• Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

    De rollen: Je mag maximaal drie rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT TWEE DAGEN. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN!

    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iemand vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Argus Vilder Hogwarts
    - Cho Chang Ravenclaw
    - Loena Leeflang Ravenclaw Courteous
    - Bellatrix van Detta dooddoener Higgins
    - Hermelien Griffel Gryffindor
    - Fleur Delacour Bauxbatons
    - George Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Fred WemelGryffindor Squib
    - Severus Sneep Hogwarts
    - Harry Potter Gryffindor Silvanaa
    - Draco Malfidus Slytherin Silvanaa
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Blaise Zabini slytherin Colt45
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Pansy Parkison Slytherin
    - Marcel Lubbermans Gryffindor Elly4ever
    - Viktor Kruml Klammfels linde24
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort


    Zelfverzonnen personages:
    - Elion Aron Vitae Slytherin Colt45
    - Alize Faye Bellamy Beauxbatons TheseWords
    - Dawn Melodie Harmonie SlytherinScenexLover
    - Audrey Lynn Prewett Slytherin Silvanaa
    - Alexys Chay Romano Slytherin Sebtana
    - Mary Camp Hufflepuf Colt45
    - Axelle Bernette Beaumonde Beauxbatons Squib
    - Mabel Zaria Jovita Gryffindor Junah
    - Merle Eve Jovita Gryffindor Junah
    - Mason Embrico Droebel Gryffindor Swagnipp
    - Elisàbeth Cassie Lestrange Slytherin Aragog




    We beginnen dat iedereen, van alle drie de scholen, in de Grote Zaal zitten en dat Perkamentus (die ik voor nu even speel) aan de hand van de beker verteld wie er mee mag doen met het toverschooltoernooi

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 18:15 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Mijn topics]


    El Diablo.

    {@TheseWords, kijk even in rollentopic?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elion
    Aan de tafel van Zwadderich leunde een jongen met gitzwart geverfd haar ontspannen op zijn ellebogen op het tafelblad. Hij was redelijk vlot klaar met eten en rekte zich ontspannen uit. Hij had zijn naam in de beker gedaan met eigenlijk maar één echte reden; hij wilde bekendheid. Hij had geen zín in die uitdagingen of zo. hell, als er niets tegenover gestaan had had hij zijn schouders opgehaald en niet eens gepiekerd over meedoen.
    Elion was altijd al iemand geweest die erkenning zocht. Op jonge leeftijd had hij die gemist en hoewel de band met zijn ouders later oneindig veel beter werd, was die honger na erkenning gebleven. Elion was echter niet echt gespannen; hij wist dat de kans klein was dat hij mee zou doen en als het hem niet werd.. ach, dan zag hij wel verder.
    Het viel hem op dat de mensen om hem heen vele malen gespannener waren. Waarom stak dit soort spanning hem eigenlijk nooit aan?

    Blaise
    Eveneens aan de tafel van Zwadderich hield een jongen met kort haar en een donkere huid ogenschijnlijk kalm alles in de gaten. Blaise kon er niet onderuit; hij voelde de spanning die in de zaal hing en hoewel hij zijn naam niet in de beker had kunnen doen, was er toch dat beetje afdelingsliefde dat zorgde dat ook hij enigszins gespannen was en hoopte op een deelnemer uit Zwadderich, een van zuiver bloed.
    Ja, daar ging zijn voorkeur naar uit. Hij kon er niets aan doen; hij had gewoon niets met mensen van onzuiver bloed.
    Goed, eigenlijk waren er weinig mensen waar hij wèl iets mee had, zelfs onder de bloedzuiveren, maar voor hen ging hij dan ook door het vuur en was hij zowaar sympathiek te noemen.
    Deze mensen betrof onder andere de meesten uit zijn klas, een paar jongens uit de vierde en vier zevendejaars waar hij goed mee overweg kon.

    Mary
    Aan de tafel van Huffelpuf zat een meisje met halflang, lichtblond haar ook in spanning. Een aantal van haar jaargenoten had zijn of haar naam in de beker gegooid en zoals velen hoopte ook Mary Camp iemand uit haar afdeling kampioen te zien worden van Zweinstein. Ze was echter lang niet zo uitgelaten over het onderwerp als de meeste andere leerlingen. Het meisje met de onschuldige, grijsgroene ogen was vrij verlegen. Ze voegde zich niet zo snel bij een gesprek en hield zich het liefst wat op de achtergrond.
    Ze keek naar de oppertafel, naar de docenten van de andere scholen. Dat was iets wat ze enorm leuk vond; zoveel mensen van andere nationaliteiten. Je kon gewoon zien dat ze allemaal compleet verschillende culturen bij zich droegen en Mary was iemand die erg door cultuur werd gefascineerd.

    [Also; mijn topics *snort*]


    Don't run away this time and die like a man.

    [mijn topics]


    "We accept the love we think we deserve."

    [Mijn topics]


    The artist is the kid that survived.

    Perkamentus
    'Welkom allemaal' zei ik tegen de gespannen leerlingen, waarna ik het doek van de toverschooltroffee af haalde. 'Nog heel even, en dan zullen we weten wie de drie scholen mogen vertegenwoordigen. Laten we beginnen!' Ik hief mijn hand naar de beker waardoor er een briefje uit kwam waaien dat ik behendg opving. 'De kampioen van Hogwarts is ELION ARON VITAE!' riep ik, waarna ik wachtte tot het applaus weer een beetje gedempt was.

    Alize Faye Bellamy
    Nadat ik de naam van Hogwarts had gehoord en heel veel mensen uit de zaal hoorde klappen, besloot ik dit uit beleefdheid zelf ook te doen. Heel zacht, dat wel. Niet omdat ik het hem niet gunde, ik kende hem nieteens dus mij maakte het nietuit wie Hogwarts zou vertegenwoordigen. Nee, het kwam doordat ik zenuwachtig was. Ik had mijn naam namelijk ook in de beker gegooit en hoopte met heel mijn hart dat ik mee zou mogen doen.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Harry James Potter:
    De spanning was om te snijden, maar dat was ook niet zo gek. Fred en George waren nog steeds knorrig omdat zij niet mee mochten doen, en de poging om de vuurbeker te misleiden mislukt was, net zo als Hermelien al had voorspeld. Ik zuchtte diep en keek even de Gryffindor tafel rond. Iedereen keek hoopvol naar Perkamentus, maar ik besteedde er niet veel aandacht aan. Ik had wel iets anders aan mijn hoofd op dit moment. Ik merkte dat Dwaaloog zijn blik op mij gericht had, en net als ik geen aandacht aan Perkamentus besteedde. Ik voelde ineens een stekende pijn door mijn litteken gaan en ik greep met mijn hand naar mijn voorhoofd waar het kleine bliksemvormige teken zat. Ik hoopte maar dat dit snel voorbij was.

    Draco Lucius Malfidus:
    Ik steunde met mijn elleboog op de tafel en leunde met mijn hoofd op mijn hand. Verveeld keek ik naar Perkamentus, maar ik besteedde niet veel aandacht aan hem. Ik snapte niet hoe die man altijd zo vrolijk kon zijn. Ik walgde er van. Nors keek ik de Slytherin tafel rond en zuchtte verveeld.
    'Blaise, hoe lang gaat dit nog duren?' mopperde ik en keek verveeld zijn kant op.

    Audrey Lynn Prewett:
    Ik begon verveeld met mijn vingers te spelen en keek af en toe even op naar Perkamentus. Ik voelde me nooit op mijn gemak tussen de Slytherins, maar dat heb ik me ook nooit gevoeld. Veel mensen waren ook verbaasd dat ik uberhaupt bij ze was ingedeeld, ondanks dat ik van zuiverbloed was, wat ik totaal geen Slytherin. Mijn karakter had er totaal niets van weg. Omdat ik het altijd zo goed kon vinden met de leerlingen uit andere afdelingen, wouden veel mensen uit mijn afdeling niets van me hebben. Ik was vaak alleen in mijn afdeling, maar ik was er zo wel aan gewend geraakt. Het deed me allemaal niet meer zoveel.

    [Draco praat tegen Blaise. Denk, meld het maar een (; ]


    "We accept the love we think we deserve."

    [Is mijn persoontje goedgekeurd?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elion
    Verrast schoot zijn hoofd omhoog. Mensen van zijn afdeling sloegen hem enthousiast op zijn rug en langzaam drong tot hem door wat dit inhield en verscheen er een brede grijns op zijn gelaat.
    Nice, dacht hij, opgetogen. Het feit dat zoveel mensen voor hem klapten gaf hem onbewust een goed gevoel.
    Echter, toen het applaus weer wat was gezakt, hield hij net als de anderen Perkamentus weer in de gaten; hij was nieuwsgierig wie zijn concurrenten zouden zijn.
    Hij was tevreden; de toverwereld zou weten wie hij was en hij kreeg de kans om 1000 galjoenen te winnen.
    Ja, de eer speelde een gigantische rol voor Elion, voor wie het veel betekende eindelijk door iedereen te worden gezien, dat iedereen wist dat hij bestond en dat hij niet langer die Zwadderichfreak met het zwarte haar was.

    Blaise
    Hij klapte mee, opgetogen dat het iemand van Zwadderich was geworden. Een bloedzuivere Zwadderaar, ja daar was hij tevreden mee.
    Hij keek op toen Draco hem aansprak en haalde toen nuchter zijn schouders op. Het verbaasde hem enigszins dat Draco zelfs met een kampioen uit Zwadderich zo weinig interesse toonde, maar maakte zich er verder niet druk om.
    "Geen idee," mompelde hij, "maar ze zullen zo vast wel klaar zijn."
    Hij nam de kampioen vanuit zijn ooghoeken op. Elion had er nooit om bekend gestaan zich erg thuis te voelen op Zweinstein of zelfs in Zwadderich, dus Blaise kon alleen maar hopen dat die vent voldoende eergevoel had om Zweinstein te laten winnen.

    Mary
    Ze baalde, dat kon ze niet ontkennen; het was geen Huffelpuffer geworden. Teleurgesteld ademde ze uit, al had ze wel meegeklapt. Nou ja, als Zweinstein dan maar won, dacht ze.
    Ze schonk zichzelf een glaasje pompoensap in en wachtte gespannen af wie er voor de andere scholen genoemd zouden gaan worden.
    (inspiless voor Mary, sorry)


    Don't run away this time and die like a man.

    [brb btw]


    Don't run away this time and die like a man.

    Harry James Potter:
    'De kampioen van Hogwarts is ELION ARON VITAE!' riep Perkamentus. Een oorvedofend applaus volgde, en zo als verwacht werd er het hardst gejuicht aan de Slytherin tafel. Ik klapte maar meet uitbeleefdheid, aangezien ik de jongen niet kende. George en Fred begonnen opnieuw te mokken wegens het feit dat het een Slytherin was, maar ze klapte toch beleefd.
    'Hmmm... hij zal het vast wel verdient hebben, anders zou de vuurbeker hem niet hebben gekozen.' zei Hermelien weis, en ook zij klapte. Ik maakte een instemmend geluidje en zocht de Slytherin tafel af opzoek naar een teken van die Elion.

    Audrey Lynn Winchester:
    'De kampioen van Hogwarts is ELION ARON VITAE!' riep Perkamentus. Een brede glimlach sierde mijn lippen en ik begon uitbundig met de rest mee te klappen. Ik was blij dat het Elion was, ik gunde het die jongen van hartte. Hij was toch altijd wel vriendelijk tegen mij geweest. Toen Elion zijn blik die van mij kruiste, glimlachte ik hem toe en feliciteerde hem. Perkamentus ging weer verder met het benoemen van de winnars, en het was direct weer stil in de zaal.


    "We accept the love we think we deserve."

    [>Mijn topics]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Draco Lucius Malfidus:
    'Fijn.' mopperde ik. Ik keek even naar Elion die door iedereen werd gefeliciteerd. Ach, hij was tenminste een Slytherin. Daar kon ik wel mee leven.
    'Potter zit nu vast te balen dat hij niet alle eer krijgt op dit moment.' zei ik tegen Blaise en keek even naar de Gryffindor tafel waar ik Harry zag zitten. Hij klapte, maar ik was er zwaar van overtuigd dat hij er niets van meende. Als sinds de eerste dag dat di jongen hier een voete binnen de school had gezet, en had geweigerd om zich bij mij aan te sluiten, haatte ik hem. Ik haate hem met heel mijn hart. Met elk stukje ziel in me, en verachtte hem. Misschien kon het ook aan het feit liggen dat ik jaloers was op zijn roem, maar dat deed er niet toe. Het draaide altijd om Harry Potter en ik was eingelijk erg blij dat het dit keer eens níet om de uitverkorenen ging.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 16:47 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    [wie wilt er iets doen met Elisàbeth Cassie Lestrange uit Slytherin?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Perkamentus
    'Gefeliciteerd, Elion' zei ik toen het geplaus was zachter was geworden. 'Laten we verder gaan... de kampioen van Klamfells is VIKTOR KRUML!' Deze jongen was, in tegenstelling tot Elon, al bekend en al dat geld had hij eigenlijk ook niet nodig. Maar toch wist ik dat Klamfells trots op hem was hierdoor, nog trotser dan ze al waren welliswaar. Hij zou een goede aanwinst zijn tijdens de wedstrijd.

    Alize Faye Bellamy
    Viktor Kruml, de zwerkbalkampioen. Hij zou het inderdaad wel goed doen in zo'n wedstrijd. Nu alleen nog een kampioen va onze school. ik hoopte echt dat ik dat zou worden. Ik kon die eer en het geld wel gebruiken en ook de opdrachten leken mij niet heel erg. Eng, welliswaar, maar ik zou ze wel aankunnen. Of, in ieder geval, dat hoopte ik.


    Keep your head up, keep your heart strong