• Using the prompts below, write a drabble (or whatever) a day for the next 30 days. Find someone willing to hit you if you miss a day. Look back at the end and go ‘Oh! I’m a writer!’.

    beginning. accusation. restless. snowflake. haze. flame. formal. companion. move. silver. prepared. knowledge. denial. wind. order. thanks. look. summer. transformation. tremble. sunset. mad. thousand. outside. winter. diamond. letters. promise. simple. future.

    Gebruik de woorden hieronder om elke dag een one shot, stand alone (of wat dan ook) te schrijven de komende 30 dagen. Vind iemand die je wilt slaan als je een dag overslaat. Kijk op het einde terug en zeg 'Oh. Ik ben een schrijver'
    Begin. Beschuldiging. Rusteloos. Sneeuwvlok. Waas/nevel/mist. Vlam. Formeel. Metgezel. Beweeg. Zilver. Voorbereid. Wijsheid. Ontkenning. Wind. Bevel. Bedankt. Kijk. Zomer. Transformatie. Beven. Zonsondergang. Boos. Duizend. Buiten. Winter. Diamant. Brieven. Belofte. Simpel. Toekomst.


    Aangezien ik de laatste tijd geen zin meer heb om te schrijven ga ik deze uitdaging aan. Nu moet ik alleen nog iemand vinden die mij wilt slaan.
    Wie doet mee?
    Ik heb het trouwens van tumblr.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 14:13 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    PercyWood schreef:
    Dag 2: look
    Hmm, even nadenken... Ik ga denk ik voor een ander gebruik van het woord dan jij had gebruikt :3


    Haha, dat is juist het leuke. We gebruiken de zelfde woorden, maar er komen toch heel andere verhalen uit =P


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    Jeej mijn verhaal van vandaag staat er alweer op (yeah)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ugh. Ik had mij zo voorgenomeb braaf te schrijven ben ik twee dagen niet thuis.
    Nja ik vind dat als je geen internet hebt het niet geeft xD


    Bowties are cool

    MissesCassie schreef:
    Ugh. Ik had mij zo voorgenomeb braaf te schrijven ben ik twee dagen niet thuis.
    Nja ik vind dat als je geen internet hebt het niet geeft xD

    Er bestaat papier...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Er bestaat papier...

    I know, maar ik zit met mijn arm in het gips


    Bowties are cool

    MissesCassie schreef:
    (...)
    I know, maar ik zit met mijn arm in het gips

    Dat maakt het moeilijker ja. Welke arm? Ik had mijn linkerpols gebroken en ik ben rechts. Het is dan niet heel netjes, maar je kan nog wel schrijven (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Rechter arm, en drie vingers aan mijn linkerarm gekneusd -.-
    Ja hallo, ik ben een kneusje xD


    Bowties are cool

    Oh, misschien ga ik morgen of één van deze dagen een gedicht schrijven... (cat)

    Laswell schreef:
    Oh, misschien ga ik morgen of één van deze dagen een gedicht schrijven... (cat)

    Oeh, wat een leuk idee! Ga ik misschien ook wel doen =)
    x


    Bowties are cool

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 21:58 ]


    Believe in yourself.

    Ik ga nu beginnen aan mijn derde woord, maar hierna ga ik weg. Dus ik doe donderdag/vrijdag wel 4/5 dingen. (van morgen tot donderdag/vrijdag)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Okee, ik ga hier ook aan beginnen, zet me er maar bij. ^^ Morgen begin ik met mijn eerste woord.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik heb mijn SA af, maar ik heb op dit moment niet zoveel zin om hem op Q te zetten.
    Hij komt morgen wel, dan kan ik de foutjes er ook nog even uit halen.
    Woord: Look.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    nr 2 is af :D Zonsondergang


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    Oh shit, ik ben vergeten te schrijven. Dan nu nog maar :')


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.