• Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iemand vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Argus Vilder Hogwarts
    - Cho Chang Ravenclaw
    - Loena Leeflang Ravenclaw Courteous
    - Bellatrix van Detta dooddoener Higgings
    - Hermelien Griffel Gryffindor ScenexLover
    - Fleur Delacour Bauxbatons
    - George Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Fred WemelGryffindor Squib
    - Severus Sneep Hogwarts
    - Harry Potter Gryffindor Silvanaa
    - Draco Malfidus Slytherin Silvanaa
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Blaise Zabini slytherin Colt45
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Pansy Parkison Slytherin
    - Marcel Lubbermans Gryffindor Elly4ever
    - Viktor Kruml Klammfels linde24
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort


    Zelfverzonnen personages:
    - Elion Aron Vitae Slytherin Colt45
    - Alize Faye Bellamy Beauxbatons TheseWords
    - Dawn Melodie Harmonie SlytherinScenexLover
    - Audrey Lynn Prewett Slytherin Silvanaa
    - Alexys Chay Romano Slytherin Sebtana
    - Mary Camp Hufflepuf Colt45
    - Axelle Bernette Beaumonde Beauxbatons Squib
    - Mabel Zaria Jovita Gryffindor Junah
    - Merle Eve Jovita Gryffindor Junah
    - Elisàbeth Cassie Lestrange Slytherin Aragog
    - Stephany Selfira Dellany Slytherin Courteous
    - Ray Enquest slytherin Klaine4Ever
    - Rose Lileas Somerled Slytherin SerpentEyes
    - Lisanne Kerly Jenson Gryffindor Higgins

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 17:38 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ray

    Ik zuchtte en zet mijn hoofd weer op mijn handen.
    "Ik haat drank vanaf nu." zeg ik mopperend en kijk Elisábeth aan. "En niet zo een beetje ook. Voortaan hou ik het bij een paar drankjes en verder niets." Ik grom even en laat mijn hoofd op mijn arm zakken die op tafel ligt.
    Niets is erger dan een kater hebben, naja misschien in de dreuzelwereld, hier heb je wel andere dingen die erger zijn.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elisàbeth
    Ik keek op.
    ''Was je voor het eerst dronken? Je eerste kater?'' vroeg ik hem nieuwsgierig.
    Hij was natuurlijk nog niet zo oud, het zou me niks verbazen.
    Ik had zelf al wel heel veel katers gehad, wilde feestjes, dronke buien.. Vooral in vakantie, bij een vriendin in Frankrijk.
    Het was leuk, alleen de gevolgen wat minder. Al kon het mijn moeder geen moer schelen wat ik deed en wat er met me gebeurde, dacht ik zo.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray

    "Nou, wel voor het eerst verder dan dronken." Grinnik ik.
    "Ik ben wel eens lichtelijk aangeschoten geweest maar nooit zó dronken als gisteravond." Zeg ik dan.
    "Dus ook nog nooit een echte kater gehad." Lach ik maar stop wanneer mijn hoofd weer pijnsteken geeft.
    Verdommies, ik ben niet zo iemand die graag stil zit, nee in tegendeel zelfs; Ik moet bewegen, van stilzitten word ik lui en moe. Dat wil ik neit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elisàbeth
    Ik lachte even. Arm ding.
    ''Dus, blijven we hier de rest van de dag zitten?'' mompelde ik, en deed een poging om die verdomde hoofdpijn te negeren.
    Ik schonk wat water voor mezelf in, en dronk het glas leeg.
    Als je genoeg water dronk, wou het soms wel helpen tegen een kater.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray

    "In iedergeval tot de hoofdpijn weg is." Grijns ik. De hele dag dus.
    Ik schud mijn hoofd.
    "Nee, grapje. Ik weet niet. Wat kunnen we doen?" Ik kijk haar aan. Ik heb zin om ergens heen te gaan, maar waar heen?
    Ik kan zo een twee drie niets verzinnen dus dat zou Elisábeth moeten doen.
    Een zucht ontsnapt aan mijn lippen voorbij. Ik leg mijn gezicht even in mijn handen en mompel dat die verdomde koppijn weg moet gaan.

