• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis


    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~DSalvatorex
    -Jayy Brown ~quin98



    Regels:
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 23:26 ]

    Zaily

    Mijn aandacht bij Jayden had ik niet door dat Jayy in de tussentijd van de gelegenheid gebruik maakte om mij het water in te duwen. Ik kom proestend weer boven en trek hem aan zijn been onder water, dit keer zwem ik een stukje weg van beide Jays om weer even boven water te zijn.


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Jayy
    Zaily trekt me aan me been het water in en ik kom lachend boven. Ik zie hoe ze een stukje veder weg weer boven komt en ik ga gauw onderwater. Voordat ze het doorheb ben ik bij haar en grijp er been vast.

    quin98 schreef:
    Austin
    Ik kom terug zwemmen en zie dat er allemaal mensen het water ingegooid worden. Ik zwem er rustig omheen en trek mezelf op de kant. Ik kijk er even lachend naar en laat me daarna achterover vallen.



    Heey Austin ik wist niet dat jij hier ook was xD]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [oops, wrong name:P]

    Jayden Mason Howard

    Ik lach om Jayy en Zaily en klim dan het water uit. Ik pak uit mijn tas twee water pistolen en loop weer terug. Één gooi ik er naar Jayy en de ander hou ik zelf. Ik vul hem en spring dan weer in het water. Ik pomp even en richt hem dan op Zaily.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 14:18 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jayy
    Ik pak lachend de waterpistool en vul hem. Ik richt op Zaily en begin op haar te spuiten. Lachend kijk ik naar Jayden die hetzelfde doet en dan weer naar Zaily. 'Je hebt ook echt water pistolen mee hé'zeg ik lachend.

    Zaily

    Dacht ik veilig te zijn, word ik opeens weer onder water getrokken door Jayy, ik wil hem net het water in duwen als een koude straal water in mijn rug aankomt. Ik kijk om en Jayden staat met een waterpistool aan de kant, o-o. Ik val in het water en zie dat nu ook Jayy een waterpistool heeft 'Das niet eerlijk!' Roep ik nog net uit voordat ik de twee stralen water op me gericht krijg. Ik gil en val weer in het water daarna kom ik achter Jayy weer te voorschijn en pak zijn waterpistool af daarna ren ik naar de kant om Jayden de volle laag te geven.

    [moet zo weg ik kan denk ik nog 1 post posten zo]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Jayy
    Ik ren heel gauw achter Zaily aan en hou haar met een hand vast waardoor ik met de andere het waterpistool kan terug pakken. Ik richt hem lachend weer op haar en kijk er grijnzend aan

    Jayden Mason Howard

    Zaily pakt het waterpistool af van Jayy en komt naar mij toegerend om mij de volle laag te geven. Ik lach en geef haar de volle laag terug. Dan pak Jayy het waterpistool terug en schiet weer op Zaily. Ik merk dat die van mij leeg is en ik vul hem weer.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 14:24 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Zaily

    Wanneer ik bijna de kant heb bereikt pakt Jayy het pistool weer terug, waarom zijn jongens altijd zo snel?! 'Ik geef me over!' Gil ik wanneer de twee stralen weer op mij gericht zijn 'Stop, stop, ah!' en zo ging mijn geschreeuw een tijdje door.

    [:P]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Jayy
    Ik grinnik en stop met spuiten. Van achter duw ik haar nog kopje onder en klim daarna het water uit. Ik ga zitten en leg het waterpistool naast me neer.

    Zaily

    Eindelijk houd het gespuit op maar ik voel al snel hoe in onder water word geduwd, natuurlijk. Als ik weer bovenkom klim ik achter Jayy aan de kant op en kijk of ik ergens een handdoek kan vinden. 'Ik weet niet of het aan mij ligt hoor maar ik heb het koud'


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Jayy
    Ik kijk haar lachend aan. 'Het is hier bijna 30 graden of zo'zeg ik lachend en gooi mijn handdoek naar haar toe. 'Hier'mompel ik en laat mijn voeten in het water.

    Zaily

    'Dat jullie nou niet bespoten zijn met waterpistolen' mompel ik terwijl ik mezelf afdroog waarna ik naast Jayy ga zitten 'Wil je je handoek nog terug?' vraag ik


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Jayden Mason Howard

    Ik hoor mijn mobiel afgaan en spring op de kant. Daarna pak ik mijn mobiel van mijn skateboard en luister aandachtig. 'Ja ga ik doen' zeg ik en ik hang op daarna kijk ik op twitter en inderdaad ze is vreemdgegaan. Ik bel haar op en vertel haar woest dat het uit is. Daarna ga ik boos tegen de boom aanzitten en staar naar mijn skateboard.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †