• Regels;

    • Geen mensen vermoorden zonder toestemming van diegene
    • Als je op een gegeven moment op de een of andere manier niet meer kunt meedoen aan de RPG laat dan eerst even je personage doodgaan in een stukje
    • We beginnen wanneer de tributen net in de tubes zitten
    • Niet iedereen kan een wapen krijgen aan het begin, als iedereen dat wel heeft worden er sowieso een paar vermoord

    Topic 1

    Happy 75th annual Hunger Games, and may the odds be ever in your favor !


    how dare you speak of grace

    James

    'Ik denk dat tillen minder pijn doet.' mompel ik. Ik kijk even naar de bosjes. Wat had ik nu zin om thuis te liggen. En samen met Mike naar onze ouders te gaan. 'Als we samen gewonnen hebben, kom je dan ook in district 4 wonen?' vraag ik.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    Ik twijfel even en knik dan. 'Dan moet ik wel naar een district lager'zeg ik en til ondertussen James voorzichtig op. Ik leg hem achter de bosjes en leg at bladeren over hem heen. 'Ik ga enk ik even jagen maar ik blijf in de buurt, mij roepen als er wat is hé'

    James

    Ik knik en zodra hij weg is rolt er een traan over mijn wang. Parwinkle was dood. Dat vond ik niet leuk. Het was een van mijn bondgenoten geweest. Ik hoop dat Austin, Dora en Guinevere niks overkomt, maar als Austin en ik gaan winnen dan moesten Dora en Guinevere wel dood. Als ik of Nathaniel zou winnen dan was Finnicks recoord verbroken, hij was 14 toen hij won, de jongste winnaar ooit. En hij was mijn mentor. We mochten namelijk uit verschillende mentoren kiezen maar ik koos voor Finnick. Ik sloot mijn ogen en viel in een onrustige slaap.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Nathaniel

    Met een brede grijns loop ik door.
    Hmm, James was dan nog niet dood, maar dat andere kleine geval wel.
    Ik grijns breed, en kijk naar het bloed op mijn armen.
    Met een grijns loop ik naar Alexys, en eet wat..


    El Diablo.

    Austin
    Ik loop door het bos en zie al snel een konijn voor bij huppen. Ik gooi mijn mes die in zijn poot blijft zitten. Ik ren erop af en snij zijn hoofdje eraf. De messen trek ik eruit en steek ze terug in mijn riem. Het konijn hang ik ook aan mijn riem en kijk even om me heen. Ik vang nog wat anders en loop dan naar James die ligt te slapen. Ik maak een vuurtje en maak het konijn klaar.

    James

    Ik word wakker en voel me meteen al een stuk beter. Ik kijk naar Austin, die iets aan het klaar maken is. 'Wat eten we vandaag, Kok?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    Ik kijk lachend naar James. 'We eten konijn'zeg ik en haal het konijn boven het vuur vandaan omdat het net klaar is. Ik snij een groot stuk af en geef het aan James. 'Voel je je al wat beter?'

    James

    'Lekker! Dat aten we ook toen ik net bij jullie kwam.' herinner ik. Ik wou toen water voor wat te eten ruilen. Ik had toen ongelofelijk honger. Nu ook wel eigenlijk. 'Ja ik voel me al een stuk beter.' ik stop een stukje konijn in mijn mond en begin te kauwen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    'Ja klopt'zeg ik en glimlach even. 'Oke mooi zo'zeg ik, ik was blij dat die zich al een stuk beter voelde. Zelf neem ik ook een stuk en eet er van.

    James

    'Mis jij thuis eigenlijk?' vraag ik. Hij woont in district 3... Dat is... Elektronica! Hij kon zijn beroep hier niet uitvoeren. Ik wel, ik kon vissen. 'Moeten we eigenlijk niet terug naar Dora en Guinevere? Of gaan we voortaan met zijn tweeën?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    ' Ja ik mis thuis, heel erg' zeg ik en kijk hem even aan. 'Ik weet nirt, wat eil jij?' vraag ik hem, het was denk ik miet zo heel slim met nog veel tributen bondgenoot te zijn, uiteibdelijk moest je ze toch vermoorden en zou het alleen maar moeilijker zijn..

    James

    'Ik wil liever met z'n tweeën doorgaan. Ik kan er niet tegen als er nog meer van mijn bondgenoten sterven. Heb jij je ouders eigenlijk nog? Of heb je broers of zussen?' zes... We waren nog maar met z'n zessen...


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    'Ik had dezelfde gedachte' zeg ik met een glimlach en knik daarna. 'ik heb mijn ouders een broertje en een grote zus' zeg ik tegen hem en bijt even op mijn lip. Ik miste ze wel.

    James

    Ik sla, zo goed als dat kan, want ik lig nogsteeds, een arm om hem heen. 'Hoe oud zijn ze en hoe heten ze?' vraag ik. Eigenlijk was ik best nieuwsgierig. 'Ik heb twee oudere broers, ik heb er laatst nog eentje bij gekregen.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    'Mijn broertje is 10 en heet Jayson en mijn zus is 18 en heet Isabella'zeg ik en kijk even naar hem. Ik glimlach zwakjes en kijk daarna even om me heen.