• We zijn weer op zoek naar nieuwe beta's!

    Inschrijving voor de eerste ronde blijft 2 weken open. Pak en beet 9 Augustus zullen de bèta's weten wie doorgaat naar de tweede ronde.

    http://www.quizlet.nl/beta/
    Inschrijvingen gesloten!

    Mod-toevoeging: Na de problemen de afgelopen weken hebben de mods besloten dat alleen de beta's zich bezig houden met deze verkiezingen. De mods hebben dus geen inspraak in de zoektocht naar de nieuwe beta's.

    DE PB'S ZIJN VERZONDEN.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 21:40 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 9 aug 2012 - 12:02 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Mordin schreef:
    (...)

    Hoe kun je nou twee dagen lezen dat het morgen de 9e is? (cat)

    Alwin, je weet wat ik bedoel. *zucht*
    Ik las gisteren: mrgen is het de negende, ik hoop dat ik door ben.
    Deze morgen las ik: oh, vandaag is het de negende, ik hoop dat ik door ben.
    Is het zo duidelijk genoeg?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Vollmer schreef:
    (...)

    Het werd me gewoon even teveel. We hebben al 3 topics gevuld met deze shit en we zijn het gewoon beu. Als mensen ons dan nog eens vals gaan beschuldigen...

    Eigenlijk had ik zo niet moeten reageren, want ik heb het zelf niet gezien - dat jullie samen werkten - en zoals jij aangeeft is het ook niet gebeurd.
    Het spijt me, nogmaals. ;$


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Vollmer schreef:
    (...)

    Het werd me gewoon even teveel. We hebben al 3 topics gevuld met deze shit en we zijn het gewoon beu. Als mensen ons dan nog eens vals gaan beschuldigen...


    Was dat nou trouwens wel of niet gebeurt in die waarschuwing? Dit is ook een vraag aan de mods trouwens.

    Voor de rest: De mods hebben ook een waarschuwing gestuurd als ik het goed heb begrepen. Dat is begrijpelijk, alleen als ik het goed heb opgevangen klopte de waarschuwing niet helemaal en heeft een van de mods, landon als ik me niet vergis, toegegeven dat een deel van de waarschuwing aan vollmer niet klopte. Dat staat in het topic.

    Ik wil gewoon weten of jullie intussen al geleerd hebben te controleren of wat jullie zeggen/opschrijven wel klopt.


    quidquid excusatio prandium pro

    Amused schreef:
    (...)
    Alwin, je weet wat ik bedoel. *zucht*
    Ik las gisteren: mrgen is het de negende, ik hoop dat ik door ben.
    Deze morgen las ik: oh, vandaag is het de negende, ik hoop dat ik door ben.
    Is het zo duidelijk genoeg?


    Meh, nog steeds onlogisch :Y)

    Enfin, die vraag gaat sowieso nog een aantal keer komen vermoed ik. Is het niet handig om ook in de beginpost te zeggen dat de pb's al verstuurd zijn? Voor de mensen die later komen binnenwandelen?


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Was dat nou trouwens wel of niet gebeurt in die waarschuwing? Dit is ook een vraag aan de mods trouwens.

    Voor de rest: De mods hebben ook een waarschuwing gestuurd als ik het goed heb begrepen. Dat is begrijpelijk, alleen als ik het goed heb opgevangen klopte de waarschuwing niet helemaal en heeft een van de mods, landon als ik me niet vergis, toegegeven dat een deel van de waarschuwing aan vollmer niet klopte. Dat staat in het topic.

    Ik wil gewoon weten of jullie intussen al geleerd hebben te controleren of wat jullie zeggen/opschrijven wel klopt.


    Wat wel of niet gebeurd?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mordin schreef:
    (...)

    Was dat nou trouwens wel of niet gebeurt in die waarschuwing? Dit is ook een vraag aan de mods trouwens.

    Voor de rest: De mods hebben ook een waarschuwing gestuurd als ik het goed heb begrepen. Dat is begrijpelijk, alleen als ik het goed heb opgevangen klopte de waarschuwing niet helemaal en heeft een van de mods, landon als ik me niet vergis, toegegeven dat een deel van de waarschuwing aan vollmer niet klopte. Dat staat in het topic.

    Ik wil gewoon weten of jullie intussen al geleerd hebben te controleren of wat jullie zeggen/opschrijven wel klopt.


    We wilden voordat de hel losbarstte de waarschuwingen versturen -hoewel dat eigenlijk al te laat was-, zodat er geen vragen zouden komen. Beiden hadden ze ook een apart bericht, alleen de 'waarschuwing' zijn we vergeten aan te passen aan beide. Die moesten we namelijk nog apart erbij doen, aangezien er nog heel veel was gebeurd door Lizse. Mods zijn mensen en wij maken ook fouten. Ik heb hier mijn excuses voor aangeboden aan Vollmer, hoewel ze het gedeeltelijk toch heeft waargemaakt.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 11:33 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Dat ik er niet door ben, is teleurstellend, niet iedereen kan winnen & ik wens de mensen die door zijn veel geluk toe. Maar wat ik gewoon zo teleurstellend vind is dat zoveel mensen echt wel gemeend dat formulier hebben ingevuld met de hoop om bèta te worden en dan gebeurt er zoiets door mensen die door zijn. Zij zijn door, hebben een kans om bèta worden, en ze gooien die zomaar weg. Snap je? Het is moeilijk uit te leggen wat ik bedoel.


