• Regels;

    • Geen mensen vermoorden zonder toestemming van diegene
    • Als je op een gegeven moment op de een of andere manier niet meer kunt meedoen aan de RPG laat dan eerst even je personage doodgaan in een stukje
    • We beginnen wanneer de tributen net in de tubes zitten
    • Niet iedereen kan een wapen krijgen aan het begin, als iedereen dat wel heeft worden er sowieso een paar vermoord

    Topic 1

    Happy 75th annual Hunger Games, and may the odds be ever in your favor !


    how dare you speak of grace

    Alexys

    Ik lach hard, en kijk ze aan.
    'Sup?' grijns ik, en gooi een mes recht in de schouder van Austin.
    En dit was nog maar het begin...

    [ Eigenlijk zouden er is mutilanten moeten komen...]


    El Diablo.

    James

    Terwijl ik zie dat Austin op de kant zwem, zwem ik snel naar Nathaniel. Austin zou de aandacht afleiden. Ik spring op en steek met het mes precies op de plek waar Nathaniels hart zat. 'Lekker warm hè?' vraag ik.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Nathaniel

    Door de bescherming zat het niet heel diep.
    Ik lach, 'ach, ik voel niet echt iets..' grijns ik.
    Ik steek de speer recht door zijn buik, en weet zeker dat hij er aan de andere kant uitkomt...


    El Diablo.

    James

    Ik hoest even en spuug wat bloed uit. 'Bedankt voor de speer!' roep ik en ik zwem snel naar Austin. Ik ruk de speer uit mijn buik. Waarom altijd mijn buik?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    Ik grom en trek het mes uit mijn schouder. Ik kijk even naar James. 'Gaat ie?'vraag ik en gooi ondertussen en mesje in Alexys wang. Daarna ren ik gauw op haar af en boor mijn mes recht door haar bescherming in der buik. Ik grijns even en trek het mes eruit. Ik ga weer achteruit en kijk haar aan.

    Alexys

    Ik kijk hem kwaad aan, en voelde een van mijn woedeaanvallen weer komen.
    Ik ren naar hem toe en duw hem gemakkelijk op de grond. Ik pak mijn mes en begin meerdere malen in zijn gezicht en borst te steken...


    El Diablo.

    James

    'Het gaat wel.' mompel ik. Waar zouden Dora en Guinevere zijn? In mijn ooghoeken zie ik wat bewegen. Ik kijk even. 'MUTILANTEN!' schreeuw ik en ik benut de tijd dat Nathaniel kijkt door de speer in zijn oog te drukken. De mutilanten kwamen er echt aan, maar waren nog ver weg.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Nathaniel

    Ik schreeuw het uit, en grijp naar mijn oog. Oke nathaniel. Nog even..
    Ik grom en pak een van de zwaarden van Alexys. Ik storm op hem af en druk het zwaard recht door zijn hoofd..


    El Diablo.

    Austin
    Ik grom boos en duw der van me af. Ik ga op haar liggen en snij meerdere malen in haar gezicht. Er is een stukje van haar nek niet beschermt en ik maak daar een grote snee waar het bloed uitspat. Ik steek nog gauw een keer mijn mes in de wond bij haar buik en spring daarna van haar af. De mutilanten kwamen en ik wilden daar geen slachtoffer van zijn. Ik pak James arm en trek hem gauw mee door het water aan de andere kant.

    James

    Ik grijp naar mijn hoofd en word meegesleurd door Austin. Het zwaard is niet heel erg diep gekomen omdat mijn schedel het meeste heeft tegen gehouden. Ik zwem met Austin mee. Konden die twee dan echt niet dood? De Mutilanten zijn nu heel dicht bij.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alexys

    Ik weet nog net een mes door de nekken van de twee te gooien, en met een grom trek ik het mes uit mijn buik. Ik kijk naar het bos en zie de mutilanten aankomen.. Holy.. Fuck..

    [Wat voor mutilanten zijn het? Vogels of wolven of.... ]


    El Diablo.

    (leeuwen met het haar van de overleden tributen(tenminste het lijkt erop))


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Okee, en zullen we als extra dat je na een beet nog 2 dagen leeft, maar soort van gehypnotiseerd zodat je een échte moordmachine word..]


    El Diablo.

    (we zijn met zo weinig, ik denk niet dat dat nodig is.)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Aw, vond ik wel een goede manier om een van de mijne dood te laten gaan.. xd ]


    El Diablo.