• DEZE RPG IS AL BEGONNEN ALS JE MEE WIL DOEN MOET JE NAAR DE AANMELDINGS-TOPIC GAAN http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135843

    Link naar de praat RPG ding;
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=140811&page=last#4012696

    Regels van deze RPG
    -Schelden mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf
    -Ruzie mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf, en zo lang het niet allen tegen één wordt
    -16+ mag
    -Boven aan je bericht even de naam van je personages zetten
    voorbeeld Jade
    -Als jij als quizlet gebruiker zelf iets zegt dan tussen rechte haakje
    voorbeeld [Zo dus]

    Regels van de school (om het verhaal leuk te houden volgen we die niet altijd op)
    -Je slaapt per twee op een kamer
    -Je houdt je aan het rooster
    -Behandel elkaar met respect
    -Je houd je aan de dag indeling

    Leraren (de leraar van jou soort is je begeleider/mentor
    -Directeur: Khutan Aiung (V)
    -Element beheersing: Avatar Aang (Kon niks beter vinden srry)
    -Weerwolven en vampiers: Jacob Black en Renesmee Cullen
    -Goden etc: Athene zelf
    -Wiskunde: Marc Sigfreud
    -Engels: Myra Sigfreud
    -Je-verzorgen-en-samenwerkings-verbetering-les: Danaé (een een of ander half god)

    Dag indeling
    -7:30 Opstaan
    -8:00 Ontbijt
    -8:30 School-vak-les
    -12:00 Lunch
    -12:45 Kracht-les en dier-les
    -15:30 Vrije tijd
    -17:30 Avondeten
    Na het eten ben je vrij
    -21:30 Slapen
    In het weekend geld deze hele planning niet, heb je gewoon vrije tijd en mag je naar bed gaan wanneer je wilt (m.u.v van zondag dan ga je om) 21:30 slapen

    Leden: Zeg maar even als je er niet bestaat pas ik dat even aan
    Wednesday (Dood) Mydreamstory
    Amare Prisoner
    Amore -Dit personage is vrij-
    Jade BlackAlpha
    Sarah Sandybeta
    Clair WhiteDelta
    Sherina Maracroft
    Beth Mydreamstory
    Naya -Dit personage is vrij-
    Sam (Dood) Mydreamstory
    Jake Blackalpha
    Florina Dracoluvv
    Ray xCarliex
    Floris Sandybeta

    Veel plezier

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 18:42 ]


    ©1998

    SandyBeta schreef:
    (who the hell is Broek?! En ik wordt er echt niet bang van hoor. Ik snap niet dat jij het niet kan hebben dat een iemand heel even de leiding neemt over jou karakter. Ik bedoelde het niet zo dat je er zo kwaad om werd ik wou gewoon graag da we op een normale manier ns verhaal konden verder schrijven en ik hoef geen bewijs van een of ander mens dat ik niet ken. En jij kent mij niet en anders had je wel geweten dat ik geen grote bek heb. En waarom zet je steeds overal om voor, achter en tussen?!)
    please calmdown!


    ©1998

    SandyBeta schreef:
    (who the hell is Broek?! En ik wordt er echt niet bang van hoor. Ik snap niet dat jij het niet kan hebben dat een iemand heel even de leiding neemt over jou karakter. Ik bedoelde het niet zo dat je er zo kwaad om werd ik wou gewoon graag da we op een normale manier ns verhaal konden verder schrijven en ik hoef geen bewijs van een of ander mens dat ik niet ken. En jij kent mij niet en anders had je wel geweten dat ik geen grote bek heb. En waarom zet je steeds overal om voor, achter en tussen?!)


    Omdat ik dat wil. En Broek, daar spreek je nu mee. Brookelle, problemen mee? Ja? Jammer dan, OM als dit zo doorgaat kap ik ermee. Dat wil je toch? Dat ik kap? Dan ben je bijna klaar. Fijn voor jou. Kiss


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sherina

    We zijn weer thuis en het is alweer een dolle boel. Een nieuwe jongen glimlachte vriendelijk en ik glimlachte terug. Sarah botste tegen hem op en begon te stamelen. Beth pakte haar schouder en Sarah viel huilend op de geond. Beth liep weg met Sam, ze liet Sarah daar gewoon zitten! Ik rende op Sarah af, ging op de grond zitten en gaf haar een knuffel. "Het komt allemaal goed", suste ik.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    ["Broek houdt daar niet van". Praat je in de tweede persoon? Net als Fuko van Clannad, dat is schattig! Maar wel handig dat we eindelijk je echte naam weten. Handiger bij dit soort ongemakkelijke gesprekken (zip)]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    [Mensen, beter houden we het even leuk...
    Dus Beta: Niet steeds van die idiote vragen achter je bericht zetten die kritiek leveren op Pain
    Dus Pain: Iets minder agressief, misschien zou je aan kunnen passen aan het bericht van Beta, en weg gaan van de RPG is weglopen van je problemen (die hier dan

    Algemeen: Ik weet dat het moeilijk is maar probeer het is op een normale manier met elkaar uit te praten, zonder kritiek, zonder 2e personen...

    EN ANDERS VRAAG IK EEN BEMIDDELAAR OF HIJ ZICH ER MEE WIL BEMOEIEN!]

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 9:36 ]


    ©1998

    [xD SandyBeta had hier per ongeluk iets op mijn naam geplaatst, zie het bericht hier onder.]

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 12:23 ]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Sarah

    Ik hoorde een stem tegen mij praten en ik keek haar aan. 'Bedankt' zei ik. Haar stem had me een beetje rustig gemaakt en mijn gehuil ging over op gesnik. En ik stond op. Sherina sloeg haar arm om mij heen. Opeens had ik door dat Cuppy niet op mijin schouder zat. 'Waar is Cuppy?' vroeg ik snikkend. Ik keek in het rond maar kon hem niet vinden.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 12:21 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Sherina

    "Waar is Cuppy?" vroeg Sarah snikkend. Ik keek om me heen. "Ik weet het niet", antwoordde ik. We besloten apart te zoeken en mensen te vragen of ze een hamster hadden gezien. Ik ging naar binnen en kwam Beth en Sam tegen. "Hebben jullie Sarah's hamster, Cuppy, gezien?" vroeg ik.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    [Oke en nu heb ik er genoeg van. Beth is mijn personage. Ik bepaal over haar. En als ik wegga, heb je niet het recht om haar te spelen ookal ben ik weg van de RPG. En ja, ik praat in tweede persoon. Nou en. Ik ben Brookelle, en zo ben ik. Het spijt me, maar dan kan ik net zogoed beslissen dat Sarah ineen keer dood gaat ofzo. En Beth was al naar binnen gerent. Dus tja]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sam

    'Neuhh' antwoorde ik. Beth slaakte een gilletje. Ik rende naar d'r toe en zag de slang. 'Wat doet die slang hier' gromde ik.

    Beth

    Van woede sprong mijn gave aan. Ik deed mijn hand weer in de bak ofzo en raakte het beest aan. Stom beest.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 12:42 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sherina

