• Welcome,

    to The 1th annual Fantasy Games

    We wish you a happy Fantasy Games and may the odds be ever in your favour.

    Patrick & Naomi


    De Arena


    De arena bestaat uit verschillende gedeelten. In elk gedeelte gebeuren verschillende dingen op verschillende tijden. Tijdens de nachten zal het er hard aan toe gaan in de arena en komt het aan op leven en dood.

    Krachten


    Deze spelen zullen anders zijn dan alle anderen. Het is namelijk de bedoeling dat de tributen krachten hebben ipv wapens. De krachten die gekozen mogen worden zijn geheel aan jezelf, al hoewel een van ons kan zeggen of ze wel of niet mogen. Wij zullen de krachten daarom ook extra zorgvuldig controleren zodat niemand de zelfde krachten heeft.

    De regels


    ~ Als je langer dan een week niet reageert mag je vermoord worden. Tenzij je dit hebt gemeld bij één van ons.
    ~ Een tribuut doden word eerst met ons besproken.
    ~ Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    ~ Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    ~ Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je () {} [].
    ~ Als je in de vorm van je tribuut praat gebruik je minimaal drie zinnen.
    ~ Wij vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is
    ~ Er mogen eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    ~ Als je een parachute wilt moet je dat even bij ons door geven dan zorgen wij daar voor.

    District 1
    Tyler Brandon Swit ~ LovelyLonely
    Skyler Jade White ~ HurtedHeart

    District 2
    Andrew Mitchel Parker ~ Iluvia
    Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Ayden Samuel Bright ~ HurtedHeart
    Vrouw

    District 4
    Man
    Odina Lupe Araluen ~ Rider

    District 5
    Man
    Marigold Rosalynn Sullivan ~ NiallsMofo

    District 6
    Man
    Louise Emily Tornade ~ Meireles

    District 7
    Storm Leon Blue ~ NightsVision
    Heather May Autumn ~ 13oclock

    District 8
    Ayson Text ~ 13oclock
    Sterre Night ~ WolfGirl21

    District 9
    Man
    Samantha Blue Ice ~ Pucky

    District 10
    Florian James Jackson ~ NiallsMofo
    Melrose 'Rose' Jeanine Roux ~ Aragog

    District 11
    Matthew Oliver Parker ~ Ilvia
    Julie Chandler ~ Moringa

    District 12
    Shadow Repaer ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 20:19 ]


    ~

    Aragog schreef:
    Melrose 'Rose' Jeanine Roux
    Ik wiebelde zenuwachtig heen- en weer op de hakjes die van mijn oma waren geweest, en frunnikte nerveus aan het kanten jurkje wat mijn moeder speciaal voor mij had opgespaard. Mijn zusje en broertje stonden netjes naast mij en mijn moeder, opgetut en wel. Met een nieuwsgierige blik keek ik naar alle mensen.
    Ik wou gekozen worden.
    Het klonk belachelijk, maar ik móest dit doen. En winnen. Voor mijn familie.
    Misschien moest ik me wel vrijwillig opgeven? Mijn moeder zou me voor gek verklaren. De meesten vonden de Spelen onzin, maar ik zag het als dé kans.
    We zouden nooit meer honger lijden, nooit meer vrezen om ons huis uitgezet te worden..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Florian James Jackson - District 10
    Als ik wel iets haatte, waren dat verschrikkelijke stropdassen. Blijkbaar kon ik het niet laten om mijn keel af te knellen. Hoe beschamend het ook was, ik haalde mijn moeder voor hulp. ''Je komt toch wel terug na de Boete, toch?'', vroeg ze met een kleine glimlach, wat het litteken op haar gezicht liet opvallen. ''Op goed geluk, mam.. Ik weet het niet..'' En daar stond ik, ver vooraan bij de andere jongens van mijn leeftijd. Ik wilde absoluut niet gekozen worden. Wat moest mijn moeder wanneer ik dood was? Dan had ze alleen haar ouders en haar vriend Richy. Ik beet meerdere malen op mijn onderlip toen ze een toespraak hielden.

    Marigold Rosalynn Sullivan - District 5
    Langzaam stapte ik naar voren, toen ze mijn naam hadden genoemd. Heel District 5 staarde me na. Daarna verdween ik het gemeentehuis in, opweg naar de trein die mij en mijn mentor naar het Capitool bracht. Mijn nachtmerrie was werkelijkheid geworden, en ik kon het onmogelijk terugdraaien.

