• Regels;

    • Geen mensen vermoorden zonder toestemming van diegene
    • Als je op een gegeven moment op de een of andere manier niet meer kunt meedoen aan de RPG laat dan eerst even je personage doodgaan in een stukje
    • We beginnen wanneer de tributen net in de tubes zitten
    • Niet iedereen kan een wapen krijgen aan het begin, als iedereen dat wel heeft worden er sowieso een paar vermoord

    Topic 1

    Happy 75th annual Hunger Games, and may the odds be ever in your favor !


    how dare you speak of grace

    James

    'Jayson en Isabella.' herhaal ik hem zachtjes. 'Mooie namen. Mijn ene broer heet Mike en is 19 en mijn andere broer ben jij.' zeg ik en ik glimlach. Dan komt er opeens een fantastisch idee in me op. Waardoor alle andere tributen waarschijnlijk dood gaan. 'We steken het bos in de brand!'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    Ik glimlach naar hem. 'Jij bent ook mijn kleine broertje'zeg ik en grijns even. 'Dat is een goed idee'zeg ik en denk even na. 'Dan moeten we wel vluchten, lukt dat je zo wel?'vraag ik en kijk even om me heen. Alle tributen zouden zo dood zijn, echt een goed plan.

    James

    Ik sta op en probeer te lopen. 'Ja, ik denk het wel. We moeten alleen wel een plek hebben waar het vuur niet komt. Het water of bij de hoorn lijkt mij het handigst.' ik grinnik even. Zie je wel dat ik wel bij de beroeps kán horen. Ik wil het alleen niet. Elke tribuut zou of levend verbranden of stikken in de rook. Dit is echt een goed plan!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    'Oke, en anders til ik je wel'zeg ik en kijk even om me heen. 'We steken het daar aan dan kunnen we zo naar het water bij de hoorn'zeg ik en wijs ondertussen de dingen aan met mijn handen. 'Oke, kom we gaan dan vuur aansteken'zeg ik en loop richting de plek.

    James

    Ik loop grijnzend met hem mee. Het had sinds die ene keer niet meer geregend en het was heel warm geweest. Alles was kurkdroog en zou dus goed fikken. Ik pakte terwijl ik met Austin meeliep goed brandbare takken. Heel Panem volgde met hun ogen ons nu. Dat wist ik zeker. 'Heel Panem zit nu aan het beeldscherm vastgeplakt.' zeg ik grijnzend.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    Ik grijns en knik. 'Dat weet ik wel zeker'zeg ik en pak ondertussen ook wat takken mee. Als we op de plek zijn leg ik ze op een hoopje en kijk even naar James. 'Jij mag aansteken'zeg ik grijnzend,het was tenslotte ook zijn idee.

    James

    Ik knik en pak een lucifer. Ik buk. Mijn speer lag nog in de grot, ach die had ik toch niet meer nodig. '1.. 2.. 3..' op 3 steek ik de lucifer aan en gooi hem in de hoop takken. Het fikt vrijwel meteen. De vlammen likken om zich heen. Ik begin te rennen. Katniss was vorig jaar het meisje dat in vuur en vlam stond, wij zijn dit jaar de jongens die de rest in vuur en vlam lieten staan. Ik kijk even achterom en zie dat het vuur al erg groot is geworden. Mooi zo.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    Ik begin hard te rennen en kijk net als James achterom. Het vuur was echt al groot. Ik trek James aan zijn arm mee naar de zijkant en we zijn gelukkig al bijna bij het water bij de hoorn. Ik kik nog een keer achterom en grijns. Dat zullen ze nooit overleven.

    Nathaniel

    Ik zucht even, en ruik dan opeens wat. Ik kijk op en zie vuur. Veel vuur. Ik grom en ren snel achter Alexys aan. Welke idioot heeft dat afgestoken?! Ergens heb ik wel een vermoeden. Na een tijdje komen we aan bij het meer, en ik kijk naar het bos..


    El Diablo.

    James

    Zodra we bij het water zijn duik ik er met een mooie sprong in. Ik kom boven en zie dat ook een aantal bomen in de fik staan. Aan de ene kant voelde ik me schuldig. Ik heb nu waarschijnlijk 4 mensen levend verbrand. Maar ach, zo zijn de Hungergames. Ik begin te wachten op de kanonschoten. Als er iemand naar de hoorn komt, kunnen Austin en ik hem makkelijk aan!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    Ik spring James achterna het water in en dan valt mijn blik op twee personen. Ik grom en trek een mes uit mijn riem. Ik tik James aan en knik met mijn hoofd naar de twee. Ik duik onderwater en zwem dichterbij. Waarom moesten hun nou weer op tijd het bos uit gekomen zijn?

    Alexys

    Ik kijk naar het water en stoot Nathaniel aan. 'Niet heel slim om naar ons te komen' mompel ik, en pak een van de zwaarden. Ik zie dat Nathaniel 2 speren pakt en ik grijns breed..


    El Diablo.

    James

    Ik duik ook snel onderwater en pak het mes wat ik kreeg van Austin. Volgensmij hebben ze ons niet gezien. Ik moest mijn belofte om geen leeftijdsgenoten te vermoorden maar verbreken. Die Nathaniel ging dood!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alexys

    Ik hou de 2 in de gaten, en grijns nog steeds.
    'Zo schattig hoe ze denken dat ze ons aankunnen' lach ik..


    El Diablo.

    Austin
    Ik pak mijn andere mes ook en klim snel op de kant. Ik ga staan en kijk naar ze,ze hadden hun wapens dus ook gepakt. Geloof me die gingen het niet overleven. Ik hou mijn messen stevig vast en kijk ze boos aan.