• Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

    De rollen: Je mag maximaal drie rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT TWEE DAGEN. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN!

    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iemand vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Argus Vilder Hogwarts
    - Cho Chang Ravenclaw
    - Loena Leeflang Ravenclaw Courteous
    - Bellatrix van Detta dooddoener Higgings
    - Hermelien Griffel Gryffindor
    - Fleur Delacour Bauxbatons
    - George Wemel Gryffindor
    - Fred WemelGryffindor Squib
    - Severus Sneep Hogwarts
    - Harry Potter Gryffindor Silvanaa
    - Draco Malfidus Slytherin Silvanaa
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Blaise Zabini slytherin Colt45
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Pansy Parkison Slytherin
    - Marcel Lubbermans Gryffindor Elly4ever
    - Viktor Kruml Klammfels linde24
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort


    Zelfverzonnen personages:
    - Elion Aron Vitae Slytherin Colt45
    - Alize Faye Bellamy Beauxbatons TheseWords
    - Dawn Melodie Harmonie SlytherinScenexLover
    - Audrey Lynn Prewett Slytherin Silvanaa
    - Alexys Chay Romano Slytherin Sebtana
    - Mary Camp Hufflepuf Colt45
    - Axelle Bernette Beaumonde Beauxbatons Squib
    - Mabel Zaria Jovita Gryffindor Junah
    - Merle Eve Jovita Gryffindor Junah
    - Mason Embrico Droebel Gryffindor Swagnipp
    - Elisàbeth Cassie Lestrange Slytherin Aragog
    - Stephany Selfira Dellany Slytherin Courteous
    - Ray Enquest slytherin Klaine4Ever
    - Rose Lileas Somerled Slytherin SerpentEyes

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 19:56 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Dawn
    Ik liep een beetje schuw de Common Room binnen. Hopend dat ik niet opgemerkt werd.. Schichtig keek ik om me heen om te zien wie er allemaal waren. Ik was niet echt vanplan mee te feesten dus probeerde ik zo onopvallend mogelijk richting de slaapzaa te vluchten..


    Little do you know

    Alicia
    'Thank you' zeg ik glimlachend als hij zegt dat ik goed kan acteren, waarna mijn oog ineens op Dawn valt die zo onopvallend mogelijk richting de slaapzalen probeert te verdwijnen en er een grijns op mijn gezicht verschijnt. 'Ben zo terug' zeg ik glimlachend waarna ik op haar af stap. 'Zo... Dawn, waar was jij van plan naartoe te gaan?' vroeg ik terwijl ik grijnzend een arm om haar heen sla. Dat ik half dronken was, betekende, helaas voor Dawn, niet gelijk dat ik niet meer de bítch was als wie ik hier bekend stond...


    Keep your head up, keep your heart strong

    Dawn
    "Zo... Dawn, waar was jij van plan naartoe te gaan?" Hoorde ik ineens iemand zeggen waarna diezelfde persoon een arm om me heen deed.
    "Uhm.. Ik.. Ik.. Slaapzalen" Piep ik een beetje bang. Ik kende haar reputatie maar al te goed. God wat zou ik nu graag onzichtbaar zijn.
    Ik keek Alicia bang aan en hoopte dat ze me niets zou doen..


    Little do you know

    Alicia
    'Nee joh' antwoorde ik nep-glimlachend toen ze zei dat ze naar de slaapzalen wou gaan. 'Kom gewoon met mij mee' Voordat ze er iets tegen in had kunnen brengen had ik haar arm beet gepakt en sleepte ik haar mee naar het midden van de commonroom waar ik Rose zag zitten. Daar aangekomen duwde ik Dawn op de bank naast Rose en ging ik aan de andere kant naast Dawn zitten. 'Heej, Dawn hier dacht dat ze naar de slaapzalen moest gaan' legde ik Rose uit 'Maar wij gaan haar wel even een leuke avond bezorgen toch?' Nou ja... een avond die voor óns leuk was dan, maar dat was iets heel anders dan leuk voor Dawn...


    Keep your head up, keep your heart strong

    Dawn
    Ik wist niet wat ze daarmee bedoelde maar ik durfde te wedden dat het niet veel goeds betekende.. Ik keek een beetje angstig om me heen, hopend op een redding. Niet dat ik dacht dat die uberhaupt zou komen.. Iedereen zou meelachen als Alicia en Rose iets gemeens met me zouden doen. En aangezien iedereen aardig dronken was kon ik die redding wel op mijn buik schrijven.
    "Ik ben nogal moe.. Ik ga maar naar bed denk ik.." Zeg ik dan zachtjes waarna ik een poging doe om op te staan..


    Little do you know

    Rose Lileas Somerled

    Ik had me neer gezegd op een van de banken, en was al aardig dronken. Ik keek opzij toen Alicia met Dawn naast me kwam zitten. 'Heej, Dawn hier dacht dat ze naar de slaapzalen moest gaan' 'Maar wij gaan haar wel even een leuke avond bezorgen toch?' Een grijns sierde mijn gezicht toen ik luisterde naar Alicia haar uitleg, en ik gooide mijn glas met het knal roze goedje achterover en zette deze neer op de tafel. Waarna ik even snoof. "Ah, zeker, je krijgt de avond van je leven" grijnsde ik terwijl ik haar kill aan keek, en haar even lichtelijk van angst in elkaar zag kruipen. "Ik ben nogal moe.. Ik ga maar naar bed denk ik..". Mijn grijns word breder, en ik duw haar terug op de bank. "Jij gaat nergens heen, helemaal nergens heen." Ik haalde een glas met sterk alcohol van de tafel en hield het voor haar neus. "Drink" zei ik enkel terwijl ik het glas bijna tegen haar gezicht drukte.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Dawn
    Rose pakte een glas sterke drank van tafel en duwde het voor mijn neus "Drink" Zei ze scherp. Ik pakte het glas aan en moest moeite doen het niet meteen weg te gooien.. Ik dronk het maar gewoon in één teug leeg waarna ik mijn keel voelde branden. Alleen daar liet ik niks van merken..


    Little do you know

    Alicia
    Grijnzend keek ik toe hoe Dawn het glas in een keer achterover goot, iets wat ze beter niet had kunnen doen omdat het alcohol in dit drankje zo het beste zijn best zou doen. 'Zo, vind je het lekker?' vroeg ik, doelend op het feit dat ze het in één keer naar binnen had gegoten. 'Dan kan je dat ook gewoon zeggen hoor' Even keek ik om me heen en toen pakte ik één van de drankje die op tafel stonden die ze beter niet hiermee kon combineren. 'Hier' zei ik poeslief 'Maar volgende keer moet je gewoon zeggen dat je meer alcohol wil hea, inplaatsvan het in één keer naar binnen te gieten'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Dawn
    Ik begon al door te krijgen wat ze probeerde.. En het enige wat ik kon doen was toegeven. Ik dronk een klein beetje van het drankje wat Alicia zojuist in mijn handen had geduwt. Al snel merkte ik dat dit niet echt goed ging in mijn maag, dus besloot ik nog even niet verder te drinken..


    Little do you know

    Rose Lileas Somerled

    De grijns op mijn gezicht werd alsmaar breder. "Zotezien hebben we een kleine alcoholist in ons midden. Is het niet Dawn? Geef maar toe dat je het lekker vind" Ik keek haar aan, en zag haar gezicht iet wat betrekken toen ze het brandende goedje naar binnen liet glijden. "Hm, je moet deze eens proberen" Ik hield een glas met een fel blauw drankje erin voor haar neus.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Dawn
    Ik pakte ook dat drankje aan en nam er een slok uit. Het was best lekker dus nam ik nog een slok. Toen ik nog een derde slok nam merkte ik dat het niet slim was geweest. Ik stond op en rende, voor ze me tegen konden houden, zo snel mogelijk richting de wc's waar mijn gehele maaginhoud in de wc belande..


    Little do you know

    Alicia
    Lachend keek ik Dawn na toen ze naar de wc toe rende. 'Ach, wat zielig, ons kleine meisje kan niet tegen alcohol' zei ik sarcastisch, waarna ik me op Rose richtte. 'Dus... wat zullen we nu eens met haar gaan doen?' Dat meisje was nog niet van ons af, nog lang niet. Haar misselijkheid zouden we zo weg kunnen toveren, maar lief zouden we niet tegen haar gaan doen


    Keep your head up, keep your heart strong

    Rose Lileas Somerled

    Grijnzend keek ik Dawn na, waarna ik Alicia aan keek en mijn schouders op haalden. "Hmm...we kunnen haar inlaten breken in Dumbledore's kantoor. Misschien dat er nog iets ligt wat van waarde kan zijn" grijnsde ik


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Iemand voor Elion? :3]


    Don't run away this time and die like a man.

    Dawn
    Ik vluchtte even later, na mijn mond gespoeld te hebben, de wc's uit en ging zo snel als ik kon richting de uitgang van de common room. Ik wilde hier niet meer zijn. Toen ik op de gangen stond was het pikkedonker.
    "Lumos" Zei ik zachtjes en meteen begonnen de schilderijen te klagen.
    "Hou je mond" Snauwde ik naar ze. "Nox" Zei ik geschrokken toen ik iets hoorde. Ik bedacht me dat ze me niet snel zouden vinden als ik het donker liet hier. Ik rende de trappen op en liet me op een gegeven moment tegen een muur op de zesde verdieping zakken. Ik was te moe om door te gaan. Ik hoopte dat ze me niet achterna zouden komen..


    Little do you know