• Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

    De rollen: Je mag maximaal drie rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT TWEE DAGEN. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN!

    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iemand vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Argus Vilder Hogwarts
    - Cho Chang Ravenclaw
    - Loena Leeflang Ravenclaw Courteous
    - Bellatrix van Detta dooddoener Higgins
    - Hermelien Griffel Gryffindor
    - Fleur Delacour Bauxbatons
    - George Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Fred WemelGryffindor Squib
    - Severus Sneep Hogwarts
    - Harry Potter Gryffindor Silvanaa
    - Draco Malfidus Slytherin Silvanaa
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Blaise Zabini slytherin Colt45
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Pansy Parkison Slytherin
    - Marcel Lubbermans Gryffindor Elly4ever
    - Viktor Kruml Klammfels linde24
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort


    Zelfverzonnen personages:
    - Elion Aron Vitae Slytherin Colt45
    - Alize Faye Bellamy Beauxbatons TheseWords
    - Dawn Melodie Harmonie SlytherinScenexLover
    - Audrey Lynn Prewett Slytherin Silvanaa
    - Alexys Chay Romano Slytherin Sebtana
    - Mary Camp Hufflepuf Colt45
    - Axelle Bernette Beaumonde Beauxbatons Squib
    - Mabel Zaria Jovita Gryffindor Junah
    - Merle Eve Jovita Gryffindor Junah
    - Mason Embrico Droebel Gryffindor Swagnipp
    - Elisàbeth Cassie Lestrange Slytherin Aragog




    We beginnen dat iedereen, van alle drie de scholen, in de Grote Zaal zitten en dat Perkamentus (die ik voor nu even speel) aan de hand van de beker verteld wie er mee mag doen met het toverschooltoernooi

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 18:15 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Ik begin gewoon, :}]

    Ray Enquest

    Elion was de terecht kampioen en natuurlijk klapte ik ook mee, hij behoord ook tot Slytherin en daar was ik blij om.
    Het applaus werd minder en ik stopte ook. Ik keek even naar Elion en zag een grote grijns op zijn gezicht staan. En terecht.
    Ik zette uiteindelijk mijn hand weer onder mijn hoofd en kijk naar Perkamentus. Jup, ik verveelde me snel, te snel voor mijn gevoel.
    Ik schonk een glas Pompoensap in en nam een paar slokken. Toen ik de naam andere naam hoorde dacht ik; Het zal eens niet. Ik blijf naar Perkamentus kijken.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 16:57 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aragog schreef:
    [wie wilt er iets doen met Elisàbeth Cassie Lestrange uit Slytherin?]

    Het is de bedoeling dat ze gewoon in de Grote Zaal bij de rest zit...


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    (...)
    Het is de bedoeling dat ze gewoon in de Grote Zaal bij de rest zit...

    [Oh, oké :'D
    Maar dan kan je nog wel praten, right? ;p]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    [Oh, oké :'D
    Maar dan kan je nog wel praten, right? ;p]


    Ja, maar niet echt "iets samen doen"


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Well, samen praten is 'iets doen'. Maar oké, wat jij wilt x'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Perkamentus
    Toen ook het applaus voor Viktor Kruml een beetje gezakt was, vervolgde ik mijn toespraak. 'En als laatste, de kampioene van Beauxbatons...' voor een derde keer hief ik mijn hand op, waar weer een briefje naartoe vloog. 'ALIZE FAYE BELLAMY! Dan wil ik nu dat alle drie de kampioenen hierheen komen en naar het kamertje hierachter gaan, waar ze wachten tot de docenten ze op komen halen.

    Alize Faye Bellamy
    Onder luid applaus van de leerlingen van mijn school stond ik op, waarna ik naar het kamertje dat Perkamentus had aangewezen begon te lopen. We zouden dus eerst kennis met elkaar mogen maken, wanneer we informatie zouden krijgen. Iets wat alleen maar leuk zou kunnen worden.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Elion
    Een meisje dat hij alleen van gezicht kende feliciteerde hem en hij grijnsde even. Toen Perkamentus de volgende naam noemde zocht hij met zijn ogen Kruml nieuwsgierig op. Elion wist weinig van zwerkbal dus het enige wat hij van Kruml wist was dat deze beroemd was.
    Hij knikte even; vanaf hier was feliciteren door het applaus toch niet te doen.
    Hij schonk zichzelf wat te drinken in en wachtte af wie volgende zou zijn, wie het van Beauxbatons zou worden.
    Adrenaline gierde door zijn lichaam inmiddels; de spanning had Elion nu ook bereikt.
    De derde naam werd genoemd en weer werd er geklapt, maar Elion was er met zijn hoofd al niet echt meer bij; hij zat in het toernooi. Hij grijnsde. Damn right, dacht hij opgewekt. Hij voelde zich vrolijker dan in maanden.

    Blaise
    Hij knikte toen hij hoorde wat Draco zei en zijn lippen krulden om in een kleine glimlach.
    "Wellicht wel ja," merkte hij kalm op.
    Hij wist van de haat tussen Draco en Potter en kon ook niet zeggen dat hij de 'uitverkorene' sympathiek vond, maar het was voor hem lang niet zo'n issue.
    Kruml's naam werd omgeroepen en Blaise klapte met de rest mee. Dat was die zwerkballer, niet? Hmm, dat kon nog wel eens voor een interessante competitie gaan zorgen.
    De derde naam werd genoemd en wederom klapte hij. Dus dit waren ze? Interessant.

    even bijwerken xD

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 17:01 ]


    Don't run away this time and die like a man.

    Dawn Melodie Harmonie
    Ik was blij dat de kampioen van Hogwarts een Slytherin was. Iedereen klapte maar onze tafel klapte het hardst. Elion werd gefeliciteerd door alle Slytherins en hij leek er best blij mee te zijn.
    "Elion!" Riep ik vrolijk waarna hij zijn hoofd naar mij keerde "Gefeliciteerd" Zei ik vrolijk toen ik zijn aandacht had. Ik was altijd erg vrolijk en vaak ook heel hyper. Ik had het vaak wel door dat mensen me soms raar vonden, maar het maakte me niet uit. Toen het weer wat stiller werd hield ik ook maar op met klappen en keek weer ongeintresseerd de zaal rond. Ik vond het fijn de kampioen van Hogwarts te weten maar derest boeide me echt niet..


    Little do you know

    Elion
    Iemand riep zijn naam en hij schrok even op. Toen keek hij op. Een meisje van Zwadderich feliciteerde hem. Door het net opgestegen applaus voor Alize, kon ze hem wellicht niet horen, dus grijnsde hij als bedankje.
    Nu pas realiseerde hij zich ook dat ze naar een aparte kamer moesten, dus hij stond op en liep erheen. Hij had het gevoel alsof iedereen naar hem keek en kon niet zeggen dat dat gevoel onaangenaam was.

    kort, sorry

    Mary
    Nu de commotie wat afgezwakt was ontspande ze wat. Ze merkte dat ze nu al ronduit nieuwsgierig was naar de eerste opdracht.

    Ok, ik overweeg Mary te deleten, aangezien ze nu de enige huffelpuffer is en ik aan de andere twee toch wel mn handen vol heb.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 17:05 ]


    Don't run away this time and die like a man.

    Elisàbeth Cassie Lestrange
    Ik vloekte geërgerd. Natuurlijk mijn naam niet, dat vermaak was me niet gegund. Met een norse uitdrukking steunde ik mijn hoofd op mijn hand, en keek verveeld de Slytherin-tafel rond.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Perkamentus
    'Dat waren dan de kampioenen' sloot ik mijn toespraak 'Ga nu maar lekker iets voor jezelf doen. Morgen, vrijdag, zijn jullie trouwens vrij. Die dag hebben wij nodig om de kampioenen van alle informatie te voorzien. Dus ga nu maar en geniet van jullie extra dagje vrij!'

    Alicia Jones
    'Eindelijk' antwoorde ik zuchtend toen Perkamentus liet merken dat zijn toespraak voorbij was 'Elisabeth, ga je mee naar buiten?' vroeg ik terwijl ik me op het meisje naast me richtte. Het was heerlijk weer en we waren vrij, dat moesten we dus vieren!


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ray Enquest

    Ik hoorde naast me dat Elisábeth geërgerd vloekte.
    Ik kijk haar kant op en zie haar de Slyhterin tafel rondkijken. "Maak je niet druk, volgende keer zit je erbij." Zeg ik tegen Elisábeth terwijl ik weer voor me uit kijk.
    Ik pak mijn glas en neem nog een slok. Ik hoorde Alicia iets aan Elisábeth vragen. Ik kijk achter haar langs naar Alicia. "Mag ik ook mee?" Vraag ik dan en kijk haar glimlachend aan.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 17:11 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elisàbeth Cassie Lestrange
    Ik keek naar Alicia, en knikte.
    ''Maak je niet druk, volgende keer zit je erbij.'' zei Ray, en ik glimlachte flauwtjes. ''Als er een volgende keer ís.'' mompelde ik, en knikte op zijn vraag. ''Sure.'' antwoordde ik nonchalant en stond op samen met Alicia en Ray, om naar buiten te lopen.

    [Even voor de informatie; niemand weet dat ze een Death Eater/dochter van Bellatrix is ;D]

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 17:14 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alicia Jones
    Even dacht ik na, eigenlijk kende ik deze jongen namelijk niet zo goed. Maar dat zou ook niet komen als ik het hem zou weigeren. 'Van mij wel...' antwoordde ik daarom. Misschien dat ie wel aardig zou zijn en anders konden we hem nog altijd weg sturen.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Dawn Melodie Harmonie
    Ik keek toe hoe de de drie naar het aparte kamertje gingen. Ik begon me inmiddels al aardig wat te vervelen dus maakte ik uit verveling een vlecht in mijn haar. Natuurlijk werd dat niks aangezien ik veel laagjes had en daarbij een soort emo-kapsel had. Maar ik verveelde me te erg om me dat te realiseren..


    Little do you know