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Kaboeki schreef:
    Dat ik er niet door ben, is teleurstellend, niet iedereen kan winnen & ik wens de mensen die door zijn veel geluk toe. Maar wat ik gewoon zo teleurstellend vind is dat zoveel mensen echt wel gemeend dat formulier hebben ingevuld met de hoop om bèta te worden en dan gebeurt er zoiets door mensen die door zijn. Zij zijn door, hebben een kans om bèta worden, en ze gooien die zomaar weg. Snap je? Het is moeilijk uit te leggen wat ik bedoel.

    Ik snap je heel goed hoor. Ik vind dat ook en ik heb niet mee gedaan. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    En nu even allemaal de koppen dicht! Hou eens op met de beschuldigingen, naar ons en naar de mods.
    Mitchell, wat ben jij erg. Alleen omdat je lieve vriendinnetje niet door is, ga je lekker zitten stoken in het topic. Lekker kinderachtig hoor, pfft.
    De mensen die door zijn, hebben dat verdiend. IK heb die pb's verstuurd, waarin ik expliciet heb gevraagd om even stil te houden dat ze door zijn. Dat was een TEST, om te zien of ze inderdaad dingen kunnen verzwijgen. Sommige dingen hoor je nu niet klakkeloos op het forum te zetten. Wij vinden het zielig voor de mensen die niet door zijn, maar je moet uiteindelijk een keuze maken: goedkeuren of afkeuren.
    En JA, dan hou je ook een béétje rekening met hoe de mensen zijn op het forum. Dat is logisch, want wij kunnen niet alleen maar op een mooie aanmelding vertrouwen.
    Complete teksten op een openbaar forum zetten, is ook een daad van onvolwassenheid. Mijn pb op het openbaar forum zetten, waar de zin onderstreept is waar ik zeg dat ze zich stil moeten houden, is ook erg onvolwassen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hiddlestons schreef:
    En nu even allemaal de koppen dicht! Hou eens op met de beschuldigingen, naar ons en naar de mods.
    Mitchell, wat ben jij erg. Alleen omdat je lieve vriendinnetje niet door is, ga je lekker zitten stoken in het topic. Lekker kinderachtig hoor, pfft.
    De mensen die door zijn, hebben dat verdiend. IK heb die pb's verstuurd, waarin ik expliciet heb gevraagd om even stil te houden dat ze door zijn. Dat was een TEST, om te zien of ze inderdaad dingen kunnen verzwijgen. Sommige dingen hoor je nu niet klakkeloos op het forum te zetten. Wij vinden het zielig voor de mensen die niet door zijn, maar je moet uiteindelijk een keuze maken: goedkeuren of afkeuren.
    En JA, dan hou je ook een béétje rekening met hoe de mensen zijn op het forum. Dat is logisch, want wij kunnen niet alleen maar op een mooie aanmelding vertrouwen.
    Complete teksten op een openbaar forum zetten, is ook een daad van onvolwassenheid. Mijn pb op het openbaar forum zetten, waar de zin onderstreept is waar ik zeg dat ze zich stil moeten houden, is ook erg onvolwassen.

    Ik snap eigelijk niet waarom mensen de mods en bètas beschuldigen geven? Voor zover ik weet hebben ze niks gedaan en hebben duidelijk gezegd dat ze nog stil moesten zijn. Zij deden hun werk, de bètas in spé duidelijk niet. Ik weet natuurlijk ook niet alles en zeker niet de details maar dit is alvast mijn mening :)

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 11:43 ]


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Kaboeki schreef:
    (...)
    Ik snap eigelijk niet waarom mensen de mods en bètas beschuldigen geven? Voor zover ik weet hebben ze niks gedaan en hebben duidelijk gezegd dat ze nog stil moesten zijn. Zij deden hun werk, de bètas in spé duidelijk niet. Ik weet natuurlijk ook niet alles en zeker niet de details maar dit is alvast mijn mening :)


    Volgens mij moeten sommige mensen gewoon iemand de schuld geven, en hier is dat meestal de mods of de béta's, 'de schuldige'.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 11:45 ]

    Ishihara schreef:
    (...)

    Volgens mij moeten sommige mensen gewoon iemand de schuld geven, en hier is dat meestal de mods of de béta's, 'de schuldige'.

    Ja, dat heb ik ook al willen merken de laatste tijd. Sommige mensen op Q. moeten echt eens volwassen worden en niet alleen aan hun eigen denken..


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Ishihara schreef:
    (...)

    Volgens mij moeten sommige mensen gewoon iemand de schuld geven, en hier is dat meestal de mods of de béta's, 'de schuldige'.


    Life is hard, just break it with your head <3

    Ishihara schreef:
    (...)

    Volgens mij moeten sommige mensen gewoon iemand de schuld geven, en hier is dat meestal de mods of de béta's, 'de schuldige'.


    26 - 02 - '16

    Godzijdank, er zijn nog mensen die volwassen reageren. Weten jullie hoe blij ik met jullie ben?


    "Well, well. Look who we've got here!"