• Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iemand vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Argus Vilder Hogwarts
    - Cho Chang Ravenclaw
    - Loena Leeflang Ravenclaw Courteous
    - Bellatrix van Detta dooddoener Higgings
    - Hermelien Griffel Gryffindor ScenexLover
    - Fleur Delacour Bauxbatons
    - George Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Fred WemelGryffindor Squib
    - Severus Sneep Hogwarts
    - Harry Potter Gryffindor Silvanaa
    - Draco Malfidus Slytherin Silvanaa
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Blaise Zabini slytherin Colt45
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Pansy Parkison Slytherin
    - Marcel Lubbermans Gryffindor Elly4ever
    - Viktor Kruml Klammfels linde24
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort


    Zelfverzonnen personages:
    - Elion Aron Vitae Slytherin Colt45
    - Alize Faye Bellamy Beauxbatons TheseWords
    - Dawn Melodie Harmonie SlytherinScenexLover
    - Audrey Lynn Prewett Slytherin Silvanaa
    - Alexys Chay Romano Slytherin Sebtana
    - Mary Camp Hufflepuf Colt45
    - Axelle Bernette Beaumonde Beauxbatons Squib
    - Mabel Zaria Jovita Gryffindor Junah
    - Merle Eve Jovita Gryffindor Junah
    - Elisàbeth Cassie Lestrange Slytherin Aragog
    - Stephany Selfira Dellany Slytherin Courteous
    - Ray Enquest slytherin Klaine4Ever
    - Rose Lileas Somerled Slytherin SerpentEyes
    - Lisanne Kerly Jenson Gryffindor Higgins

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 17:38 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Axelle Bernette Beaumone
    Ik ging naast haar zitten en begon wat jam op mijn toast te smeren en schonk wat pumpkinjuice in. 'Ik ben altijd al geneigd geweest om beter op te letten hé?'
    Eigenlijk was ik gewoon als kat langs de mensen geslopen. Je hoorde ze vanzelf praten, niemand wantrouwt een kat.


    Remember to be ridiculous.

    Alize Faye Bellamy
    'Misschien dat dat ook wat te maken heeft met je belachelijke nieuwsgierigheid?' antwoorde ik lachend. Hoewel heel veel mensen mij namelijk niet echt interesseerden liep zij altijd bij iedereen rond om hun verhaal te kunnen volgen...


    Keep your head up, keep your heart strong

    Marcel
    Hoewel de rest nog aan het ontbijten was, had ik geen honger meer.
    Ik genoot wel van alle aandacht maar ik zag dat Dawn zich niet echt op haar gemak voelde.
    "wat zullen we nu is gaan doen?" vroeg ik toen maar. Misschien wilde ze wel gewoon even met eigen afdelingsgenoten praten ofzo


    Can't control my second personality

    Axelle Bernette Beaumonde
    Ik trok mijn neus op. 'Alsof ik er iets aan kan doen dat ze hier nog nooit van een faunaat hebben gehoord en me op schoot trekken zodra ik rond hun benen kringel als kat,' zei ik grijnzend.
    Ze had gelijk, ik hield ervan om overal van op de hoogte te zijn. Zeggen dat ik iets niets mocht weten was dan ook echt verschrikkelijk.


    Remember to be ridiculous.

    Dawn
    "Wat zullen we eens gaan doen?" Vroeg Marcel na een korte stilte aan me.
    "Laten we naar buiten gaan?" Stelde ik voor. Buiten was het altijd rustig. En waar het rustig was wilde ik zijn. Ik was niet graag op plaatsen waar het erg druk was..


    Little do you know

    Hermione
    Ik was onderweg naar de bibliotheek om wat te gaan lezen. Alleen waren mijn plannen al snel gewijzigd toen ik marcel met een meisje uit Slytherin zag lopen.
    "Marcel, waarom ga jij om met een Slytherin?" Het laatste zei ik extra walgend terwijl ik het meisje aankeek..

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 19:16 ]


    Little do you know

    Marcel
    Samen met Dawn liep ik de zaal uit, ik schrok van de woorden van hermione. Hoe kon ze nou zo gemeen zijn, Dawn is hardstikke aardig. "Dawn is aardiger dan de meeste gryffindors, ze is niet zo als draco. Niet zo gemmeen doen". Ik dacht dat juist hermione het wel zou begrijpen


    Can't control my second personality

    Hermione
    "Ik durf te wedden dat ze je gebruikt zodat Gryffindor punten verliest ofzo" Zei ik waarna ik doorliep naar de bibliotheek. Marcel vond haar misschien aardig, maar ik vertrouwde haar niet. Waarschijnlijk gebruikte ze hem gewoon voor één of ander iets. Marcel was wel de zwakste schakel van heel Gryffindor. Hij was het makkelijkst over te halen..

