• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    - Af en toe komt er een reactie van mij in een quote blokje, dit betekend dat er een stukje verhaal lijn wordt geschreven, dit is dan niet vanuit de ogen van mijn personage, jullie mogen zelf weten hoe je daar op in speelt

    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- SpringRose/Eline
    - Tayuya Hoshigaki (v)- AkatsukiXxX??
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Timothy Floris McAllister (m)- Wonderway??
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke
    - Sanne claire Smith (v)- nakito/ Anne



    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 13:30 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    {Yes indeed, maar ik kan mensen niet dwingen om online te zijn en ik heb geen beheer over hun tijd ^^
    Ik moet nu een economie samenvatting maken, wiskunde, engels en levensbeschouwing huiswerk doen en een informatief filmpje over debatteren kijken :S Dus ik reageer vanavond niet :c
    Maar van mij mag je nu ook aankomen, of in de auto oid zitten. Ik bedoel het is nu zo rond 6/7 uur in het verhaal, dan kan je gwn "vannacht" in de auto zijn gestapt ofzo??}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Luna
    Een kus op mijn wang. Heel zacht, van mevrouw Starre. Waarom ik haar mevrouw noem? Ik weet het eigenlijk niet. Zo heb ik haar leren kennen, zo heb ik haar altijd genoemd. Mevrouw Starre. "Super bedankt Luna. Maar nu moet je echt weer naar je vrienden toe hoor! Je bent tenslotte nog steeds op vakantie!" Haar woorden klinken heerlijk in mijn oren. Ze is weer gelukkig, ze ziet het weer zitten. Ze klinkt ook gelukkig. Ik lach kort om haar woorden, waarna mijn lippen weer in de vertrouwde glimlach van al de hele tijd kronkelen. "Mies en ik hebben gebeld. Maar ik heb waarschijnlijk nog steeds een hoop uit te leggen.." We glimlachen allebei, even verzonken in onze eigen gedachten. "Maar dat gaat wel lukken. Ik weet nu precies hoe het zit.. Ik baal alleen dat de rest toen ook ineens zo snel weg moest" Dat laatste klinkt wat somberder. "Ach, daar kon jij ook niks aan doen" Zegt mevrouw Starre geruststellend, met nog steeds een kleine glimlach in haar stem. "Weet ik wel, maar toch. Het voelt gewoon lullig. En daarom ben ik ergens ook wel blij dat ik weer terug kan.. Naar Merkur, naar Mies. Naar mijn vrienden. Maar alsnog ben ik blij dat ik hier geweest ben. Hier was gewoon waar ik moest zijn, en nu is dat Michelles ranch. Dat voel ik" Ik glimlach naar haar, en ze glimlacht terug. Mevrouw Starre is de laatste waar ik nu afscheid van neem.. Iedereen hier is al aan de beurt geweest, inclusief de paarden. Maar ik meen wat ik zeg; ik moet terug, ook al vind ik het hier ook geweldig. En gelukkig kan de taxi elk moment komen.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Nu gaat ze bijna weg bij de ranch ^v^
    Ze komt eraan hoowr!

    En succes met je hw! Ik ben ook bezig ;P]

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 18:59 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Elena
    Ik kwam van het vliegtuig en streek mijn outfit nog even glad. Het was een lange vlucht van Frankrijk terug naar Amerika, maar ja, niets aan te doen. Ik had mijn koffers al terug en zat nu in een taxi, op weg naar de ranch.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Michelle
    'Good morning, my dear. How was your night?' vraag ik aan Sanne, die zojuist de kamer is binnen gelopen.
    'Would you like some coffee?' vraag ik dan, terwijl ik mijn dampende beker omhoog houd.
    'I'm very English today! I don't know why but I'm totally into it!!' roep ik, een beetje hyper voor de vroege ochtend, maar dat komt waarschijnlijk door de geur van te sterke koffie. Voorzichtig neem ik een slokje van de gloeiende vloeistof.
    'Fuck, dit is heet,' mompel ik voor mezelf uit. Ik houd van koffie, maar zo heet is het gewoon niet te drinken. Ik gebaar naar de koffiepot dat ze zichzelf maar moet bedienen en besluit dat er wel wat muziek op mag. Ik zet mijn koffiemok op de tafel en zet de radio aan. In een paar seconden heb ik hem ingesteld op mijn favoriete zender en schalt "Fun" door de kamer.
    'But I still wake up, I still see your ghost. Oh Lord, I'm still not sure what I stand for oh,' neurie ik zachtjes mee met de radio.
    {Whoehoe Everybody is coming back baby!!! I'm fucking happy (sorry I shouldn't swear). I am (like Michelle) very into English today, maybe because I had my first English class a few hours ago ^^}

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 22:21 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Haha, dat kan wel een reden zijn xD
    En tuurlijk komt iedereen terug =D]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [OK, mag ik de dag starten met een lekker portie drama of wil je dat liever voor later houden. Ik heb zo'n idee... en het kan op ieder moment gebruikt worden xD]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sanne
    'Ik heb heerlijk geslapen,' grinnik ik doordat ze in het Engels begint. Ik loop al naar het koffiezet apparaat toe als ze mij vraagt of ik ook koffie wil. 'Yes, of course!' ik pak een kopje uit de kast en schenk het vervolgens vol en doe er ook een schepje suiker in. Ik kijk op de klok. 'Het is nog wel erg vroeg,' merk ik op, terwijl ik mij nog is uitrek. Michelle zet de radio aan en ik word direct helemaal vrolijk van wat muziek. 'Wat zullen we vandaag gaan doen?' vraag ik nieuwsgierig.


