• copyright: xheart.



    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.
    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.
    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ Risus.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.
    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.
    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ Risus.

    ~ Streetdance (Vol!):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.

    xFreedom mag ook Topic's openen.

    copyright: xheart.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 19:21 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Veronica Madeline Green.

    Ik knikte en keek voor me, "En jij ?". Ik nam even adem en blies die uit, "Jazz" antwoordde ik dan. Hoelang ? Dat wist ik niet. Of misschien wel, maar ik sprak daar liever niet over. Ik zou het begrijpen als ze het vroeg, en ik zou een antwoord geven, maar als ze dan zou verder vragen, dan had ik een probleempje.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik loop met een glimlach door de gangen met Jayson en voel mijn telefoon trillen en haal hem weer uit mijn zak 'Je bent lief xA' ik lach even en begin meteen te typen 'Ik wil je zien' typ ik maar, maar het was ook echt zo ik wou haar weer zien en mijn armen om haar heen slaan, ik weet wel dat ik haar daarnet nog had gezien maar ik kon het niet laten.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jayson
    'het is een groot gebouw'zegt Cameron en ik knik. 'Ja, volgens mij mag ik blij zijn als ik zo de weg terug vindt naar de slaapkamer'zeg ik lachend terwijl we veder door de gangen lopen. Cameron is ondertussen aan het smsen en ik kijk wat om me heen.

    Cameron Nikolai Parker
    'Ja, volgens mij mag ik blij zijn als ik zo de weg terug vindt naar de slaapkamer' hoor ik Jayson lachend zeggen en ik lach even met hem mee "Ach na een paar dagen ken je het hele gebouw uit je hoofd" zeg ik grijnzend en we komen aan de hal waar ook de grote voordeuren zijn en ik kijk naar de verschillende kanten die we op kunnen gaan "Naar de kantine" vraag ik dan maar en wijs naar een deur.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jayson
    'Ik hoop het'mompel ik op zijn opmerking dat ik binnen een paar dagen de weg wel weet. We komen in een hal uit met verschillende deuren en Cameron vraagt of we naar de kantine gaan terwijl die naar een deur wijst. 'Ja is goed'stem ik in. Ik loop naar de deur en ga er door. Er zitten nog wat andere in de kantine,ik zie dat Will er ook zit.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 17:08 ]

    Alice 'Ally' Parker
    'Jazz,' antwoordde ze. 'En hoe lang dans je al?' vraag ik aan haar. Ik krijg weer een sms terug, Ik wil je zien en ik glimlach. Cam was heel lief en ik antwoordde Ik ben in de meisjesslaapzaal met Ronnie. Die doet ook Jazz, is Jayson nog bij jou? (: dan had jayson eindelijk iemand om mee te praten. Ik kijk naar Ronnie, en zeg: 'Er komt zo misschien iemand langs, maar ik weet het niet zeker. Dan wil ik je aan iemand voorstellen.' en ik glimlach naar haar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Klinkt Ronnie niet als een jongens naam als je niet weet dat het een meisje is ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik loop samen met Jayson naar binnen en ga aan het tafeltje zitten bij Will en zie dat Ally me terug heeft gesmst en ik open het berichtje Ik ben in de meisjesslaapzaal met Ronnie. Die doet ook Jazz, is Jayson nog bij jou? (: ik lach eventjes Ja Jayson is nog steeds bij mij maar wij zitten net in de kantine met Will neem anders Ronnie mee hier naar toe c: ?? sms ik terug en loop naar de dingen waar allemaal broodjes liggen en pak er eentje en reken netjes af voordat ik weer terug loop naar de andere.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 17:13 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Uhm ja, maar het is als bijnaam meer (: Je moet het ook op z'n Engels uitspreken, anders klopt het niet]

    Veronica Madeline Green.

    Ik dacht eventjes na. Uhm, ik was nu 17 jaar, uhm, ohja, "Nog niet zo lang eigenlijk, pas rond mijn 14e verjaardag". Ik keek even naar mijn handen en knikte toen, "Is goed" mompelde ik.

    William Jake O'Donnel

    Ik keek opzij en zag dat de rest er weer was. "Ik ga weer eens" zei ik toen. Ik stond op en zei nog eventjes gedag, waarna ik aan de tafel van Cam en Jayson ging zitten.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 17:15 ]

    Jayson
    'Heey'zei ik tegen Will en keek even naar Cam die terug kwam met een broodje. Ik stond op en liep er ook heen. Ik had wel honger dus ik wou ook een broodje. Ik pakte een broodje en liep terug naar het tafeltje en begon te eten.

    Alice 'Ally' Parker
    Ik krijg een sms terug, 'Plannen gewijzigd,' zeg ik lachend. En ik spring van mijn bed af. 'Ga je mee naar de kantine? Ik wil je aan een paar mensen voorstellen.' en ik kijk naar haar. Ik wil haar aan Jayson voorstellen, beide Jazz. En natuurlijk aan Cam en Will.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik nam een hap van mijn brood en nam een slokje van mijn flesje water, ik moest echt afvallen dacht ik in mezelf en keek in beetje in het rond, ik zag alleen nog een ander meisje zitten die nu alleen zat en ik keek weer weg naar Will en Jayson.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Veronica Madeline Green.

    Ik keek op en knikte. Zonder enige moeite sprong ik van mijn bed af en belandde met beide voeten op de grond. Ik deed mijn All Stars terug aan en legde mijn gekrulde blonde haren over mijn schouders. Ik trok mijn mouwen over mijn polsen en liep met haar mee.

    William Jake O'Donnel

    Ik zuchtte zachtjes en gooide het papiertje waar mijn broodje inzat in de vuilbak vanaf mijn plaats. Ik nam het flesje Spa dat ik erbij had gekocht en dronk er van. Langzaam nam ik de ruimte in me op. Ik beet op mijn lip en lachte zachtjes, "Dit is echt awkward" zei ik, doelend op de stilte.

    Alice 'Ally' Parker
    Ik loop vooruit, en Ronnie loopt met me mee. Ik duw de deur van de kantine open en kijk even rond, dan zie ik ze zitten en zwaai naar ze. Eerst pak ik wat te eten en drinken en dan zeg ik tegen Ronnie, 'Daar zitten ze,' en ik knik in de richting. Ik loop er heen en schuif naast Cam aan. 'Haaaallloo,' zeg ik vrolijk. 'ik wil jullie aan iemand voorstellen.' en ik gebaar naar Ronnie.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.