• We zijn weer op zoek naar nieuwe beta's!

    Inschrijving voor de eerste ronde blijft 2 weken open. Pak en beet 9 Augustus zullen de bèta's weten wie doorgaat naar de tweede ronde.

    http://www.quizlet.nl/beta/
    Inschrijvingen gesloten!

    Mod-toevoeging: Na de problemen de afgelopen weken hebben de mods besloten dat alleen de beta's zich bezig houden met deze verkiezingen. De mods hebben dus geen inspraak in de zoektocht naar de nieuwe beta's.

    DE PB'S ZIJN VERZONDEN.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 21:40 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 9 aug 2012 - 12:02 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Assassin schreef:
    (...)

    Jullie worden toch niet net als de mods toch?


    Hoe? Gemeen? Dat waren we al xD
    Of dat we de hele tijd moeten gaan bumpen om topics vol te spammen?

    Assassin schreef:
    (...)

    Jullie worden toch niet net als de mods toch?


    Hoe bedoel je? :3


    26 - 02 - '16

    Het is bijna 9 augustus (':


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Paddington schreef:
    Het is bijna 9 augustus (':


    Dat is het nu(flower)


    ~

    OMG het is 9 augustus en ik heb nog GEEN MAILTJE. Meh D:


    Believe in yourself.

    Ik was rustig aan het ontbijten, ik kijk op de kalender.. 9 augustus, dan was er iets te doen... En niet weten wat en toen BAM! haha ik heeeeel snel alles opgegeten en naar boven gelopen om te zien of er al iets gepost was! Hhaa :p Q. je bent niet gezond voor mij!

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 10:29 ]


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    het is de 9e waar is de uitslag????


    ©1998

    BlackAlpha schreef:
    het is de 9e waar is de uitslag????


    Er komt geen uitslag, lees de vorige pagina. Degene die door zijn naar de tweede ronde hebben een PB gekregen.

    Alle mensen die door zijn hebben een paar dagen eerder al een PB gekregen. Dat bleek dus uit een topic op Q (Klik). Dus de beta's doen nu weer hetzelfde als de mod's. Zwijgen en doen alsof er niks is.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Alle mensen die door zijn hebben een paar dagen eerder al een PB gekregen. Dat bleek dus uit een topic op Q (Klik). Dus de beta's doen nu weer hetzelfde als de mod's. Zwijgen en doen alsof er niks is.


    En er waren mensen zo stom om op quizlet de beta teksten te gaan posten in een openbaar topic om het samen te verbeteren. Sommige mensen... xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Damn it, ik ben niet door. Nja, jammer dan.


    26 - 02 - '16

    Mordin schreef:
    (...)

    En er waren mensen zo stom om op quizlet de beta teksten te gaan posten in een openbaar topic om het samen te verbeteren. Sommige mensen... xD


    Voor alle duidelijkheid: ik heb die niet gepost én was al helemaal niet van plan om die ooit samen te gaan verbeteren.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Feline schreef:
    Damn it, ik ben niet door. Nja, jammer dan.


    Ik ook niet;)


    ~

    DarkSavior schreef:
    Alle mensen die door zijn hebben een paar dagen eerder al een PB gekregen. Dat bleek dus uit een topic op Q (Klik). Dus de beta's doen nu weer hetzelfde als de mod's. Zwijgen en doen alsof er niks is.


    Eigenlijk vind ik dat best wel slecht, maar ach. Ze zullen er vast wel een goede reden voor hebben.


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    (...)

    Eigenlijk vind ik dat best wel slecht, maar ach. Ze zullen er vast wel een goede reden voor hebben.

    Welke goede reden? Om mensen nog langer de zenuwen te geven tot ze een antwoord krijgen terwijl dat allang beslist is?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.