• Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

    De rollen: Je mag maximaal drie rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT TWEE DAGEN. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN!

    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iemand vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Argus Vilder Hogwarts
    - Cho Chang Ravenclaw
    - Loena Leeflang Ravenclaw Courteous
    - Bellatrix van Detta dooddoener Higgins
    - Hermelien Griffel Gryffindor
    - Fleur Delacour Bauxbatons
    - George Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Fred WemelGryffindor Squib
    - Severus Sneep Hogwarts
    - Harry Potter Gryffindor Silvanaa
    - Draco Malfidus Slytherin Silvanaa
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Blaise Zabini slytherin Colt45
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Pansy Parkison Slytherin
    - Marcel Lubbermans Gryffindor Elly4ever
    - Viktor Kruml Klammfels linde24
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort


    Zelfverzonnen personages:
    - Elion Aron Vitae Slytherin Colt45
    - Alize Faye Bellamy Beauxbatons TheseWords
    - Dawn Melodie Harmonie SlytherinScenexLover
    - Audrey Lynn Prewett Slytherin Silvanaa
    - Alexys Chay Romano Slytherin Sebtana
    - Mary Camp Hufflepuf Colt45
    - Axelle Bernette Beaumonde Beauxbatons Squib
    - Mabel Zaria Jovita Gryffindor Junah
    - Merle Eve Jovita Gryffindor Junah
    - Mason Embrico Droebel Gryffindor Swagnipp
    - Elisàbeth Cassie Lestrange Slytherin Aragog




    We beginnen dat iedereen, van alle drie de scholen, in de Grote Zaal zitten en dat Perkamentus (die ik voor nu even speel) aan de hand van de beker verteld wie er mee mag doen met het toverschooltoernooi

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 18:15 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Blaise
    "Hmm, ok da," zei hij, niet erg overtuigd. Als ze zich dan ook maar lieten wegsturen, want als er iets de sfeer verpestte op een feest was het wel ruzie.
    Hij besloot op een ander onderwerp over te gaan; hier was niet echt veel meer over te zeggen.
    "Weet jij of we morgen ook naar Zweinsveld mogen?" vroeg hij. Hij had op zich wel zin daar wat rond te struinen; hij moest nog wat dingen hebben en je kon er vrij gezellig wat drinken als je moe werd.


    Don't run away this time and die like a man.

    Ray

    "Jawel." Mompelde ik op haar vraag die zijzelf mompelde.
    "Graag, want hier vinden we niemand." Zeg ik dan zacht. Ik begin al te lopen richting de common room.
    Oké, ze had gelijk, zijzelf heeft ook pijn gehad. En zij is wel iemand die dichter bij me staat dan Dawn en Weasley.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elisàbeth
    Ik glimlachte even, en liep samen met Ray naar de Common Room. Eenmaal aangekomen, zag ik dat er een eerstejaars op de grote, comfortabele stoel zat waar ík altijd zat. Ik trok een wenkbrauw op, liep naar hem toe, trok hem van de stoel en nam er zelf plaats.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Wie zit er nog meer in de Common Room eigenlijk?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Sowieso Blaise en Alicia]


    Don't run away this time and die like a man.

    Alicia Jones
    'Ik heb geen idee' antwoorde ik eerlijk 'Maar maakt dat wat uit dan? Nee toch? Of ben je zo'n persoontje dat zich altijd aan alle regeltes hield?' vervolgde ik uitdagend. We hadden geen toestemming nodig om ergens naartoe te gaan. Of, nou ja, ik iniedergeval niet. Anders zou ik vanavond ook niet weg kunnen gaan.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ray

    Ik nam ook plaats op een van de zetels en kijk even naar Blaise en Alicia, dan kijk ik weer weg en dacht na.
    Oké, ik zal wel naar het feest gaan, aangezien het toch hier is en ik er toch al ben...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Blaise
    Haar uitdagende opmerking deed hem even zijn wenkbrauw optrekken. Hij was het type mens dat vrij ongevoelig was voor peer pressure.
    "Eigenlijk wel. Ik heb een relatief goede reputatie, dus daar wil ik niet teveel mee rotzooien," antwoordde hij ontspannen. Veel docenten kenden hem als die rijke, soms stugge gozer die uiteindelijk wel gewoon deed wat hem gevraagd werd. Hij was niet achterlijk; in zijn ogen bereikte je er helemaal niets mee als je de rebel uithing en daardoor een slechte reputatie kreeg. Ook als je rijk en van zuiver bloed was kon je onderaan de maatschappelijke ladder eindigen, dus Blaise was bereid zich meegaander voor te doen dan hij was als dat hem hielp.
    Illegaal naar Zweinsveld gaan leek hem sowieso niet handig; je zou er dan vrijwel de enige leerling zijn, dus je viel op. Zweinstein zou dat binnen tien minuten weten. Nee, Blaise Zabini was niet erg gesteld op dergelijke roekeloosheid. Als anderen zich eraan waagden; prima, zijn probleem niet, maar hijzelf nam liever niet teveel onnodige risico's.
    "Denk jij dat we een kans maken in het toernooi?" vroeg hij. Hij kende Vitae niet echt, maar die vent scheen wat spreukwerk wel te weten wat hij deed. En toch. Geen greintje besef van zijn bloedstatus en hij scheen in vakanties doodleuk aan te pappen met dreuzelmeisjes, puur omdat het kon. En dat ging dan Zweinstein vertegenwoordigen? Ach, het was in ieder geval iemand van Zwadderich..


    Don't run away this time and die like a man.

    Alicia Jones
    Even dacht ik eraan hem te vertellen dat school er helemaal niet achter hoefde te komen dat we in Zweinsveld geweesd waren, maar die discussie besloot ik voor later te bewaren. 'Ik heb geen idee' antwoorde ik eerlijk 'Maar als hij slechter is dan dat ik hoop ga ik hem wel gewoon helpen. Ik wil namelijk niet dat één van de anderen scholen alle eer op zich kan nemen'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Elisàbeth
    Verveeld staarde ik naar het knisperende vuur, half-denkend aan vanavond. Kregen we weer een opdracht? Was het een vergadering? Ik wist niet wat ik moest verwachten, en dat feit irriteerde me.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Blaise
    Hij knikte. "Nee, daar moet ik ook niet aan denken," bromde hij. Zeker Beauxbatons niet. Die lui van Klammfels leken hem nog wel ok; lui die gehard waren door de kou waarin ze leefden, maar die stuck-up Franse types.. nee, die zag hij het minst graag winnen als Zweinstein het niet zou worden.
    "Maar we kunnen hem het beste sowieso helpen lijkt me, of hij het nou nodig heeft of niet."
    En of hij het nou wilde of niet. Met evenementen als dit kon je de dingen beter niet aan het toeval overlaten.


    Don't run away this time and die like a man.

    [Hmm, hoe gaan de dooddoeners hier eigenlijk mee te maken krijgen? Aangezien Harry's naam niet uit de vuurbeker kwam enzo. Oh, de mogelijkheden! *enthousiast is*]


    Don't run away this time and die like a man.

    Colt45 schreef:
    [Hmm, hoe gaan de dooddoeners hier eigenlijk mee te maken krijgen? Aangezien Harry's naam niet uit de vuurbeker kwam enzo. Oh, de mogelijkheden! *enthousiast is*]


    [Ik was van plan de toverbeker ineens, tijdens het ochtendeten de volgende dag, Harry Potters naam uit te spugen, dat dat dan de opdracht is die Alicia en Elisàbeth krijgen]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Ah ok, dus we blijven wel bij het oorspronkelijke plot]


    Don't run away this time and die like a man.

    Alicia Jones
    'Dat lijkt me een heel slim idee' antwoorde ik 'Maar wat was je van plan te gaan doen als hij geen hulp wil hebben' Zelf had ik daar geen idee van, dus hoopte ik dat Blaise met een geniaal idee zou komen.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Topic 2

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 14:29 ]


    Keep your head up, keep your heart strong