    [ mag van mij :) ]

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 18:17 ]


    When you believe your dreams come true

    {Dus wie is er voor de drama?
    Of vinden jullie dat er al teveel is? Moet ik nog wachten? -heel moeilijk met mijn ongeduldigheid, maar het zal dan wel moeten lukken xD-}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Michelle
    Nadenkend leg ik een vinger tegen mijn kin.
    'Hmmm, ik weet het niet, ik wilde eigenlijk eventjes de paarden gaan voeren.' Ik knik tegen mezelf en drink met een paar slokken de koffie op. Dan stap ik in een paar sloffen en look ik in een trés charmante outfit naar buiten. In mijn hoofd maak ik een lijstje van het voer dat ik moet pakken en wat ieder paard moet hebben. Ik besluit Allegro wat extra hooi te geven, omdat hij het lekker vind om ergens op te knabbelen. Dan schakelt mijn hoofd over op de trektocht, ik wil vertrekken zodra iedereen weer terug is. Een lijstje van wat we allemaal mee moeten nemen is zo gemaakt, ik heb het al zo vaak herhaald in mijn hoofd dat het soms in mijn dromen voorkomt. Ja mijn dromen gaan over Allegro, mustangs, EHBO trommels, warme truien en... Ik schud mijn hoofd, daar moet ik nu maar even niet aan denken. Straks mag ik er van mezelf rustig over nadenken, nu niet. Mistroostig kijk ik voor me uit, waarom blijf ik het uistellen? Gelijk geef ik antwoord op mijn eigen vraag: Als ik het onder ogen zie kan ik het niet meer ontkennen, het is moeilijk om het te beseffen. Nee, eigenlijk dat niet zo zeer, het is gewoon moeilijk om onder ogen te zien, te accepteren. Ik zucht en ga verder met de lijst in mijn hoofd. Genoeg eten, drinken, zadeltassen, een tent...
    {Ik was ook van plan om er wat drama in te gooien, maar van mij mag iederee ndat wel doen ^^}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    {Oeh, dan komt hier de grote poel van drama!!!!!!!!!! ^^}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Lol, nu al zin in xD}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Nala
    De taxi stopte voor de ranch en ik gooide het geld op de passagiersstoel. De taxichauffeur drukte met een nors gezicht op een knop en de achterbak ging open. Hij maakte geen aanstalten de wagen uit te stappen. Ik keek hem verwonderd aan en stapte toen zelf maar uit.
    Oh, tuurlijk! Nu moest ik mijn bagage nog zelf uit die koffer nemen ook!
    Het zweet parelde op mijn voorhoofd, wanneer ik de 3 zware koffer eindelijk op de grond had gezet. Zonder nog een woord te zeggen ging de klep van de achterbak toe en reed de taxi weg. Mij in een wolk van stof en uitlaatgas achterlatend.
    "Pff." zuchtte ik. Ik had Burton steeds zwijgzaam en vreemd gevonden, maar hij was nog veel beter dan deze man.
    Mijn oog viel opnieuw op mijn 3 koffers. Ja, 3. Overdreven, ik weet het, maar ik had mijn redenen.
    Ik klopte het stof van mijn kleren en controleerde voor de laatste keer of mijn armbanden de verse littekens verborgen.
    Ik droeg een lange broek en een trui, terwijl iedereen nu in een short en T-shirt rondliep, maar ik kon me gewoon niet meer verwarmen de laatste tijd. De afgelopen dagen was ik minstens 5 killo afgevallen. Veel, ik weet het, maar toch vond ik mezelf nog te dik. Ik schoof mijn mouwen nog eens extra over mijn polsen.
    Zo, dat moest goed zijn nu. Ik bekeek mezelf in de spiegeling van het raam. Ik was te dik, dat was het enige waar ik aandacht aan schonk.
    Wat voor mij onzichtbaar bleef, was mijn bleke huid, mijn lichtjes ingevallen wangen, mijn lichaam dat veel te mager en te hoekig werd, de glimlach die zo gefaked was...
    Ik zuchtte en rechtte mijn schouders. Ik zou het doorstaan. Ik was sterk en niemand moest weten wat er gebeurd was... Nee, daar worstelde ik mezelf wel door. Ik sleurde de 3 koffers één voor één naar de deur voor ik op de bel drukte.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 18:51 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sanne
    ´Oke is goed, als je hulp nodig hebt zeg je het maar´ zeg ik. Ik kijk Michelle na en drink nog wat slokjes van mijn koffie. Ik genoot van de stilte in huis en keek nog wat om me heen totdat de bel ging. Ik zette mijn koffie snel neer, ik besefte meteen dat het één van de meiden zou kunnen zijn. Ik ren nog net niet naar de deur en daar aangekomen trek ik hem snel open. Ik kijk even welk meisje er voor mij staat en zie dan dat het Nala is. ´Nalaaaaa!´ roep ik enthousiast. Ik bekijk haar nog iets beter en zie dat ze er minder goed uitziet dan dat ze hier vertrok. ´Hoe gaat het met je, kom binnen.´ Zeg ik snel en pak een koffer van haar op om mee te nemen.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 19:03 ]


    When you believe your dreams come true

    Nala
    Een beetje overdonderd nam ik ook een koffer op en volgde haar mee naar binnen. Ik liet hem onder aan de trap vallen en hijgde.
    Wow, was het normaal dat ik hier al zo moe van was?
    Ik veegde het zweet van mijn voorhoofd en zette mijn grootste fake glimlach op mijn gezicht voor Sanne.
    "Goed, alles gaat goed."


    “To live will be an awfully big adventure.”