• Welcome,

    to The 1th annual Fantasy Games

    We wish you a happy Fantasy Games and may the odds be ever in your favour.

    Patrick & Naomi


    De Arena


    De arena bestaat uit verschillende gedeelten. In elk gedeelte gebeuren verschillende dingen op verschillende tijden. Tijdens de nachten zal het er hard aan toe gaan in de arena en komt het aan op leven en dood.

    Krachten


    Deze spelen zullen anders zijn dan alle anderen. Het is namelijk de bedoeling dat de tributen krachten hebben ipv wapens. De krachten die gekozen mogen worden zijn geheel aan jezelf, al hoewel een van ons kan zeggen of ze wel of niet mogen. Wij zullen de krachten daarom ook extra zorgvuldig controleren zodat niemand de zelfde krachten heeft.

    De regels


    ~ Als je langer dan een week niet reageert mag je vermoord worden. Tenzij je dit hebt gemeld bij één van ons.
    ~ Een tribuut doden word eerst met ons besproken.
    ~ Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    ~ Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    ~ Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je () {} [].
    ~ Als je in de vorm van je tribuut praat gebruik je minimaal drie zinnen.
    ~ Wij vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is
    ~ Er mogen eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    ~ Als je een parachute wilt moet je dat even bij ons door geven dan zorgen wij daar voor.

    District 1
    Tyler Brandon Swit ~ LovelyLonely
    Skyler Jade White ~ HurtedHeart

    District 2
    Andrew Mitchel Parker ~ Iluvia
    Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Ayden Samuel Bright ~ HurtedHeart
    Vrouw

    District 4
    Man
    Odina Lupe Araluen ~ Rider

    District 5
    Man
    Marigold Rosalynn Sullivan ~ NiallsMofo

    District 6
    Man
    Louise Emily Tornade ~ Meireles

    District 7
    Storm Leon Blue ~ NightsVision
    Heather May Autumn ~ 13oclock

    District 8
    Ayson Text ~ 13oclock
    Sterre Night ~ WolfGirl21

    District 9
    Man
    Samantha Blue Ice ~ Pucky

    District 10
    Florian James Jackson ~ NiallsMofo
    Melrose 'Rose' Jeanine Roux ~ Aragog

    District 11
    Matthew Oliver Parker ~ Ilvia
    Julie Chandler ~ Moringa

    District 12
    Shadow Repaer ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 20:19 ]


    ~

    [Oke, ik ben er weer. Waar zijn we gebleven?]


    Billy Bob Bob Billy :P

    NiallsMofo schreef:
    Florian James Jackson - District 10
    Ik moest toegeven, dit was wel hele erge luxe. ''Wow, zijn dat muffins?'', grijnsde ik en pakte een muffin van een schaal. Ik plofte neer op de bank en begon 'm te eten. Ik had altijd wel gehoord van die dingen, maar we hadden nooit het geld om ze te kopen.


    Billy Bob Bob Billy :P

    Thankuuuu.
    Melrose
    ik grinnikte zachtjes, en pakte er ook eentje. Ik liep naar de kamer waar ik sliep, en van verbazing bleef ik even stilstaan. ''Wow.'' mompelde ik.
    Ik legde de muffin neer, en het eerste wat ik deed, was de kledingkast opentrekken. Als een klein kind wat een snoepje heeft gehad, kreeg ik een brede glimlach op mijn gezicht en ik wist zeker dat mijn ogen twinkelden.
    Ik pakte een jurkje en een paar schoenen er uit, en trok het setje aan. Met een brede grijns liep ik terug naar Florian, en draaide een rondje. ''En?'' grinnikte ik.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 13:38 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (wat kan heather doen. Nu is ze zo lonely en ik weet niet echt wat ik kan doen xD)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Florian James Jackson - District 10
    Ik was te diep in gedachten verzonken hoe lekker muffins waren om te zien dat Melrose weg was. Toen ik opeens haar stem hoorde, keek ik op, en mijn ogen werden groot. ''Wow.. Je bent echt.. wow...'', stotterde ik. Hoe graag ik ook wilde omkijken, ik kon het niet.