    Beth gilde en stopte haar hand in de bak van Milagro. "Niet doen!" gilde ik. Ik probeerde haar weg te trekken en keek hulpeloos naar Sam.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    [Oke, dit doe ik dus niet. Echt sorry dat ik zo flipte, maar als ik geen eens mijn mening mag uiten, ben ik weg. Daar heb ik echt geen zin in]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (ten eerste hoef je niet boos te worden als iemand iets van jou schattig of leuk vind. Zie dat als een pluspunt. Ik probeerde gewoon weer het verhaal om te pakken. Maar jij moet zonodig half dood gaan aan het feit dat iemand een klein iniminie ding aan jou karakter veranderd. Als jij weg gaat bestaat beth dus niet meer dus kan een van ons haar er wel uit schrijven. Ik heb veel liever dat je blijft en het gewoon accepteerd maar als jij er zon groot probleem van maakt en ons allemaal daarmee wil irriteren mag je van mijn part gaan. Ik ga zoiezo niet veranderen wie je bent broek, maar ik zou het toch echt heel fijn vinden als je het accepteerd en we gewoon verder gaan. Dat vraag ik niet gewoon uit ego maar ik zeg het namens meerdere mensen en wij menen dat echt.ik verwacht niet dat je sorry zegt maar ik hoop dat je og een klein stukje in je hebt dat dit gesprek kan veregeten en gewoon door kan gaan zonder nog meer van deze berichtjes. Van mij mag je best je mening uiten maar je mening uiten kan ook op een manier dat je dat van een ander ook eens goed bekijkt. Ik respecteer ju mening maar dat kan jij ook wel proberen met dat van mij.)

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 12:53 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    SandyBeta schreef:
    (ten eerste hoef je niet boos te worden als iemand iets van jou schattig of leuk vind. Zie dat als een pluspunt. Ik probeerde gewoon weer het verhaal om te pakken. Maar jij moet zonodig half dood gaan aan het feit dat iemand een klein iniminie ding aan jou karakter veranderd. Als jij weg gaat bestaat beth dus niet meer dus kan een van ons haar er wel uit schrijven. Ik heb veel liever dat je blijft en het gewoon accepteerd maar als jij er zon groot probleem van maakt en ons allemaal daarmee wil irriteren mag je van mijn part gaan. Ik ga zoiezo niet veranderen wie je bent broek, maar ik zou het toch echt heel fijn vinden als je het accepteerd en we gewoon verder gaan. Dat vraag ik niet gewoon uit ego maar ik zeg het namens meerdere mensen en wij menen dat echt.ik verwacht niet dat je sorry zegt maar ik hoop dat je og een klein stukje in je hebt dat dit gesprek kan veregeten en gewoon door kan gaan zonder nog meer van deze berichtjes. Van mij mag je best je mening uiten maar je mening uiten kan ook op een manier dat je dat van een ander ook eens goed bekijkt. Ik respecteer ju mening maar dat kan jij ook wel proberen met dat van mij.)


    Mee eens


    ©1998

    SandyBeta schreef:
    (ten eerste hoef je niet boos te worden als iemand iets van jou schattig of leuk vind. Zie dat als een pluspunt. Ik probeerde gewoon weer het verhaal om te pakken. Maar jij moet zonodig half dood gaan aan het feit dat iemand een klein iniminie ding aan jou karakter veranderd. Als jij weg gaat bestaat beth dus niet meer dus kan een van ons haar er wel uit schrijven. Ik heb veel liever dat je blijft en het gewoon accepteerd maar als jij er zon groot probleem van maakt en ons allemaal daarmee wil irriteren mag je van mijn part gaan. Ik ga zoiezo niet veranderen wie je bent broek, maar ik zou het toch echt heel fijn vinden als je het accepteerd en we gewoon verder gaan. Dat vraag ik niet gewoon uit ego maar ik zeg het namens meerdere mensen en wij menen dat echt.ik verwacht niet dat je sorry zegt maar ik hoop dat je og een klein stukje in je hebt dat dit gesprek kan veregeten en gewoon door kan gaan zonder nog meer van deze berichtjes. Van mij mag je best je mening uiten maar je mening uiten kan ook op een manier dat je dat van een ander ook eens goed bekijkt. Ik respecteer ju mening maar dat kan jij ook wel proberen met dat van mij.)


    [Het is geen Broek. HET IS BROEKIEWOEKIE. Ik haat het als iemand gelijk heeft >_> Poor me. Maar tis al goed, ik draai door]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."