• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    - Af en toe komt er een reactie van mij in een quote blokje, dit betekend dat er een stukje verhaal lijn wordt geschreven, dit is dan niet vanuit de ogen van mijn personage, jullie mogen zelf weten hoe je daar op in speelt

    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- SpringRose/Eline
    - Tayuya Hoshigaki (v)- AkatsukiXxX??
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Timothy Floris McAllister (m)- Wonderway??
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke
    - Sanne claire Smith (v)- nakito/ Anne



    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 13:30 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Heel even.. Wat weten jullie persoontjes van Luna? Hoe haar thuissituatie was enzo? Michelle weet geloof ik meer als de rest, maar ik weet niet wat..]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [ uuhm, Sanne weet: dat luna's ouders totaal geen paarden fan zijn, ze weet niet precies hoe erg het is omdat Luna daar altijd wat vaag over doet. Sanne weet wel dar Luna wat verzwijgt. ]


    When you believe your dreams come true

    [Vintain weet volgensmij hetzelfde als Sanne]

    Vintain
    Luttele seconden staar ik naar de arm van Sanne, dan laat ik mijn hoofd hangen en brengen mijn enkele snikken een paar tranen met zich mee. Mijn huilbui is van korte duur. Ik hef mijn hoofd weer op. Wat ben ik toch egoïstisch... Die Nala en Sanne relaties kunnen me nu helemaal niks meer schelen. Dat komt wel. Later, later...


    I can't define who I am.

    Nala
    Ook al had ik de krant weggegooid, ze bleef mijn aandacht trekken. De foto leek me uit te lachen. Mijn ouders hun lach leek spottend te staan. Me belachelijk te maken met het feit dat ik zo erin was getrapt, dat ik het nooit door had gehad.
    Ik kon het niet meer aan. Woedend stond ik op en gooide de krant op de grond.
    Woedend schopte ik ernaar, maar raakte het bed. Een luide bonk begeleidde de golf van pijn.
    Tranen van pijn vermengden zich met die van verdriet en ik liet me huilend op de grond vallen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Awhhhhhh!!!! Arghhh, ik wil dat die taxi nu ineens duizenden versnellingen krijgt en een sirene :Y)
    Wat weet Mies, Eline?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [ kom maar gewoon :P ]


    When you believe your dreams come true

    [Mm, ik moet eerst weten wat Mies weet. En dan moeten er nog 1, 2 uurtjes voorbij gaan.. Zucht.
    Kunnen jullie niet een of ander iemand een beetje laten vertellen wat er is, en dat anderen daarop reageren ofseu.. En dan gaat Mies naar de stallen en belt ze Luna :Y)
    Niet om Luna natuurlijk, maar om haar verhaal bij iemand kwijt te kunnen die niet op de ranch is, of gwn om Luna's luisterende oor en bemoedigende woorden]


    Stop acting normal. It gets bored.

    {Ik weet alles, muahahaha, iig heel veel ^^}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Elena
    Na een tijdje in de Taxi te zitten waren we eindelijk aangekomen bij de ranch. Ik betaalde de chauffeur en hij haalde mijn koffer uit de achterbak. Ik bedankte hem nogmaals en ging toen met in de ene hand mijn koffer en in de andere een nog volle beker van Starbucks naar de deur. Ik zette mijn koffer terug op de grond en belde aan. Daarna wachtte ik geduldig tot er open werd gedaan.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [Seriously? Wat weet ze dan precies, want misschien is er wel meer als jij in real weet :Y)
    Maar misschien ook niet XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Sanne
    Vintain hersteld zich weer, ik laat hem snel los. 'Oke we kunnen ons nu beter focussen op de gezondheid van Nala. We kunnen zo wel een mail sturen naar zo'n kliniek en proberen om Nala vrolijk te krijgen.' zeg ik vastberaden. Als de bel gaat kijk ik de anderen vragend aan. 'Ik ga wel,' zeg ik dan. Ik ben benieuwd wie het is, Luna of Elena. Er spelen ook allemaal vragen af in mijn hoofd waarom ze allebei zo snel weg moesten. Nog in gedachten verzonken ben ik al bij de deur aangekomen. 'Elena!' Glimlachend val ik haar om de hals. 'Fijn dat je er weer bent.'


    When you believe your dreams come true

    Elena
    "Sanne!" Bracht ik vrolijk uit en knuffelde haar terug. Het was fijn om terug bij mijn vrienden te zijn. Ik liet haar rustig terug los en nam glimlachend een slok van mijn koffie die ik nog steeds vast had.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    {Hmmm, ik denk dag het het handigste is als ze dan veel weet, maar niet alles. Gwn wat meer details dan anderem}
    Michelle
    Ik hoor enthousiaste uitroepen vanuit de hal, daaruit maak ik op dat het of Elena of Luna is die terug is gekomen. Vrolijk loop ik naar het geluid toe en zie daar Elena staan die blij van haar koffie drinkt en Sanne die al net zo blij kijkt.
    'Hee, Elena!' roep ik vrolijk en ik geef haar een knuffel, 'Het is vandaag wel thuiskom dag, Nala is ook net terug,' zeg ik nog steeds vrolijk. Het heeft geen zin om Elenas thuiskomst te bedoezelen met slecht nieuws.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 23:27 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Sanne
    'Alles goed? Wat moest je zo plotsing doen,' vraag ik haar. 'Kom anders eerst maar even binnen,' grijns ik terwijl ik haar help met haar bagage. Ik glimlach naar Michelle die mij achtervolgd is.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 23:28 ]


    When you believe your dreams come true

    [Ghehe, zover was ik al :P Alleen hoeveel heeft Luna in het RPG al aan Michelle verteld..? Naja, ik hou haar wel gewoon vaagjes over waarom de ranch zo belangrijk voor haar is. Das ook niet helemaal waarom ze weg moest..]


    Stop acting normal. It gets bored.