• Regels;

    • Geen mensen vermoorden zonder toestemming van diegene
    • Als je op een gegeven moment op de een of andere manier niet meer kunt meedoen aan de RPG laat dan eerst even je personage doodgaan in een stukje
    • We beginnen wanneer de tributen net in de tubes zitten
    • Niet iedereen kan een wapen krijgen aan het begin, als iedereen dat wel heeft worden er sowieso een paar vermoord

    Topic 1

    Happy 75th annual Hunger Games, and may the odds be ever in your favor !


    how dare you speak of grace

    [Haha ja klopt]

    (whaha ik ben al weer terug van vakantie en er is nogsteeds niks gebeurd XD


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Haha, had James eigenlijk niet eens dood gehoeven, was leuker geweest:)]

    (we kunnen doen dat James nog leeft en dat Parwinkle dood ging:) dan word dit topic wss weer wat levender:')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [xD ja is goed, maar dan moeten die stukjes wel veranderd worden.]

    Moonly schreef:
    James

    'Austin!' roep ik als ik hem zie. Ik haal de twee armbandjes van mijn arm af. 'Eentje is voor jou, wil je de ander aan Mike geven als je hebt gewonnen? De winnaar gaat altijd door alle districten. Hij lijkt best wel op mij dus je kan hem zo herkennen.' ik duw de armbandjes in zijn hand. Ik kijk Austin aan. 'Win voor mij!' Zeg ik. Ik sluit mijn ogen en na een paar seconde klinkt er een kanonschot. Was ik dood? Nee, ik leefde nog. Ik opende mijn ogen weer en er drong iets tot me door. Parwinkle! 'Austin! Parwinkle is dood!'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    quin98 schreef:
    Austin
    ik knik en bijt op mijn lip. 'Ik zal het proberen, voor joou' zeg ik nog tegen hem en vlak daarna klink het kanonschot. Een traan rolt over mijn wangen en ik veeg hem ruw weg. Ik kijk verbaast op, 'Je leeft nog!'roep ik blij en voel me dan gelijk minder blij. 'Parwinkle dood'zeg ik en kijk naar James. 'Ik moet jou eerst verzorgen daarna gaan we kijken'zeg ik en pak het zalfje uit zijn tas. Ik schud even mijn hoofd, 'Dat doet nog te veel pijn denk ik. 'eerst maar verband dan doen we wat later dit zalfje'zeg ik en neem het verband uit mijn tas. Ik scheur een stuk van mijn shirt af en maak het nat in het riviertje. 'Sorry'mompel ik en leg het natte stuk stof op zijn wond, waarschijnlijk prikte dit best wel. Voorzichtig begin een beetje met deppen.

    James

    Ik bijt op mijn tong 'Ja, ik leef nog.' zeg ik verbaast. Ik had verwacht dat ik al lang dood zou zijn. 'Uit welk district kwam Parwinkle eigenlijk?' vraag ik om even van de pijn afgeleid te zijn. Ik denk dat heel district 4 nu aan de buis zit geplakt. Net als Mike. Ik hoop dat ik Mike ooit terug zie. Ik kijk even naar Austin en zie dat hij een traan heeft weggeveegd. Ik glimlach even. 'We gaan samen winnen, ik beloof het.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    Ik glimlach en knik. 'Tuurlijk gaan wij samen winnen, en anders jij'zeg ik en kijk even naar mijn hand. 'Hier'zeg ik en geef zijn bandjes terug. Ik glimlach even naar hem en kijk hem aan. 'Prikt dat natte niet teveel?'

    James

    'dankje.' ik pak de bandjes aan. 'Als ik gewoon praat voel ik het minder, mijn kaak is namelijk gebroken en dan voel ik dat meer.' ik glimlach even. 'Ik hoop dat Nathaniel en Alexys in een pijnlijke dood sterven.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    'Dat hoop ik ook'zeg ik en kijk even naar zijn kaak. Ik kijk even naar het stukje stof en stop het opnieuw in het water. Ik leg het op zijn kaak en bijt nadenkend op mijn lip. 'Ik kan mijn shirt uitdoen en dan zo om je kaak binnen'zeg ik nadenkend.

    James

    'Maar dan moet je heel lang zonder shirt lopen.' breng ik er tegen in. 'Dan word je ziek. Als je nou heel snel naar Parwinkle loopt en haar shirt uit doet.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    Ik bijt even op mijn lip en knik. 'Zo terug'zeg ik en ren naar Parwinkle. Ik kijk even naar haar levenloze lijfje en streel over haar wangetje. Ik druk een kusje op haar voorhoofd en trek dan der shirt uit. Ik wist dat ze ook nog een klein mesje had en pak die af. Ik ren weer terug naar James en bind het shirt om zijn hoofd. 'Hier een mes'zeg ik en geef het kleine werpmesje. 'Wil je nog een grotere van mij?'vraag ik terwijl ik de een na grootste uit mijn riem trek. Ik kijk James vragend aan en hou met mes voor hem.

    James

    Ik pak de messen dankbaar aan. 'Ik kan nog niet zo goed mes werpen, ik ben beter in speer. Ik pak Parwinkle's Tshirt aan en bind hem om mijn kaak. Het verbaast me echt dat ik nog leef. Ik hoor een hovercraft en zie hoe Parwinkle word opgehesen. 'Ik ga even slapen' zeg ik en ik doe mijn ogen dicht.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    'Oke is goed'zeg ik en kijk even om me heen. 'Wacht, ga daar bij die bosjes liggen dan kunnen ze je niet zien'zeg ik en kijk even twijfelend. 'Kan je lopen of moet ik je er even heen tillen?'vraag ik