• We zijn weer op zoek naar nieuwe beta's!

    Inschrijving voor de eerste ronde blijft 2 weken open. Pak en beet 9 Augustus zullen de bèta's weten wie doorgaat naar de tweede ronde.

    http://www.quizlet.nl/beta/
    Inschrijvingen gesloten!

    Mod-toevoeging: Na de problemen de afgelopen weken hebben de mods besloten dat alleen de beta's zich bezig houden met deze verkiezingen. De mods hebben dus geen inspraak in de zoektocht naar de nieuwe beta's.

    DE PB'S ZIJN VERZONDEN.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 21:40 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 9 aug 2012 - 12:02 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Feline schreef:
    (...)

    Of Q is jaloers


    Dat zou ook nog kunnen ja, want ik heb een badass username én ik ben een bèta (wbw)

    maar deze bèta gaat naar bed, mag morgenvroeg weer om 6 uur opstaan om te werken. Tussendoor maar even spieken hoe het met de spanning gaat hier op Q:Y)

    Hel schreef:
    (...)

    Dat zou ook nog kunnen ja, want ik heb een badass username én ik ben een bèta (wbw)

    maar deze bèta gaat naar bed, mag morgenvroeg weer om 6 uur opstaan om te werken. Tussendoor maar even spieken hoe het met de spanning gaat hier op Q:Y)


    Ik moet ook maar eens gaan slapen, haha. Succes met werken ;D


    26 - 02 - '16

    Volgens mij is bèta zijn echt een geweldige functie; gemeen zijn en mensen die nieuwgierig zijn helemaal gek maken van de spanning...


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Artistique schreef:
    Volgens mij is bèta zijn echt een geweldige functie; gemeen zijn en mensen die nieuwgierig zijn helemaal gek maken van de spanning...


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Ik ben best wel nieuwsgierig of ik door ben nu:$


    ~

    Dictionary schreef:
    Ik ben best wel nieuwsgierig of ik door ben nu:$


    Je bent niet de enige ^^


    26 - 02 - '16

    Dictionary schreef:
    Ik ben best wel nieuwsgierig of ik door ben nu:$


    Maar morgen weten we het, als het goed is ;D


    Believe in yourself.

    Ik heb verbinding weten te leggen met het internet hier (: natuurlijk weer net als ik bijna terug naar huis ga x'D
    Maar dan kan ik morgen misschien nog even kijken voor de uitslag of ik door ben (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Weten we dan of we door de inschrijvingen zijn, of weten we dan al wie de nieuwe beta's zijn? Kan egt niet meer volgen xD


    Na regen komt zonneschijn.

    Ahab schreef:
    Weten we dan of we door de inschrijvingen zijn, of weten we dan al wie de nieuwe beta's zijn? Kan egt niet meer volgen xD
    9 augustus wordt naar degene die door de voorronde zijn een pb gestuurd met een opdracht. Zo weet je of je er door bent. Indien je dus de 10e nog niks in je inbox hebt staan, ben je dus niet door naar de tweede ronde. Tijdens die ronde moet je dan werkjes verbeteren en zo worden de nieuwe bèta's gekozen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meteor schreef:
    (...)9 augustus wordt naar degene die door de voorronde zijn een pb gestuurd met een opdracht. Zo weet je of je er door bent. Indien je dus de 10e nog niks in je inbox hebt staan, ben je dus niet door naar de tweede ronde. Tijdens die ronde moet je dan werkjes verbeteren en zo worden de nieuwe bèta's gekozen.


    Moet je dat dan eigenlijk terugsturen naar degene die je een pb heeft gestuurd?


    help

    Stornoway schreef:
    (...)

    Moet je dat dan eigenlijk terugsturen naar degene die je een pb heeft gestuurd?
    Volgens mij werk je dan terug met een formulier, maar indien je een mail krijgt, zal alles wel mooi uitgelegd staan, dus daar zou ik mij niet druk in maken. Trouwens als je iets niet snapt, zijn er bèta's genoeg om uitleg aan te vragen. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dharma schreef:
    (...)

    Maar morgen weten we het, als het goed is ;D

    Hopen dat het goed is. ^^


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Meteor schreef:
    (...)Volgens mij werk je dan terug met een formulier, maar indien je een mail krijgt, zal alles wel mooi uitgelegd staan, dus daar zou ik mij niet druk in maken. Trouwens als je iets niet snapt, zijn er bèta's genoeg om uitleg aan te vragen. (:


    Eukee. Thanks for telling me. :]


    help

    Hel schreef:
    (...)

    Meh, ik en Annabeth hadden het erover dat het hier zo stil was(no_chears)
    De mods kregen 4 topics, en wij maar 2? Moet verandering in komen (wbw)


    Jullie worden toch niet net als de mods toch?


    Your make-up is terrible