    [Geen idee hoe ik in Marigold's P.O.V moet schrijven, omdat er geen mannelijke Tribuut uit haar District is. En ik speel al twee characters]


    Billy Bob Bob Billy :P

    { Dan type je die niet (: Dan komt die later vanzelf wel in de arena te voorschijn xD Net zo makkelijk :P }

    Melrose 'Rose' Jeanine Roux
    Er werd medegedeeld dat de vrouwelijke tribuut als eerste werd gekozen, en mijn moeder kneep zowat de handen van mij en mijn zusje fijn. Ik haalde diep adem, en vestigde mijn blik op de hand die in de kom stak. Er werd een briefje uitgehaald, en naar mijn gevoel in slow-motion opengevouwd.
    ''Leah Roux!'' riep ze blij, en de wereld om me heen leek in te storten. Niet mijn zusje.
    Niet Leah.
    Ze is gehandicapt, die zou het absoluut niet overleven. Voordat ik er over nadacht schoot ik naar voren. ''Ik bied me aan!'' riep ik met trillende stem, en keek de verschrikkelijke vrouw op het podium strak aan. Ik hoorde dat mijn moeder een kreetje slaakte, en de snikken van mijn zusje.
    Ik liep het podium op, ging naast de vrouw staan en keek met betraande ogen het publiek in. Als ik mijn zusje maar had gered, als zij het maar zou overleven. Dan was het goed.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Florian James Jackson - District 10
    Wat dacht ze wel niet? Ik had haar officieel voor gek verklaard, je biedt je niet zomaar aan. Het is als een contract van de Duivel ondertekenen voor je dood! De vrouw op het podium liep naar de kom van de jongens en haalde een briefje tevoorschijn. ''Florian Jackson!'', riep ze net zo blij als bij Leah. De blikken werden op mij gericht en ik slikte. ''Kom maar naar voren, lieverd..'', zei ze met die verschrikkelijke stem en ik liep naar het podium. Achteraan, zag ik mijn moeder in tranen uitbarsten en zich in de armen van Richy storten. Zo was mijn moeder nu eenmaal. ''Hiermee stel ik jullie voor de Tributen van District 10 voor de Fantasy Games! Florian Jackson en Melrose Roux!'' Oow, heel fijn is dit... Binnen enkele dagen sta ik oog in oog met de Dood.


    Billy Bob Bob Billy :P

    Melrose 'Rose' Jeanine Roux
    Ik sloeg mijn ogen neer. Die gezichten van mijn moeder, zusje en broertje.. Ik kon het niet aanzien. Ik frunnikte aan mijn jurkje, en wierp even een blik op de jongen, Florian. Hij was er net zo blij mee als ik, zo te zien. Ik glimlachte flauwtjes, en na een tijdje liepen we het podium weer af.
    Ik moest winnen, hoe dan ook.

    [Niet zo lang, sorry, maar ik eet een ijsje dus typen gaat een beetje moeilijk x'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Florian James Jackson - District 10
    Nu kreeg je de laatste minuten in het Gemeentehuis om gedag te zeggen naar familieleden en vrienden. Ik zag het eerder als een vaarwel. Richy beloofde me dat hij goed voor mijn moeder zou zorgen, en dat hij ervoor ging zorgen dat als ik er niet meer was, dat hij er alles aan moest doen om mijn moeder uit de depressie te houden. En dan vertellen ze dat mijn moeder zwanger is. Och wat een feest als je de arena in werd gestuurd. ''Als het een jongen is, noemen we hem Samuel Florian Jackson..'', zei mijn moeder met een glimlach, en toen brak ik. Met rode opgezwollen oogjes ging ik in de auto zitten die ons naar het station bracht. Ik wilde Melrose niet aankijken, ik wilde geen zwakte tonen voor mijn inzinking bij het afscheid nemen.

    [Door jou kreeg ik ook zin in een ijsje, ik heb een Calippo, jij? lol(nerd)]


    Billy Bob Bob Billy :P

    [Hahaha, cornetto =D]
    Melrose 'Rose' Jeanine Roux
    ''Ik wil je niet kwijt, ik kan het niet.. Je ga-'' - ''Mam! Hou op! Ik ga dit winnen, kostte wat het kost. Beloofd.'' zei ik, en omhelsde haar stevig. Daarna waren mijn zusje en broertje aan de beurt. ''ik ga jullie missen, maar ik kom snel terug, goed?'' glimlachte ik, en liet niet merken dat ik elk moment kon instorten. ''Ik hou van jullie.'' Met die woorden liep ik van hen weg, en ik hoorde ze stuk voor stuk huilen. Mijn pas versnelde, en ik stapte in de auto.
    Ik was er niet zeker van dat ik ging winnen, in tegendeel.
    Ik keek rechts van me, waar Florian zat. Een traan rolde over zijn wang, en het was overduidelijk dat hij het probeerde te verbergen. Inmiddels waren mijn tranen ook aan het rollen. Ik glimlachte flauwtjes. ''Het is oké.'' zei ik enkel, omdat het logisch was dat hij het moeilijk had bij de afscheid. Ik ook. Elke tribuut, dat wist ik zeker.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 14:07 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Samantha Blue Ice - District 9

