• Using the prompts below, write a drabble (or whatever) a day for the next 30 days. Find someone willing to hit you if you miss a day. Look back at the end and go ‘Oh! I’m a writer!’.

    beginning. accusation. restless. snowflake. haze. flame. formal. companion. move. silver. prepared. knowledge. denial. wind. order. thanks. look. summer. transformation. tremble. sunset. mad. thousand. outside. winter. diamond. letters. promise. simple. future.

    Gebruik de woorden hieronder om elke dag een one shot, stand alone (of wat dan ook) te schrijven de komende 30 dagen. Vind iemand die je wilt slaan als je een dag overslaat. Kijk op het einde terug en zeg 'Oh. Ik ben een schrijver'
    Begin. Beschuldiging. Rusteloos. Sneeuwvlok. Waas/nevel/mist. Vlam. Formeel. Metgezel. Beweeg. Zilver. Voorbereid. Wijsheid. Ontkenning. Wind. Bevel. Bedankt. Kijk. Zomer. Transformatie. Beven. Zonsondergang. Boos. Duizend. Buiten. Winter. Diamant. Brieven. Belofte. Simpel. Toekomst.


    Aangezien ik de laatste tijd geen zin meer heb om te schrijven ga ik deze uitdaging aan. Nu moet ik alleen nog iemand vinden die mij wilt slaan.
    Wie doet mee?
    Ik heb het trouwens van tumblr.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 14:13 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    PercyWood schreef:
    (...)
    Begin..? *heeft gelijk miljoenen ideeën* Ik werk met vaste karakters (Perciver, so Percy Weasley en Oliver Wood) en dan kan ik dus over hun eerste schooldag/ontmoeting kunnen praten (:
    Maar ik moet wachten tot dag 8 en dit is pas dag 3...


    Ja, ik wilde eerst ook een HPfanfic doen, maar ik bedacht me dat het al een hele klus wordt om überhaupt iets te schrijven... Ik ben echt een uitsteller, haha.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Moeten de woorden trouwens in volgorde? Of mag je elke dag een ander woord uitkiezen die in het rijtje staat?


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ichiya schreef:
    Moeten de woorden trouwens in volgorde? Of mag je elke dag een ander woord uitkiezen die in het rijtje staat?

    De meeste schrijven de woorden op een briefje en trekken elke dag een briefje.
    Maar je bent totaal vrij: je mag ze in volgorde doen, ze kiezen, briefjes trekken, ect.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Day 4: Wind
    Ik ben er best wel trots op. (;

    Voor morgen heb ik het woordje 'sneeuw' getrokken. Hoeraa. We zullen zien wat voor'n prut ik ervan zal maken.

    En Lynnx geeft op. Ze heeft nu al (bij de 4e dag) 2x geskipt.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Yeah toch nog op tijd dag 4 afgemaakt! :Y) Ik dacht even dat ik het niet zou redden, haha x']
    Maar nu ga ik toch wel slapen hoor, haha. =P


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dag 4 is klaar. c: Sorry Nele, maar de billenkoek is niet nodig.

    Laswell schreef:
    Dag 4 is klaar. c: Sorry Nele, maar de billenkoek is niet nodig.

    Damn it!
    Maar ik mag toch wel lekker 28 meppen geven aan Bo?
    Aangezien ze stopt na dan 4 + 2 dagen niet geschreven heeft.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nefie schreef:
    (...)
    Damn it!
    Maar ik mag toch wel lekker 28 meppen geven aan Bo?
    Aangezien ze stopt na dan 4 + 2 dagen niet geschreven heeft.

    Tsss. QUITTER.
    Dus ja, 28 poepslagen.

    Yes! Ik ga Bo nog even verwijzen naar hier...

    Hmm. Woord van de dag: winter. De meesten denken hier waarschijnlijk aan romantische dingen: choco aan de warme haard, lekker knuffelend onder een dekentje, sneeuwpret.
    Ik wil... het negatieve van de winter naar boven halen...
    Maar hoe?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Pfoee, ik heb vandaag één van de moeilijkste getrokken, formeel. Wat moet ik hier nu weer mee? (':
    En wss komt-ie vanavond pas, aangezien ik over een uurtje moet werken tot een uur of 9 vanavond..


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Nefie schreef:
    Yes! Ik ga Bo nog even verwijzen naar hier...

    Hmm. Woord van de dag: winter. De meesten denken hier waarschijnlijk aan romantische dingen: choco aan de warme haard, lekker knuffelend onder een dekentje, sneeuwpret.
    Ik wil... het negatieve van de winter naar boven halen...
    Maar hoe?


    Denk aan de eindeloze kou die een winter soms met zich mee kan brengen hier in de Benelux valt dat meestal wel mee, maar oké (':, grimmige stemmingen etc. Daar kun je wel iets moois mee, denk ik.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Pfoee, ik heb vandaag één van de moeilijkste getrokken, formeel. Wat moet ik hier nu weer mee? (':
    En wss komt-ie vanavond pas, aangezien ik over een uurtje moet werken tbot een uur of 9 vanavond..

    Gemaskerd bal? Bruiloft? Alletwee formeel :D


    Bowties are cool

    Parachutes schreef:
    Pfoee, ik heb vandaag één van de moeilijkste getrokken, formeel. Wat moet ik hier nu weer mee? (':
    En wss komt-ie vanavond pas, aangezien ik over een uurtje moet werken tot een uur of 9 vanavond..

    Formeel... Idd best een moeilijk woord.
    Ik denk meteen aan de formele situaties... Als je je baas moet aanspreken, de directie, een sollicitatiegesprek, ect.
    Maar als ik weinig inspiratie heb, lees ik altijd eens de definitie in de dikke Van Dale, dat helpt voor mij.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nefie schreef:
    Yes! Ik ga Bo nog even verwijzen naar hier...

    Hmm. Woord van de dag: winter. De meesten denken hier waarschijnlijk aan romantische dingen: choco aan de warme haard, lekker knuffelend onder een dekentje, sneeuwpret.
    Ik wil... het negatieve van de winter naar boven halen...
    Maar hoe?


    Winter = Kerstmis = Scrooge?!
    Ghehe daar moest ik gewoon gelijk aan denken (A)

    OT: Hmm welk woord zal er voor mij vandaag uitkomen, ff kijken straks ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Voor vandaag staat 'vlam' op het menu. Ik kan alleen maar aan Katniss Everdeen denken. D: