• Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

    De rollen: Je mag maximaal drie rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT TWEE DAGEN. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN!

    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iemand vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Argus Vilder Hogwarts
    - Cho Chang Ravenclaw
    - Loena Leeflang Ravenclaw Courteous
    - Bellatrix van Detta dooddoener Higgins
    - Hermelien Griffel Gryffindor
    - Fleur Delacour Bauxbatons
    - George Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Fred WemelGryffindor Squib
    - Severus Sneep Hogwarts
    - Harry Potter Gryffindor Silvanaa
    - Draco Malfidus Slytherin Silvanaa
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Blaise Zabini slytherin Colt45
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Pansy Parkison Slytherin
    - Marcel Lubbermans Gryffindor Elly4ever
    - Viktor Kruml Klammfels linde24
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort


    Zelfverzonnen personages:
    - Elion Aron Vitae Slytherin Colt45
    - Alize Faye Bellamy Beauxbatons TheseWords
    - Dawn Melodie Harmonie SlytherinScenexLover
    - Audrey Lynn Prewett Slytherin Silvanaa
    - Alexys Chay Romano Slytherin Sebtana
    - Mary Camp Hufflepuf Colt45
    - Axelle Bernette Beaumonde Beauxbatons Squib
    - Mabel Zaria Jovita Gryffindor Junah
    - Merle Eve Jovita Gryffindor Junah
    - Mason Embrico Droebel Gryffindor Swagnipp
    - Elisàbeth Cassie Lestrange Slytherin Aragog




    We beginnen dat iedereen, van alle drie de scholen, in de Grote Zaal zitten en dat Perkamentus (die ik voor nu even speel) aan de hand van de beker verteld wie er mee mag doen met het toverschooltoernooi

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 18:15 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [o.o fail]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Best lollig...]

    Alexys

    Ik keek kort naar Elisàbeth, en zucht geërgerd.
    Oh, zij was er ook.. Helaas. Ik werp haar een dodelijke blik toe, maar kijk dan weer met een glimlach naar Alicia..


    El Diablo.

    [Heb die van mij al aangepast ;3]
    Elisàbeth
    ''Hou die vuile ogen van me af, Romano.'' siste ik, en ging automatisch met een hand door mijn haar. Wat dacht ze wel niet?
    Als zij eens wist wat voor familie ik had, en wat er op mijn linker-onderarm zat, piepte ze wel anders.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alicia Jones
    'We moeten dan nog wel een paar dingen regelen' ging ik verder, alsof ik niet merkte wat er tussen hun gebeurde. 'Mensen uitnodigen, eten halen. Zullen we dat dan nu even gaan doen? Jij moet toch nog iets doen toch Elisabeth? Dan kan je dat gelijk nu ook even doen' Ik hoopte dat Elisa wist dat ik het over vanavond, over wat we echt gingen doen, hadden en dat ik dit alleen maar even verzon als een manier zodat Alexys haar niet in de weg kon staan...


    Keep your head up, keep your heart strong

    Alexys

    'Moet jij nodig zeggen.' sis ik op een bitchy toon terug. Ik sla mijn armen over elkaar, en kijk haar even bitchy aan. Dan rol ik met mijn ogen en kijk naar de andere twee..


    El Diablo.

    Elisàbeth
    Ik werd voor een momentje uit mijn vijandigheid gewekt, en keek Alicia in de eerste instantie vragend aan.
    ''Oh, eh- ja, klopt. Ik nodig wel wat mensen uit.. ofzo.'' mompelde ik, terwijl ik Romano via mijn ooghoeken in de gaten hield.
    Ik schoot in de lach. ''Je begint op Pansy te lijken, lieverd. Doe er wat aan.'' zei ik poeslief, aangezien het algemeen bekend was dat ik Pansy dus écht niet uit kon staan.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 18:33 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dawn Melodie Harmonie
    Ik liep door de gangen van Hogwarts richting de uitgang om naar buiten te gaan. Eenmaal daar aangekomen zag ik daar vier leerlingen staan en ze keken me na toen ik voorbij liep. Oke, ik was nogal afstandelijk van iedereen. Daarom vonden mensen me raar. Maar ik vertrouwde niet echt snel iemand.. Ik was bang dat het net zoals in het eerste jaar zou gaan. Ik had een beste vriendin en toen deden de populaire mensen aardig tegen haar en ik was ineens onzichtbaar voor haar. Ik was liever alleen. Dan kon niemand me breken. Want dat wilde ik niet meer. Het deed pijn en ik was al erg kwetsbaar en emotioneel..
    Ik liet me ergens in het gras vallen om zo naar de prachtige blauwe lucht boven me te staren. Een diepe zucht rolde over mijn lippen. Het was zo vredig hier..


    Little do you know

    Ray Enquest

    "Goed meiden." Zeg ik en kijk even naar Alisa en dan naar Alexys.
    "Niet doen waar ik bij ben." Grinnik ik.
    "Maar ik hoorde iets over een feestje?" Vraag ik en kijk naar ze.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elisàbeth
    Ik keek Ray opgewekt aan.
    ''Ja. Help je mee met mensen zoeken en uitnodigen?'' vroeg ik hem, een tikkeltje vrolijker dan net.
    Ik bond mijn haren in een nonchalante knot, terwijl ik Ray afwachtend aankeek.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 18:36 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Erg trage computer, niet te snel plz?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alexys

    Ik rol kort met mijn ogen, hoe volwassen.. Niet dus.
    Ik zucht, en kijk naar mijn nagels. Nog steeds perfect. Perfect gelakt en gevijld.. 'Ik.. Regel wel drinken ofzo' mompel ik..


    El Diablo.

    Klaine4Ever schreef:
    Ray Enquest

    "Goed meiden." Zeg ik en kijk even naar Alisa en dan naar Alexys.
    "Niet doen waar ik bij ben." Grinnik ik.
    "Maar ik hoorde iets over een feestje?" Vraag ik en kijk naar ze.


    Alicia Jones
    Toen Ray zich ermee ging bemoeien was het míjn moment om bijna geirriteerd te reageren. Hij praatte voor het eerst met ons en moest zich gelijk overal mee bemoeien... Maar in plaats daarvan dwong ik mezelf te glimlachen, iets wat gelukkig aardig lukte. 'Ja, vanavond, in de Common room. Waarom ga jij niet gewoon even je vrienden zoeken? Kan je ze gelijk uitnodigen voor vanavond, dan regelen Alexys en ik wel even alles'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ray

    "Kijk, dát vind ik nou een goed idee." Zeg ik tegen Alexys en glimlach naar haar. "Ja, vanavond, in de Common room. Waarom ga jij niet gewoon even je vrienden zoeken? Kan je ze gelijk uitnodigen voor vanavond, dan regelen Alexys en ik wel even alles."
    "Ja, wij gaan mensen zoeken." Zeg ik tegen Elisábeth. Ai, vrienden?
    Eerlijkgezegd, die heb ik niet.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 18:44 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Mij topics]

    [Ik heb zelf ook nog een personage gemaakt, maar mag ik daar ookal mee beginnen?]


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    [Ik kan niet aanpassen...-,- me comp is te sloom daarvoor, effe neit zo snel wacht even!]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.