    Billy Bob Bob Billy :P

    13Oclock schreef:
    (wat kan heather doen. Nu is ze zo lonely en ik weet niet echt wat ik kan doen xD)

    Als de trein van District 10 er is, kan ze naar Melrose en Florian (:


    Billy Bob Bob Billy :P

    Melrose
    Ik giechelde. ''Ik ben wat?'' vroeg ik hem plagerig, en ondertussen pakte ik een glas Jus d'Orange. Ik schonk ook wat voor hem in, en zette het glas op het tafeltje voor hem. Ik ging naast hem zitten, en keek verwonderd om me heen. Ik vergat thuis even, en genoot van dit moment.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Julie - District 11.
    Hij paket mijn hand vast als we naar binnen lopen. Onze mentor deed daar verstandig aan, de mensen vonden het geweldig. We werden begeleid naar de liften, die ons naar de elfde verdieping brachten. Ondertussen had ik Matthew zijn hand al losgelaten. Ik verdween vrijwel meteen in mijn kamer om me om te kleden. Ik trok een jurkje aan. Mijn tactiek zou zijn om onschuldig over te komen, daar hoorde wat meisjesachtiger kleding bij. Dat vond ik over het algemeen ook leuker, dat kwam goed uit. Op ballerina's liep ik terug naar de woonkamer. Er stonden eigenlijk alleen maar hakken, dat was niet gunstig voor mijn tactiek, ik kon er sowieso niet op lopen.

    [Weet iemand op welke volgorde de interviews, parade en trainingen zijn?]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Florian James Jackson - District 10
    ''Je bent prachtig..'', mompelde ik en nam kleine slokjes van mijn jus d'orange. Een grijns verscheen op mijn lippen, en heel even vergat ik waarom we in de trein naar het Capitool zaten. ''Ik weet zeker dat mijn kast vol hangt met pakken en blousen en al die zooi die ik haat..'', grinnik ik.


    Billy Bob Bob Billy :P

    Moringa schreef:
    Julie - District 11.
    Hij paket mijn hand vast als we naar binnen lopen. Onze mentor deed daar verstandig aan, de mensen vonden het geweldig. We werden begeleid naar de liften, die ons naar de elfde verdieping brachten. Ondertussen had ik Matthew zijn hand al losgelaten. Ik verdween vrijwel meteen in mijn kamer om me om te kleden. Ik trok een jurkje aan. Mijn tactiek zou zijn om onschuldig over te komen, daar hoorde wat meisjesachtiger kleding bij. Dat vond ik over het algemeen ook leuker, dat kwam goed uit. Op ballerina's liep ik terug naar de woonkamer. Er stonden eigenlijk alleen maar hakken, dat was niet gunstig voor mijn tactiek, ik kon er sowieso niet op lopen.

    [Weet iemand op welke volgorde de interviews, parade en trainingen zijn?]


    Eerst parade, dan eerste trainings sessies, dan de interviews en dan nog een paar trainings sessies. x


    Billy Bob Bob Billy :P

    (okeej ^^)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Duurt niet lang meer voordat ze er zijn xd]


    Billy Bob Bob Billy :P

    (Heather moet toch nog in de trein maar dat sla ik over, aangezien ik nogal achterloop xD)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    NiallsMofo schreef:
    (...)

    Eerst parade, dan eerste trainings sessies, dan de interviews en dan nog een paar trainings sessies. x


    Okayy, thank you!


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Melrose
    Ik glimlachte, en sloeg mijn ogen neer. Ik voelde het bloed naar mijn wangen stijgen, dus liet ik mijn haar als een soort gordijntje voor mijn gezicht vallen.
    ''Ik weet zeker dat mijn kast vol hangt met pakken en blousen en al die zooi die ik haat..'' grinnikte hij, en ik keek hem, toen ik zeker wist dat ik er weer een beetje 'normaal' uit zag, weer aan. Mijn mondhoeken krulden omhoog, en ik sprong op. Ik trok Florian aan zijn hand omhoog. ''Kom, we gaan kijken.'' grijnsde ik, en zonder op antwoord te wachten liep ik naar zijn kledingkast.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''