• Regels;

    • Geen mensen vermoorden zonder toestemming van diegene
    • Als je op een gegeven moment op de een of andere manier niet meer kunt meedoen aan de RPG laat dan eerst even je personage doodgaan in een stukje
    • We beginnen wanneer de tributen net in de tubes zitten
    • Niet iedereen kan een wapen krijgen aan het begin, als iedereen dat wel heeft worden er sowieso een paar vermoord

    Topic 1

    Happy 75th annual Hunger Games, and may the odds be ever in your favor !


    how dare you speak of grace

    James

    Nathaniel knalt me weer tegen de grond. Ik zie zijn mond bewegen maar heb geen idee wat hij zegt. Na een tijdje loopt hij weg 'Austin!' roep ik, maar nu wat zachter. Ik ga dit niet lang nog vol houden. Een paar tranen rollen oven mijn wang. Mijn kaak is nu ook gebroken


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dora || District 6

    "Austin! Austin!" hoor ik James roepen. Hij is in nood. Ik ren het bos in, en ik ga af op zijn stem. Dan vind ik hem. Hij ligt bij een boom, en hij is meer dood dan levend. Ik zie overal bloed, en jammer dan zacht.
    "James." ik kniel bij zijn hoofd neer.


    If we burn, you burn with us. <3

    James

    Ik zie dat er een meisje bij me. Ze zegt iets. 'Wil je me naar Austin brengen?' vraag ik aan haar. Ik ken haar ergens van. Ik steek mijn armen uit. 'Breng me naar Austin.' mompelde ik.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dora || District 6

    "Breng me naar Austin." mompelde hij. O god, hij gaat dood. Ik keek naar de steken in zijn buik.
    "James, als ik dat doe, verlies je te veel bloed. Je bent dood voordat we bij de grot aankomen." Ik schudde verdrietig mijn hoofd. "Sorry, het kan niet."


    If we burn, you burn with us. <3

    James

    'Wil je hem dan ophalen?' ik kijk het meisje aan. Volgens mij begon haar naam met een D. Ik liet mijn armen weer vallen. Ik zag Austin en Mike voor me. Ze leken niet erg op elkaar maar toch betekende ze even veel voor me. 'Haal hem op.' mompelde ik tegen het meisje.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dora || District 6

    "Oke. Ik kom zo snel mogelijk terug, met Austin. Blijf leven James. Je kunt het." Ik aai even over zijn voorhoofd en ren dan weg, zo snel mogelijk.
    "AUSTIN. AUSTIN!"


    If we burn, you burn with us. <3

    Hee peepz, kom net terug uit Marokko was superreis, maar ik loop heel erg achter dus wil iemand mij misschien bijpraten (: X


    how dare you speak of grace

    Oke:

    Austin,James,Guinevere en Parwinkle zaten op het oude plekje(open plek in het bos) en James en Austin gingen een zwemwedstrijd doen. Toen kwamen ze Dora tegen en die hoord nu ook bij dat groepje. Het begon hard te regenen en ze vluchtten een grot in. Daar lag een beest en Austin en James doodde het beest. Iedereen ging slapen, op James na omdat hij al had geslapen. James begon zich te vervelen en hij kreeg een boomerang. Austin werd wakker en het regenen hielt al weer wat op. Ze zagen een regenboog en Dora en Parwinkle sliepen nog. James ging op de open plek met zijn boomerang spelen toen hij Nathaniel en Alexys tegenkwam. Hij was zijn speer vergeten en had dus alleen zijn boomerang. Ze sloegen zijn hoofd tegen de grond nadat ze geraakt werden door de boomerang. James raakte bewusteloos en Nathaniel en. Alexys gingen weer weg. Austin kwam en tilde James op. Hij gooide water in zijn gezicht en James werd weer wakker. Parwinkle werd doodziek en Austin ging achter Nathaniel en Alexys aan, die nu ook James' boomerang hadden. Ze braken de boomerang en gooide hem voor Austins voeten. Toen rende ze allebei weg en Austin rende hun achterna omdat ze zeiden dat ze James gingen vermoorden. Halverwege stopten ze maar Austin rende door. James ging weer slapen en Dora werd wakker. Ze ging eten zoeken en James werd ook wakker. Nadat Dora eten had gevonden kwam ze weer terug. James had zijn neus gebroken en zijn kaak zwaar gekneust. Hij ging even zwemmen en daarna zitten onder een boom. Alexys had even rust nodig en Nathaniel ging even lopen. Hij kwam James tegen en begon hem te steken. Hij liep weer weg en Dora zag James liggen. Die vroeg of ze hem naar Austin wou brengen. Dora zei dat dat niet kon omdat hij dan doodbloedde. James zei dat Dora hem moest ophalen en ze ging op weg.

    Sorry voor de Onduidelijk heid of als ik iets vergeten ben. Dit was wat ik nog weet nadat je op vakantie ging. Nu ga ik op vakantie:p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (ow sorry veel gemist, ik maak even reactie)

    quin98 schreef:
    (ow sorry veel gemist, ik maak even reactie)


    Is goed:p dan reageer ik daar nog wel op^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    Ik ren door het bos de richting in waar ik het geluid vandaan hoorde opeens bots ik tefen iemand p als ik goed kijk zie ik dat het dora is. 'waar is James!?'vraag ik haar maar heb geen tijd om op antwoord te wachten. Ik ren veder en zie dan James liggen. 'James!'roep ik en ren naar hem toe. Ik kniel bij hem neer en kijk naar zijn wonden. 'nee! Je mag niet dood'

    (:( niet leuk dat James dood gaat xD)

    James

    'Austin!' roep ik als ik hem zie. Ik haal de twee armbandjes van mijn arm af. 'Eentje is voor jou, wil je de ander aan Mike geven als je hebt gewonnen? De winnaar gaat altijd door alle districten. Hij lijkt best wel op mij dus je kan hem zo herkennen.' ik duw de armbandjes in zijn hand. Ik kijk Austin aan. 'Win voor mij!' Zeg ik. Ik sluit mijn ogen en na een paar seconde klinkt er een kanonschot. Was ik dood? Nee, ik leefde nog. Ik opende mijn ogen weer en er drong iets tot me door. Parwinkle! 'Austin! Parwinkle is dood!'

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 14:47 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    ik knik en bijt op mijn lip. 'Ik zal het proberen, voor joou' zeg ik nog tegen hem en vlak daarna klink het kanonschot. Een traan rolt over mijn wangen en ik veeg hem ruw weg. Ik kijk verbaast op, 'Je leeft nog!'roep ik blij en voel me dan gelijk minder blij. 'Parwinkle dood'zeg ik en kijk naar James. 'Ik moet jou eerst verzorgen daarna gaan we kijken'zeg ik en pak het zalfje uit zijn tas. Ik schud even mijn hoofd, 'Dat doet nog te veel pijn denk ik. 'eerst maar verband dan doen we wat later dit zalfje'zeg ik en neem het verband uit mijn tas. Ik scheur een stuk van mijn shirt af en maak het nat in het riviertje. 'Sorry'mompel ik en leg het natte stuk stof op zijn wond, waarschijnlijk prikte dit best wel. Voorzichtig begin een beetje met deppen.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 14:59 ]

    [Niemand reageert meer:(]

    [Ik reageer niet meer, omdat niemand reageert xd. Het is een beetje een dood topic geworden haha.]


    If we burn, you burn with us. <3