    Dawn
    "Wat? Ik jou gebruiken? Ja tuurlijk" Zei ik beledigd toen Hermione weg was gelopen. Waarschijnlijk denken alle Gryffindors dit van mij..
    "Ik wist wel dat het niet slim was bevriend te worden met een Gryffindor.. Iedereen verdenkt me nu van de meest vreselijke dingen.. Logisch dat ze me niet aardig vinden" Zuchtte ik waarna ik met mijn handen in mijn zakken en gebogen hoofd naar buiten liep om me daar in het gras te laten zakken..


    Little do you know

    Aragog schreef:
    Elisàbeth
    Ik lachte om de bewegingen van Ray, en dook zelf onder water.
    Ik zwom een eindje, en eindigde uiteindelijk achter Ray.
    Ik veegde wat natte haarplukjes uit mijn zichtsveld, en sloot even mijn ogen om te genieten van de zon, in combinatie met het kleine briesje wind en het heerlijke water.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Marcel
    Snel liep ik achter Dawn aan, hoe kon ze nou zo slecht over zichzelf denken. Ze was echt super aardig en persoonlijk snapte ik niet waarom ze in slytherin zat. Daarom besloot ik het te vragen "hoe komt het dat je in slytherin zit, je bent juist het tegenovergestelde"? Terwijl ik wachtte op een antwoord dacht in aan hermione. Ze was een goede vriendin en ik wilde dat niet verpesten, Maar toch vond ik dat ze nu verkeerd had gehandeld. Ik zou er alles aan doen om het beeld dat hermione van dawn had te veranderen


    Can't control my second personality

    Squib schreef:
    Axelle Bernette Beaumonde
    Ik trok mijn neus op. 'Alsof ik er iets aan kan doen dat ze hier nog nooit van een faunaat hebben gehoord en me op schoot trekken zodra ik rond hun benen kringel als kat,' zei ik grijnzend.
    Ze had gelijk, ik hield ervan om overal van op de hoogte te zijn. Zeggen dat ik iets niets mocht weten was dan ook echt verschrikkelijk.


    Alize Faye Bellamy
    'Daar heb je een punt' antwoord ik lachend, waarna ik om me heen kijk maar helaas geen interessante mensen zie. 'Trouwens, Axel, als je toch al alles weet... waar bevinden alle leuke jongens van deze school zich dan?'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Axelle Bernette Beaumonde
    'Ik heb verhalen gehoord over een populaire tweeling uit Gryffindor genaamd George en Fred, Slytherins genaamd Draco en Blaise, en Harry Poter is blijkbaar ook populair, veel meiden zijn enthousiast over Viktor Kruml, een internationale Quidditchheld, hoe kan het anders?'


    Remember to be ridiculous.

    Dawn
    "Ik was in jaar 1 een monster.. Zoals alle andere Slytherins. Eigenlijk was ik mijn hele leven zo. Zo was ik opgevoed, ik moest me gedragen als een Slytherin omdat ik in geen andere afdeling mocht komen. Eind jaar één kwam ik erachter hoe gemeen ik wel niet deed.. Ik veranderde mezelf terug en als ik bij mijn ouders ben gedraag ik me zoals het volgens hun hoort.. Ik kan niet anders eigenlijk.. Ze dreigen me in een weeshuis te stoppen als ik een Gryffindor typje word.." Zuchtend liet ik me achterover in het gras vallen zodat ik lag inplaats van zat. Ik wilde niet meer naar mijn ouders.. Ik werd er bijna mishandeld.. Ik was niet vanplan ooit nog terug te gaan..


    Little do you know

    Marcel
    Ik schrok van wat Dawn me vertelde, ik had nooit gedacht dat het zo erg was.
    Het ergste vond ik nog wel dat iedereen nog steeds dacht dat ze gemeen was. En dat terwijl ze zich van haar ouders heeft afgekeerd om zichzelf te zijn.
    "Ik ga er alles aan doen om te zorgen dat niemand je meer als een bitch ziet' zei ik tegen dawn. Om te beginnen ging ik hermione overhalen om Dawn te accepteren


    Can't control my second personality

    Dawn
    Ik keek hem aan met een waterige glimlach op mijn gezicht.
    "Dat is echt lief van je" Zei ik waarna ik hem een knuffel gaf.
    "Weetje.. Voor het eerst sinds jaren vertel ik dit iemand maar.. Marcel, je bent men beste vriend" Zei ik toen ik hem losliet.
    Nadat ik hem losgelaten had liet ik me meteen weer vallen in het gras om glimlachend naar de blauwe lucht te staren "Ik kan niet wachten tot het herfst is.. En daarna winter, en waar winter is, daar is kerst!" zeg ik vrolijk.


    Little do you know