, maar herinnerden me er toch aan hoe het komt dat ik ben geworden zoals ik nu ben.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Jessica
    Ik keek de groep geïnteresseerd aan. Bij 1 iemand zag ik eindelijk wat emotie doorschemeren, maar ik besloot er nog niet op door te gaan. Dit was nog maar de eerste dag.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 23:33 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Macy

    Ik was blij dat het mij niet overkomen was. Ik kon nu gewoon lekker blijven staan. Het deed me wel pijn dat er toch nog best veel waren die het wel hadden. Ik sprong van de tafel en Liep naar mijn tas. 'nou doei dan.' ik loop naar de deur de gang op. Over een paar minuten begon het volgende vak.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eliza
    Ik zat nogsteeds voor de stoel wazig voor me te staren en nipte wat van de koffie die ik vast had.Dat heb ik weer...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jessica
    "Goed. Bedankt voor de medewerking." glimlach ik en kijk nog even snel op mijn horloge. "Jullie hebben nog 13 minuten voor jezelf." ik ga achter mijn bureau zitten en negeerde de leerlingen voor de rest. Ik was even verzonken in mijn eigen herinneringen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Owh en Macy has left de building xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam
    Ik sloot even mijn ogen. Back to buisiness, Sam. Laat ze niet zien dat je zwak bent.
    Ik zette mijn masker weer op, en ging op een willekeurige stoel zitten. Ik frunnikte wat aan mijn shortje, en tikte met mijn hak op de vloer wat een irritant geluid veroorzaakte.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tyler

    'De les is dus afgelopen' mompel ik, en loop de klas uit.
    Ik leun ergens tegen de muur, en zie dan Lexy de wc in rennen.
    Wow, wat was er met haar...

    [Ik ga slapen.. Morgen sportdag...

    xx:')]


    El Diablo.

    Mae
    Ik liep terug naar mijn stoel achteraan in het lokaal en liet me erop zakken. Ik zette het volume van mijn ipod nog wat hoger en ging terug met mijn voeten op mijn tafel liggen. Ik ging verder met sms'en en lette niet op de rest.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    {ok, slaapwel. veel succes morgen! xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Macy

    Verveeld zwerfte ik door het gebouw. Leraren vermijdend. Ik zucht een laat me op een stoel zakken.
    Verveeld pakte ik mijn mobiel en kijk naar mijn smsjes. Was te verwachten van wie.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Maar waarom heeft Eliza een leerkracht nodig eigenlijk?]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    JokerBaby schreef:
    [Maar waarom heeft Eliza een leerkracht nodig eigenlijk?]

    omdat ze haar boeken niet bij heeft om les te geven XD


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (...)
    omdat ze haar boeken niet bij heeft om les te geven XD

    {Oh, maar het is nog maar Jessica's eerste dag als leerkacht... ze weet dus niet wat je moet doen, maar loop anders langs haar, terwijl ze straks naar het volgende lokaal loopt?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jayson
    'Oke, wat voor mezelf doen hea? dat is dus hier weggaan,later!'roep ik en loop het lokaal uit. Ik gooi mijn tas op een tafel en ga zelf ook op de tafel zitten. Ik pak mijn mobiel en lees een smsje die ik even beantwoord. Daarna stop ik mijn mobiel weer weg en kijk wat voor me uit.