    als de trein is gestopt stap ik aarzelend uit. Talon was nog steeds even hyper als eerst en trekt me zonder het te vragen mee. 'ik heb gehoort dat ze hier heerlijk eten verkopen' roept hij uit. ik laat me door hem mee voeren. het is zo kleurrijk. het is niet zoals we thuis kende, als je de zon onder zag gaan. als je het graan ziet groeien. nee hier is alles ook echt als een regenboog. mijn blik wordt getrokken door 2 personen. ze zitten in een restaurant. Ze komen me zo bekend voor. Talon blijft staan en ziet ze ook. 'Dat zijn de 2 die uit district 12 komen' zegt hij zacht. Ze zien er blij uit. hoe kunnen ze blij zijn als ze weten dat ze moeten vechten. en misschien zelfs vermoord worden of zelf iemand moet vermoorden?

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 14:11 ]


    you were born original don't die as a copy

    Florian James Jackson - District 10
    Ik haalde mijn neus op, en keek in de richting van Melrose. Ze glimlachte naar me, maar ondertussen huilde ze. Ik mocht geen vrienden met de Tributen worden, dat zou het alleen nog maar moelijker maken. ''Je hebt gelijk..'', mompelde ik zacht, en dacht weer aan mijn moeder, die over negen maanden een baby in haar armen zou hebben, die ze Samuel Florian Jackson zou noemen. Richy was mijn oom, maar ik zag hem al als een vader. Maar misschien, was ik over negen maanden wel begraven onder de grond van District 10. Wie zou zeggen hoe mijn lichaam eruit zal zien. Verbrandt, verscheurd, verminkt...


    Billy Bob Bob Billy :P

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik kijk even uit het raam waarna ik twee mensen zie staren richting Amelia en mij, ik lach even als ik Amelia zie eten en loop dan het restaurant uit richting de twee. Ik stop voor ze en kijk ze dan aan 'Wist je dat staren onbeleefd is?' zeg ik dan terwijl ik ze aankijk en observeer. Niemand wist van mij krachten, ik stond bekend als De Jongen Zonder Kracht. Hoewel alleen Amelia wist van mijn kracht en nu Candice erbij.

    Melrose
    De auto kwam in beweging, en ik veegde mijn tranen weg. Ik wierp een afwezige blik naar buiten, en de bomen vlogen in hoge snelheid voorbij. Beiden waren we verdronken in onze gedachten.
    Ik probeerde mezelf de moed in te praten..
    Ik had mijn gave redelijk goed onder controle, en ik was er mee in de voordeel. Ik kon mensen verleiden en manipuleren, en al helemaal als ik het onder controle zou krijgen om in andere mensen te veranderen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Florian James Jackson - District 10
    Erg vervelend als je de emoties van anderen een beetje kan bepalen, maar je eigen niet. Ik wilde niks kwijt over mijn krachten, het was mijn geheim. Zelfs mijn familie wist van niks. Ik veegde mijn ogen droog met de mouw van mijn blouse en trek die irritante stropdas los. De bovenste twee knoopjes van mijn blouse doe ik los en ik hang de stropdas om mijn nek. Dat is meer de echte Florian. Ik haal mijn handen door mijn lichtbruine krullen en zucht dan diep. We waren bijna bij het station en het kon me geen reet schelen hoe mijn mentor, of wie dan ook dacht over mijn manieren of uiterlijk. Stropdassen en blousen zijn nou eenmaal niks voor mij.


    Billy Bob Bob Billy :P

    [Gaat er nog iemand iets posten? Ik verveel me xD]


    Billy Bob Bob Billy :P

    Melrose
    Uiteindelijk is de auto tot stilstand gekomen, en ik zuchtte opgelucht. Ik stapte uit, trok mijn hakken uit en liep verder op mijn blote voeten. Ik had echt een gruwelijke hekel aan die dingen.
    We liepen de trein binnen, en mijn mond zakte een stukje open. Ik heb me nooit voorgesteld dat er zó veel luxe in éen trein kon zitten.
    Ik keek om naar Julian. ''Dit is prachtig.'' glimlachte ik zwakjes, en keek weer een beetje rond terwijl ik mijn hakken in mijn linker hand vasthield.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 14:45 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''