• Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iemand vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Argus Vilder Hogwarts
    - Cho Chang Ravenclaw
    - Loena Leeflang Ravenclaw Courteous
    - Bellatrix van Detta dooddoener Higgings
    - Hermelien Griffel Gryffindor ScenexLover
    - Fleur Delacour Bauxbatons
    - George Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Fred WemelGryffindor Squib
    - Severus Sneep Hogwarts
    - Harry Potter Gryffindor Silvanaa
    - Draco Malfidus Slytherin Silvanaa
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Blaise Zabini slytherin Colt45
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Pansy Parkison Slytherin
    - Marcel Lubbermans Gryffindor Elly4ever
    - Viktor Kruml Klammfels linde24
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort


    Zelfverzonnen personages:
    - Elion Aron Vitae Slytherin Colt45
    - Alize Faye Bellamy Beauxbatons TheseWords
    - Dawn Melodie Harmonie SlytherinScenexLover
    - Audrey Lynn Prewett Slytherin Silvanaa
    - Alexys Chay Romano Slytherin Sebtana
    - Mary Camp Hufflepuf Colt45
    - Axelle Bernette Beaumonde Beauxbatons Squib
    - Mabel Zaria Jovita Gryffindor Junah
    - Merle Eve Jovita Gryffindor Junah
    - Elisàbeth Cassie Lestrange Slytherin Aragog
    - Stephany Selfira Dellany Slytherin Courteous
    - Ray Enquest slytherin Klaine4Ever
    - Rose Lileas Somerled Slytherin SerpentEyes
    - Lisanne Kerly Jenson Gryffindor Higgins

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 17:38 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Mabel Jovita
    Fred keek niet echt vrolijk, dan maar iets om hem op te vrolijke aan de andere kant van de gang kwam een groepje slytherins aan voorzictig haalde ik mijn toverstok uit mijn zak en mompelde een spreuk het volgende moment waren de slytherins van top tot teen roze en keken met boze gezichten onze kant 'oeps!' dat was niet de bedoeling zei ik terwijl ik Fred aan zijn arm mee de andere kant op trok.


    "I like storms. They let me know that even the sky screams."

    [Whut, ik moest die zin een paar keer overlezen.
    Wat ik bedoelde te zeggen is;
    ga niet met jullie onzin naar TheseWords over ons, maar zeg het gewoon persoonlijk C'mon --']


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Elisàbeth
    Ik lachte om de bewegingen van Ray, en dook zelf onder water.
    Ik zwom een eindje, en eindigde uiteindelijk achter Ray.
    Ik veegde wat natte haarplukjes uit mijn zichtsveld, en sloot even mijn ogen om te genieten van de zon, in combinatie met het kleine briesje wind en het heerlijke water.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Laten we er maar over ophouden, dat is beter. ;')]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Inderdaad :')]

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 16:36 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Fred Weasley
    Ik schoot in de lach terwijl ze me mee naar de Great Hall sleurde. 'Dat was geniaal Mabe,' zei ik hikkend. 'De kleur stond ze goed.'
    Ik woelde door haar platinablonde haar. 'Maar beter komt Merle hier niet achter, die geeft je vast weer een Hermione-berisping.'


    Remember to be ridiculous.

    Mabel Jovita
    loop nou maar door ik heb geen zin om dalijk pimpelpaars te zijn riep ik hem toe voor een zwerkballer liep hij tergend langzaam. opeens bedacht ik me dat er naast de trap een bezemkast was en trok hem daar mee naar binnen toen we binnen stonden kon ik mijn lach niet meer inhouden en stond hikkend tegen Fred aan.


    "I like storms. They let me know that even the sky screams."

    Fred Weasley
    Ik sloeg op haar schouder. 'Je was geniaal!' riep ik waarschijnlijk iets te hard maar dat kon ik niet weten hé? Ik liep zeker weer te langzaam naar je zin. George en ik waren niet langzaam, snel zou ik eerder een goede benaming vinden want anders zouden we veel vaker betrapt zijn maar naar Mabels idee waren we nog steeds te sloom.


    Remember to be ridiculous.

    Dawn
    De grote zaal stroomde langzaam vol en nogsteeds zat ik naast Marcel aan de tafel van Gryffindor. Eigenlijk wist ik niet waarom ik hier nu zat. Ik had allang gegeten en het was niet verplicht om hier te zitten. Terwijl anderen zaten te eten at ik niks. Ik zat al vol van mijn vorige ontbijt. Ik dronk enkel wat Pumpkin Juice aangezien ik best wel dorstig was..


    Little do you know

    [@Squip: Wat is het laatste dat tegen Alize is gezegt?]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [eten x]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Axelle Bernette Beaumonde
    Ik kreeg door dat bijna alle leerlingen een kant op stroomde. 'Misschien moeten we gewoon met de stroom mee,' opperde ik. 'De rest zal wel gaan ontbijten en de weg weten.'


    Remember to be ridiculous.

    Squib schreef:
    Axelle Bernette Beaumonde
    Ik kreeg door dat bijna alle leerlingen een kant op stroomde. 'Misschien moeten we gewoon met de stroom mee,' opperde ik. 'De rest zal wel gaan ontbijten en de weg weten.'


    Alize Faye Bellamy
    'Dat lijkt me echt een heel slim plan' zei ik glimlachend waarna ik ook die kant op begon te lopen en we inderdaad bij de Grote Zaal aankwamen. 'Thank you, Axelle' zei ik, blij dat we het gevonden hadden. 'Aan welke van de vier tafels wil je trouwens gaan zitten?'


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Ah, ik kon mijn eigen reactie niet vinden.]
    Axelle Bernette Beaumonde
    Ik keek even rond. 'Over Slytherin, met de groene dassen, heb ik nog niets positiefs gehoord maar verder lijkt het me wel goed,' zei ik glimlachend. 'Zullen we anders bij Gryffindor gaan zitten?'


    Remember to be ridiculous.

    Alize
    'Daar heb ik trouwens ook nog niks over gehoord' hielp ik haar herringeren. Iets negatiefs was beter dan helemaal niks toch? 'Behalve dan dat Harry Potter daar zit... maar oké, laten we daar maar gaan zitten' vervolgde ik, waarna ik naar die tafel toe liep om daar vervolgens te gaan zitten en wat eten op mijn bord te scheppen.


    Keep your head up, keep your heart strong