    [Arm ding? Heeft ze medeleiden? wat schattig.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Eerder omdat zijn eerste kater zó erg moest zijn, hahaha. Maar zelf verdrinkt ze ook in zelfmedelijden, dus met hem heeft ze ook wel medelijden dan. Vooruit.]
    Elisàbeth
    ''We kunnen gaan zwemmen in de Great Lake?'' stelde ik voor.
    Een frisse duik zal misschien goed doen, en aangezien die wezens relatief diep zwommen, kon het geen kwaad.
    Ik keek Ray afwachtend aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dawn
    Ik vond het wel leuk, al die aandacht van de Gryffindors. We maakten grapjes en lachten steeds. Ik had het wel gezellig. Al hadden de leerlingen meer aandacht voor Marcel dan voor mij.. Maarja, wat wil je ook?
    Ik was groen tussen al dit rood en goud. Op dit moment voelde ik me een beetje eenzaam. Sommigen lachten wel om mijn grapjes maar de meesten, zoals Potter en zijn vriendengroepje, keken me enkel raar aan. Dat deed zeer, ik was niet zoals al die anderen van mijn afdeling.. Ik keek een beetje verdrietig de groep rond, ik was blij voor Marcel dat er niet van. Hij kreeg nu eindelijk de aandacht die hij verdiende. Maar het deed gewoon zeer dat ze niet zagen dat ik geen bitch was..


    Little do you know

    Ray

    "Ehm, ja leuk idee." Zeg ik en kijk Elisábeth aan.
    "Zullen we dan nu naar de commonroom gaan en ons omkleden?" Ik kijk haar vragend aan.
    Ik kan wel even een duik gebruiken, wel lekker.
    Ik ga overeind staan en knijp mijn ogen even dicht als ik een steek krijg.

    [Yay! (flower)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ben offline kom straks miss weer ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elisàbeth
    Ik knikte, en liep samen met Ray terug naar de Common Room.
    Ik liep door naar mijn kamer, en trok een bikini aan. Ik schaamde me niet voor mijn lichaam, in tegendeel zelfs.
    Daar overheen trok ik een simpel, wit jurkje aan een een dun vestje om The Dark Mark te bedekken.
    Straks in het water zou ik er wel voor zorgen dat Ray die niet te zien kreeg, door mijn arm constant onder water te houden ofzo.
    Toen ik klaar was, liep ik ongestoord de jongenszaal in.
    ''Klaar, ukkie?''


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Awh, oké ;o]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Fred Weasley
    Ik rende door de common room heen opweg naar het portretgat. Ik had een gigantische honger maar was veel te laat. Ik had nog steeds last van de martelingen van gisteren maar had besloten het te negeren. Bij het portretgat knalde ik tegen iemand aan. 'Verdomme kijk uit!'
    Toen herkende ik het meisje. 'Mabel?'
    Ja ik was een van de weinige op Hogwarts die de Jovita-tweeling uit elkaar kon houden. Ik had ervaring met tweelingen.


    Remember to be ridiculous.

    Oké, er zijn mensen die tegen TheseWords zeggen dat ze het door mij en Klaine niet meer volgen. Oké, prima, maar please, doe niet zo kinderachtig. Vraag het gewoon aan ons, we bijten echt niet hoor :/. Ik wil je best een samenvatting geven oid.
    Ga alsjeblieft TheseWords niet belasten met die onzin van jullie.
    Kusjes.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 16:06 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mabel Jovita
    ik was te laat en rende als een idioot richting het portretgat om te gaan eten, 'verdomme kijk uit!' hoorde ik op het moment dat ik op de grondsmakte. geirriteerd keek ik omhoog. 'Fred?'


    "I like storms. They let me know that even the sky screams."

    Fred Weasley
    'Sorry dat ik je over liep,' zei ik terwijl ik haar omhoog hees.
    'Jij bent zeker ook opweg naar de Great Hall om te gaan ontbijten?'
    Ik wreef even over mijn arm waar het weer brandde. Ik kreeg die Elisàbeth nog wel.


    Remember to be ridiculous.