• copyright: xheart.



    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.
    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.
    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ Risus.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.
    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.
    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ Risus.

    ~ Streetdance (Vol!):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.

    xFreedom mag ook Topic's openen.

    copyright: xheart.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 19:21 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Chárline
    Ik schudde ongelovig mijn hoofd. ''En dat is dan nog geen excuus!'' riep ik uit. ''Mijn ouders sláan me zodat ik doe wat zij willen! Ze zijn compleet vreemden voor me, begrijp dat dan!'' riep ik gefrustreerd uit.
    Ik trok mijn vest uit, stopte deze in mijn tas, samen met het flesje water en ritste de tas dicht. Hij was de eerste tegen wie ik dit allemaal vertelde, en hij wou het goed praten?! Ik zuchtte diep. ''Ik wil gewoon ouders die van me houden, en me waarderen zoals ik ben.'' zei ik daarna zachtjes, gebroken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Deavon Calvin Turner
    "Het is ook geen excuus" zeg ik sussend en ik trek haar zachtjes naar me toe. "Het is ook geen excuus" zeg ik zachtjes."Ik probeer het niet goed te praten want zij zitten fout" zeg ik. "Maar Charline. Probeer nou eens te begrijpen dat je het alleen maar erger maakt met zulk gedrag" ik kijk naar Charline en zie hoe erg ze er mee zit. Ik pak hAar handje in de mijne. "Je maakt het alleen maar erger voor jezelf zo" mompel ik zachtjes en ik geef een zacht kneepje in haar hand.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Chárline
    Ik begroef mijn gezicht in zijn shirt, en snikte zachtjes. Ik wist niet waarom, maar ik vertrouwde Deavon. Volgens mij wist hij wat ik voelde, hij had bovendien niet voor niks die littekens opgelopen. ''S-sorry.'' mompelde ik zachtjes, en ik kneep mijn ogen dicht om de tranen tegen te houden. Ik heb mezelf vaak in slaap gehuild, had de buitenwereld nooit mijn gevoelens getoond.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Sam
    Mijn mondhoeken krulden omhoog bij zijn gay-momentje, en hoe hard ik ook probeerde om het te onderdrukken, een giechel ontglipte me.
    Voordat ik iets kon zeggen, voelde ik iets tegen mijn hoofd, en dat 'iets' viel vervolgens in mijn decolleté.
    Langzaam draaide ik mijn hoofd naar Wesley, die grinnikte. ''Je kan goed mikken. Suprising.'' mompelde ik sarcastisch, en viste de gummibeer uit mijn shirtje. Ik lachte even, en at 'm op. ''Meer.'' commandeerde ik Wesley, en ik keek hem 'serieus' aan terwijl ik mijn hand uitstak.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [I'm soo sorry ! Ik moest inees weg en had geen tijd om me af te melden ... Wat is er gebeurd ?]

    H4RRY5TYLE5 schreef:
    [I'm soo sorry ! Ik moest inees weg en had geen tijd om me af te melden ... Wat is er gebeurd ?]


    [Weet niet maar Amy zit op reactie te wachten:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Wat was de reactie van Amy ?]

    [eh ik zoek even.]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    (...)

    Amy Michels


    Ik knik. 'Dan heb je meer mensen ontmoet dan mij,' lach ik. 'Ik ben Amy.' ik kijk een beetje om me heen. Druk was het niet. Ik zucht en kijk hem weer aan. 'Heb jij vandaag al les gehad?' Ik kijk hem vragend aan en frummel wat aan mijn armband. 'Wat is je dansstijl?' ik glimlach en haal het haar uit mijn gezicht. Ik was nooit goed geweest in vrienden maken, het ging me dan ook nooit gemakkelijk af.


    William Jake O'Donnel.

    "Dan heb je meer mensen ontmoet dan mij" lachte ze, "Ik ben Amy" voegde ze er ook nog aan toe. Ik glimlachte ter teken van begroeting en luisterde verder. "Heb jij vandaag al les gehad ?". Ze keek me vragend aan en frummelde wat aan haar armband, "Wat is je dansstijl ?" vroeg ze glimlachend waarna ze haar haren uit haar gezicht haalde. Blijkbaar was ze redelijk nerveus, maar dan was het mijn taak om haar op haar gemak te stellen toch ? "Ik heb Streetdance als stijl en nee nog geen les gehad" antwoordde ik, "Dat kan ook komen omdat ik veel te laat was, maar iemand vertelde me dat de lerares in nog geen velden te bespeuren was, dusja". Ik haalde mijn schouders op en keek naar de binnenkant van mijn arm. Er stond een tattoo op, met redelijk wat betekenis, "Welke stijl heb jij ?" vroeg ik, toen ik mijn helderblauwe ogen haar kant weer op liet kijken.

    Amy Michels

    Ik volg zijn blik naar zijn arm en zag een tattoo. Ik kijk er even naar en kijk hem dan weer aan. Net zoals hij mij aankijkt. Zijn ogen hebben een mooie kleur blAuw, valt me op. 'Veel te laat?' Ik lach. 'Dat gaat dan goed. Ik doe klassiek en heb al les gehad. Ik ben erachter gekomen dat het erg moeilijk gaat worden.' Ik kijk hem lachend aan. 'Morgen begint pas het echte werk...' Ik zucht. Vandaag was gewoon een introductie dag. Voor mij al een gewone lsS, maar ik had het idee dat de lessen zwaarder gingen worden...

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 23:54 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Jup, ik had hem al gevonden xd Kijk maar boven je reactie]

    William Jake O'Donnel

    Ik begon te lachen en stond op, "Sorry, ik heb geen ontbijt gehad" verondschuldigde ik mezelf waarna ik nog een broodje ging kopen. Ik draaide me om, "Moet jij ook iets hebben ?" vroeg ik toen, aangezien ik nu toch al recht stond en aan de kassa stond.

    [Ik heb echt honger ...]

    Amy Michels

    'Nee Dankje,' roep ik naar hem. Ik leun achterover en rek me uit. Een gaap verlaat mijn mond. Ik was best moe. Ik sluit eventjes mijn ogen en denk aan vandaag. Wat had ik gedaan? Zoenen met Jamie was
    Alles behalve slim. Ik mocht hem en zover ik hem ken is hij aardig, maar hem echt kennen deed ik niet. Ik vond hem leuk, maar verliefd kan ik het niet noemen en na vandaag is die kans ook zwaar verkloot. Ik zou moeten doen alsof het nooit gebeurd is.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    William Jake O'Donnel

    "Nee dankje !" riep ze naar me. Ik knikte en rekende af voor mezelf. Toen ik voor haar zat keek ik een beetje verward. Ze was duidelijk aan iets aan het denken, en het was niet echt een makkelijk onderwerp zo te zien. Ik was goed in het lezen van mensen hun ogen en lichaamshouding. Ik begon aan mijn broodje maar na de eerste hap stopte ik, "Wil je ergens over praten ofzo ? Je kijkt nogal moeilijk" vroeg ik toen, een beetje aarzelend.

    Amy Michels

    Ik kijk geschrokken op. Kon je iets aan me zien? 'o nee hoor. Gewoon moe.' Ik glimlach. Ik was goed in liegen en hoopte dat het geloofwaardig was. 'Ik ben gewoon ver van huis en denk daaraan,' verzin ik snel. Ergens miste ik mijn Moeder enorm. Zij is de stek paal in mijn leven en ik had behoefte aan een gesprek met haar. Ik vertel haar bijna alles. Behalve als het over dansen gaat. Daar Praat ik niet met haar over. Misschien kon mijn moeder me helpen?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne