• Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

    De rollen: Je mag maximaal drie rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT TWEE DAGEN. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN!

    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iemand vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Argus Vilder Hogwarts
    - Cho Chang Ravenclaw
    - Loena Leeflang Ravenclaw Courteous
    - Bellatrix van Detta dooddoener Higgings
    - Hermelien Griffel Gryffindor
    - Fleur Delacour Bauxbatons
    - George Wemel Gryffindor
    - Fred WemelGryffindor Squib
    - Severus Sneep Hogwarts
    - Harry Potter Gryffindor Silvanaa
    - Draco Malfidus Slytherin Silvanaa
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Blaise Zabini slytherin Colt45
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Pansy Parkison Slytherin
    - Marcel Lubbermans Gryffindor Elly4ever
    - Viktor Kruml Klammfels linde24
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort


    Zelfverzonnen personages:
    - Elion Aron Vitae Slytherin Colt45
    - Alize Faye Bellamy Beauxbatons TheseWords
    - Dawn Melodie Harmonie SlytherinScenexLover
    - Audrey Lynn Prewett Slytherin Silvanaa
    - Alexys Chay Romano Slytherin Sebtana
    - Mary Camp Hufflepuf Colt45
    - Axelle Bernette Beaumonde Beauxbatons Squib
    - Mabel Zaria Jovita Gryffindor Junah
    - Merle Eve Jovita Gryffindor Junah
    - Mason Embrico Droebel Gryffindor Swagnipp
    - Elisàbeth Cassie Lestrange Slytherin Aragog
    - Stephany Selfira Dellany Slytherin Courteous
    - Ray Enquest slytherin Klaine4Ever
    - Rose Lileas Somerled Slytherin SerpentEyes

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 19:56 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Elisàbeth
    Ik grinnikte, en leunde een beetje naar achteren.
    ''Misschien als we hem dronken voeren..'' grinnikte ik, en had zo ongeveer wel door dat ik echt dronken begon te worden.
    ''Dan halen we Filch er ook bij, helemaal leuk.'' lachtte ik, en zag het allemaal al voor me.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray

    Ik schud lachend mijn hoofd.
    "Ja, nee vraag meteen alle professoren." Zeg ik en kijk Elisá aan.
    "Kunnen we helemaal lachen." Ik schud mijn hoofd weer en kietel even in haar knieholten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ugh, wil iemand Marcel meeten]


    Can't control my second personality

    Elisàbeth
    ''Snape en Filch zijn het ergste!'' grinnikte ik, en lachte luid toen hij me kietelde.
    Kietelen was iets waar ik dus écht niet tegen kon..
    ''Kan je tegen kietelen?'' vroeg ik hem. Elk normaal persoon zou het uitproberen, niet vragen. En ik was niet normaal, dus dat kwam goed uit. Ik grinnikte.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray

    Ik kijk Elisá aan.
    "Misschien..." Zeg ik mysterieus en kijk haar donker aan.
    Oké, nee ik kan daar niet tegen. Ik bijt even op mijn lip, misschien gaat ze het nu wel uitproberen, en dan moet ik me alvast voorbereiden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elisàbeth
    Ik giechelde, en krabbelde overeind. Ik begon hem te kietelen, en stopte niet: Met dit soort dingen was ik genadeloos.
    Ik keek hem aan om zijn reactie te pijlen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray

    Wanneer ze me begint te kietelen houd ik het niet lang vol en barst in lachen uit.
    "St- Stop!" Roep ik en probeer jaar handen weg te duwen, maar ik ben erg zwak wanneer ik lach. Ik lig helemaal dubbel.
    "Elisá!" Roep ik en probeer nog steeds haar handen weg te duwen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alicia
    Even keek ik naar het glas dat ik in mijn handen had. Als ik dit sterke spul op zou drinken zou ik op zijn minst sterk aangeschoten zijn, misschien zelfs wel dronken, maar als ik het niet zou drinken zou dat waarschijnlijk vraagtekens bij Elion oproepen, iets wat ik moest zien te vermijden. Daarom besloot ik een slok van het drankje te nemen, zo lang het bij een paar slokken zou blijven kon het niks kwaad toch?


    Keep your head up, keep your heart strong

    Elly4ever schreef:
    [ugh, wil iemand Marcel meeten]

    [Je mag hem naar Alize sturen als je wilt?]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Me vader wil even op de computer geen idee hoelang denk half uur ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elisàbeth
    Ik grinnikte.
    ''Wat krijg ik er voor?'' vroeg ik hem spottend, maar stopte niet met kietelen.
    Heerlijk dit, de touwtjes in handen hebben.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dawn
    Verward bleef ik achter en ging met mijn hand door mijn haren. Hij wast best wel knap. Een stomme grijns stond op mijn gezicht waarna ik een ommetje deed door de gangen. Ik wilde die twee nu niet tegenkomen..
    Een nadenkend over de jongens die zojuist mijn leven had gered liep ik naar een raam om naar de maan te kijken. Vier jaar zat ik hier al op school. En ik had nog niet één goede vriend.. Achja.. Die zou ik toch nooit vinden in mijn afdeling..


    Little do you know

    [Marcel mag ook wel bij Dawn komen =p
    Ik heb toch niks te doen xd]


    Little do you know

    @aragog & Klaine4Ever: willen jullie alsjeblieft wat langere stukken schrijven? Anders is het topic weer zo heel snel vol...


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Sure, ik zal er op letten. Heb atm niet heel veel inspiratie :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''