• We zijn weer op zoek naar nieuwe beta's!

    Inschrijving voor de eerste ronde blijft 2 weken open. Pak en beet 9 Augustus zullen de bèta's weten wie doorgaat naar de tweede ronde.

    http://www.quizlet.nl/beta/
    Inschrijvingen gesloten!

    Mod-toevoeging: Na de problemen de afgelopen weken hebben de mods besloten dat alleen de beta's zich bezig houden met deze verkiezingen. De mods hebben dus geen inspraak in de zoektocht naar de nieuwe beta's.

    DE PB'S ZIJN VERZONDEN.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 21:40 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 9 aug 2012 - 12:02 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Welke goede reden? Om mensen nog langer de zenuwen te geven tot ze een antwoord krijgen terwijl dat allang beslist is?

    + mensen die zoiets doen, hebben het recht niet meer op bèta te worden vind ik. als je een tekst moet verbeteren doe dat alleen en ga ze niet online gooien of samen gaan verbeteren.


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Kaboeki schreef:
    (...)
    + mensen die zoiets doen, hebben het recht niet meer op bèta te worden vind ik. als je een tekst moet verbeteren doe dat alleen en ga ze niet online gooien of samen gaan verbeteren.


    I agree


    26 - 02 - '16

    DarkSavior schreef:
    Alle mensen die door zijn hebben een paar dagen eerder al een PB gekregen. Dat bleek dus uit een topic op Q (Klik). Dus de beta's doen nu weer hetzelfde als de mod's. Zwijgen en doen alsof er niks is.

    De beta's doen helemaal niets verkeerd, ze hebben gezegd dat de tweede ronde rond de 9de ging beginnen. Ze waren eerder klaar en hebben dus de pb's verstuurd. De mensen die door zijn naar de tweede ronde weten dit, dat is alles wat de beta's moeten doen.
    En stop verdomme eens met de mods af te kraken, we hebben het ondertussen wel door dat we daar een grote fout hebben gemaakt.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Kaboeki schreef:
    (...)
    + mensen die zoiets doen, hebben het recht niet meer op bèta te worden vind ik. als je een tekst moet verbeteren doe dat alleen en ga ze niet online gooien of samen gaan verbeteren.

    Er zijn vast ook mensen die dat niet hebben gedaan, maar inderdaad het gaat om je eigen kwaliteiten. Waarom zou je dan met meerdere mensen nakijken? Als bèta moet je het uiteindelijk toch zelf doen!


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Welke goede reden? Om mensen nog langer de zenuwen te geven tot ze een antwoord krijgen terwijl dat allang beslist is?


    De reden die gegeven is is dat ze wilden kijken of users te vertrouwen zijn: Ze moesten het geheim houden. Wie dat niet doet is niet te vertrouwen en wordt dus automatisch uitgesloten van verdere mod en beta verkiezingen.

    Nu vraag ik me wel enigzins af hoe ze gaan bijhouden wie volgende keer niet in aanmerking komt voor de verkiezingen, gezien de vele garanties dat er niet weer een lijstje zou zijn (cat)

    Enfin, je moet wel erg naief zijn om dit soort dingen nog verbazingwekkend te vinden.


    quidquid excusatio prandium pro

    Kaboeki schreef:
    (...)
    + mensen die zoiets doen, hebben het recht niet meer op bèta te worden vind ik. als je een tekst moet verbeteren doe dat alleen en ga ze niet online gooien of samen gaan verbeteren.


    Nou dat heeft Lisanne ondertussen ook wel al door denk ik. En we hebben helemaal niks samen verbeterd.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Amused schreef:
    (...)
    De beta's doen helemaal niets verkeerd, ze hebben gezegd dat de tweede ronde rond de 9de ging beginnen. Ze waren eerder klaar en hebben dus de pb's verstuurd. De mensen die door zijn naar de tweede ronde weten dit, dat is alles wat de beta's moeten doen.
    En stop verdomme eens met de mods af te kraken, we hebben het ondertussen wel door dat we daar een grote fout hebben gemaakt.


    Als ze nou gewoon een bericht in het topic hadden gezet met 'de pb's zijn verstuurd' dan was er geen of minder ophef over geweest.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 11:26 ]


    26 - 02 - '16

    Artistique schreef:
    (...)
    Er zijn vast ook mensen die dat niet hebben gedaan, maar inderdaad het gaat om je eigen kwaliteiten. Waarom zou je dan met meerdere mensen nakijken? Als bèta moet je het uiteindelijk toch zelf doen!


    We. Hebben. Het. Niet. Samen. Nagekeken.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Artistique schreef:
    (...)
    Er zijn vast ook mensen die dat niet hebben gedaan, maar inderdaad het gaat om je eigen kwaliteiten. Waarom zou je dan met meerdere mensen nakijken? Als bèta moet je het uiteindelijk toch zelf doen!

    Ik beschuldig niet iedereen hoor :)


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Vollmer schreef:
    (...)

    We. Hebben. Het. Niet. Samen. Nagekeken.

    Sorry ;$


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Welke goede reden? Om mensen nog langer de zenuwen te geven tot ze een antwoord krijgen terwijl dat allang beslist is?


    Ah, hier is het.

    Hel schreef:
    (...)

    Misschien is dit onze manier om te kijken of we betrouwbare crewleden krijgen? Wat hier dus overduidelijk niet het geval was gezien zo iets simpels al te moeilijk was om stil te houden :')


    Bron


    quidquid excusatio prandium pro

    Feline schreef:
    (...)

    Als ze nou gewoon geen bericht in het topic hadden gezet met 'de pb's zijn verstuurd' dan was er geen of minder ophef over geweest.

    Weet je hoe zielig ik het vind om hier al 2 dagen te lezen 'Oh, morgen is het de negende, ik hoop dat ik door ben.' en te weten dat deze mensen niet door zijn? Als we het niet zeggen krijgen we sowieso de vraag 'zijn de pb' al verstuurd?' dus hebben we het gewoon gezegd. Nu weet iedereen dat de tweede ronde bezig en of ze wel/niet door zijn.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Artistique schreef:
    (...)
    Sorry ;$


    Het werd me gewoon even teveel. We hebben al 3 topics gevuld met deze shit en we zijn het gewoon beu. Als mensen ons dan nog eens vals gaan beschuldigen...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Amused schreef:
    (...)
    Weet je hoe zielig ik het vind om hier al 2 dagen te lezen 'Oh, morgen is het de negende, ik hoop dat ik door ben.' en te weten dat deze mensen niet door zijn? Als we het niet zeggen krijgen we sowieso de vraag 'zijn de pb' al verstuurd?' dus hebben we het gewoon gezegd. Nu weet iedereen dat de tweede ronde bezig en of ze wel/niet door zijn.


    Hoe kun je nou twee dagen lezen dat het morgen de 9e is? (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Amused schreef:
    (...)
    Weet je hoe zielig ik het vind om hier al 2 dagen te lezen 'Oh, morgen is het de negende, ik hoop dat ik door ben.' en te weten dat deze mensen niet door zijn? Als we het niet zeggen krijgen we sowieso de vraag 'zijn de pb' al verstuurd?' dus hebben we het gewoon gezegd. Nu weet iedereen dat de tweede ronde bezig en of ze wel/niet door zijn.


    Sorry. Typ fout! Ik bedoelde 'een' in plaats van 'geen. Sorry!


    26 - 02 - '16