• Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

    De rollen: Je mag maximaal drie rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT TWEE DAGEN. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN!

    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iemand vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Argus Vilder Hogwarts
    - Cho Chang Ravenclaw
    - Loena Leeflang Ravenclaw Courteous
    - Bellatrix van Detta dooddoener Higgins
    - Hermelien Griffel Gryffindor
    - Fleur Delacour Bauxbatons
    - George Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Fred WemelGryffindor Squib
    - Severus Sneep Hogwarts
    - Harry Potter Gryffindor Silvanaa
    - Draco Malfidus Slytherin Silvanaa
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Blaise Zabini slytherin Colt45
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Pansy Parkison Slytherin
    - Marcel Lubbermans Gryffindor Elly4ever
    - Viktor Kruml Klammfels linde24
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort


    Zelfverzonnen personages:
    - Elion Aron Vitae Slytherin Colt45
    - Alize Faye Bellamy Beauxbatons TheseWords
    - Dawn Melodie Harmonie SlytherinScenexLover
    - Audrey Lynn Prewett Slytherin Silvanaa
    - Alexys Chay Romano Slytherin Sebtana
    - Mary Camp Hufflepuf Colt45
    - Axelle Bernette Beaumonde Beauxbatons Squib
    - Mabel Zaria Jovita Gryffindor Junah
    - Merle Eve Jovita Gryffindor Junah
    - Mason Embrico Droebel Gryffindor Swagnipp
    - Elisàbeth Cassie Lestrange Slytherin Aragog




    We beginnen dat iedereen, van alle drie de scholen, in de Grote Zaal zitten en dat Perkamentus (die ik voor nu even speel) aan de hand van de beker verteld wie er mee mag doen met het toverschooltoernooi

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 18:15 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ray Enquest

    "Sure." Antwoorde Elisábeth op mijn vraag en Alicia antwoorde met "Van mij wel..." Ik vond het een goede toestemming en stond ook op.
    "Wacht, hoorde ik nou goed dat we morgen ook vrij hebben?" Ik kijk even achterom en zucht. Dat word vervelen. Ik kijk weer naar de meiden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alize
    Nadat ik was gaan zitten op één van de stoelen die in het kamertje stonden zag ik een jongen, die ik herkende als Elion, binnen komen. 'Hoi' zei ik glimlachend terwijl ik op stond en mijn hand naar hem uit stak. 'Ik ben Alize, Alize Faye Bellamy.' stelde ik mezelf voor 'Jij heet Elion toch?' Toen zijn naam net geroepen werd, merkte ik dat zijn tafel heel erg blij was maar de andere tafels het een stuk minder leuk leken te vinden. Iets wat me verbaasde. Bij mij was namelijk gewoon de hele school blij geweesd.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Elisàbeth Cassie Lestrange
    ''Ja, dat klopt.'' grijnsde ik, en keek naar zijn verveelde uitdrukking.
    ''Zolang je je morgen bij mij in de buurt begeeft, verveel je je niet. Geloof me.'' zei ik veelbelovend, en liep verder.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alicia
    'Ja' antwoorde ik blij 'Leuk toch?' Ik vond het in ieder geval fantastisch. Dat betekende vanavond lekker heel lang opblijven en morgen lang uitslapen, waarna ik een hele dag van het zonnetje kon gaan genieten en me geen zorgen om de lessen hoefde te maken. Iets wat ik toch al niet echt deed, maar dat terzijde.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Elion
    Hij keek op toen het meisje hem aansprak en knikte toen.
    "Ja, dat ben ik. Aangenaam," zei hij nuchter. Hij keek kalm de kamer rond, zich afvragend wat zich hier zoals zou voltrekken. Hij was niet echt iemand om nu rustig een gesprek te beginnen. Elion had er sowieso een hekel aan om over koetjes en kalfjes te praten; hij was nuchter, direct en eerlijk en kwam graag snel to the point.
    Oh, natuurlijk, hij kon met vrienden best een beetje slap ouwehoeren, maar dat lag anders.
    Hij leunde ontspannen tegen de muur in een afwachtende houding en ademde langzaam uit. Hij had zin in een sigaret, maar hield zich in. Roken was een dreuzelgewoonte die veel mede-Zwadderaars raar van hem vonden, maar hij kon er nou eenmaal slecht zonder.


    Don't run away this time and die like a man.

    Alexys

    Ik keek maar naar het hele gebeuren, en grijns onbewust. Eindelijk, Potter krijgt is geen aandacht. Ik tik met mijn rood gelakte nagels op de tafel, en keek wat rond. Tja, heel boeiend vind ik dit niet. Maar dat is meer omdat ik er niks mee te maken heb..


    El Diablo.

    Ray Enquest

    "Zolang je je morgen bij mij in de buurt begeeft, verveel je je niet. Geloof me." Zegt Elisábeth. "Ja. Leuk toch?" Zegt Alicia.
    Ik mompelde wat. "Ja heel leuk, voor iemand die zich niet snel verveeld." Zeg ik met een glimlachje tegen Alicia.
    "Ik zorg wel dat ik bij jou blijf dan, Elisábeth." Lach ik zacht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Nou, wie wil tegen Alexys praten ;p ]


    El Diablo.

    [ik heb even foto's bij haar uiterlijk gezet, pagina 4 ofzo, idk :"D]
    Elisàbeth
    Ik grinnikte.
    ''Slim.'' zei ik, en genoot van het koele briesje dat langs mijn haren streek. Ik keek de twee even aan, en bedacht me dat ik vanavond naar Malfoy Manor moest. Ik zuchtte.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray Enquest

    "Slim." Zegt Elisábeth nadat ze grinnikte.
    Ik grinnikte even hoofdschuddend. "En, wat gaan jullie twee doen vanavond en morgen?" Vraag ik dan uit nieuwsgierigheid, oja ook een van mijn eigenschappen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aragog schreef:
    [ik heb even foto's bij haar uiterlijk gezet, pagina 4 ofzo, idk :"D]
    Elisàbeth
    Ik grinnikte.
    ''Slim.'' zei ik, en genoot van het koele briesje dat langs mijn haren streek. Ik keek de twee even aan, en bedacht me dat ik vanavond naar Malfoy Manor moest. Ik zuchtte.


    [ik heb even een vraagje. Alicia is ook een dooddoener en moet dus ook naar al die "meetingen" enzo. Weet zij dan ook niet dat Elisabeth ook een dooddoener is? Alicia heet namelijk in het echt Vilijn maar gaat onder de naam Jones schuil hier op school...]

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 17:41 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Elisàbeth
    Ik mompelde nadenkelijk.
    ''Vanavond niet veel.'' loog ik, en keek hem aan. ''Morgen zie ik wel.'' grijnsde ik, en haalde mijn schouders op. ''En jij?''


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alicia Jones
    'Ik heb vanavond met iemand afgesproken, waar ik dus heen ga en morgen zie ik, net als Elisa, dan wel gewoon' antwoordde ik 'Heb jij al plannen voor morgen dan?'

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 17:43 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    (...)

    [ik heb even een vraagje. Alicia is ook een dooddoener en moet dus ook naar al die "meetingen" enzo. Weet zij dan ook niet dat Elisabeth ook een dooddoener is? Alicia heet namelijk in het echt Vilijn maar gaat onder de naam Jones schuil hier op school...]

    [Uh- ja, ik denk wel dat ze het weten van elkaar ;D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    [Uh- ja, ik denk wel dat ze het weten van elkaar ;D]


    [oké]


    Keep your head up, keep your heart strong