• Nightmare of Dance

    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven ;)


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Damen Johnson WillNotLearn

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;


    rollentopic

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 18:38 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naomi Micheal

    'Ian!' schreeuw ik als ik zie dat een van de mannen hem een stomp in zijn maag geeft. Ik zie dat de man nog voordat hij wegloopt mij een blik geeft waar ik de rillingen van krijg. Vlug ren ik naar Ian toe en hurk bij hem neer. 'Ik ga niet eens meer vragen of het goed gaat en jij gaat ook niet zeggen dat het prima is, want het ziet er niet uit of het prima is!' zeg ik meteen. Ik help hem omhoog en loop dan met hem naar een hoek van de zaal waar een stoel staan waar ik hem op neer zet en kijk hem dan bezorgd aan. 'Het is hier echt zo abnormaal wat ze met ons doen, ze mishandelen de jongens gewoon en die mannen, het is gewoon afgrijselijk wat ze met de meisjes doen.' zeg ik langzaam met een verafschuwde blik op mijn gezicht.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Grey Pritchett
    "Oké, oké, jij bent beter dan een chocoladetaart met slagroom, en je moet weten dat ik die héél lekker vind." Lach ik ik geef haar een kus op haar hand en luister naar haar vraag.
    "Als het aan mij ligt, eh, ja, maar jij mag beslissen." Mijn stem trilt nogal en ik vind het heel dom klinken, als een kleuter. Ik heb me nog nooit zo gemakkelijk gevoeld bij een meisje waarmee ik zo intiem was. Ik druk mijn lippen kort in haar nek en ga dan weer liggen.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Ian Silvas

    'Ik ben geen invalide,' mopper ik en ga weer staan. Het kon me echt niet schelen of het pijn deed. 'En het gaat echt,' zeg ik tegen haar. 'Maar even... Wil niet ijdel overkomen ofzo, maar is mijn kaak blauw?' Ik kijk haar even aan en beweeg wat met mijn mond, wat wel een beetje pijn oplevert. Ik kijk haar grijnzend aan. 'En jouw en Nala kunnen ze nooit iets aandoen, daar zorg ik persoonlijk voor.' Ik sla beschermend mijn arm om haar middel en kijk even naar Nala. Ik glimlach naar haar en kijk dan naar Naomi.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Amy Michels

    Ik huiver even en fijne rillingen stromen door mijn heen als ik zijn lippen in mijn nek voelt. 'Goed. Maatjes en beste vrienden.' Ik zwijg even en kijk hem dan serieus aan. 'Het zou een beetje raar zijn als we na een dag en dit alles.... ik bedoel... Ik zoen niet met vrienden,' lach ik. 'Maar wel met jongens die meer zijn dan dat.' Ik weet zeker dat hij zich eerst doodschrok. Ik grijns en trek hem overeind, zodat hij ook recht op zit. Ik geef hem een kus en grinnik.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 21:18 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal
    'Dan ben je een beetje te laat.' zei ik zacht hopend dat hij het niet gehoord had. 'Je kaak is niet blauw, nog niet.' zei ik toen maar grinikend terwijl ik hem los liet. 'Ow, en je komt niet zo ijdel over hoor, maak je maar geen zorgen, ik ken ergere' grinikte ik weer.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'Wat?' Ik kijk haar bezorgd aan. Ik weet niet of ik het goed had gehoord, maar ik hoopte van niet, maar wist van wel. Ik kijk haar fronsend aan. 'Hebben ze dat hier gedaan?' Ik kijk haar aan en bijt op mijn lip. Was ik weer te laat geweest? Had ik weer niet in kunnen grijpen? Was ik dan altijd te laat? Ik ril en kijk haar aan. Ik was nooit op tijd en als ik nu weer te laat was, wat dus zo was, dan... Ik kijk haar bezorgd aan. Ze konden haar dat niet aan hebben gedaan. Nee toch? Zeg nee, zeg nee. Het antwoord was ja, wist ik ook wel.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Grey Pritchett
    "Ik ben blij dat we even alleen waren." Zeg ik met een grijns op mijn gezicht, ik buig me voorover en laat een spoor van kusjes langs haar nek over haar kin achter.
    "Maar, zijn we nou wel of niet meer? Sorry, maar ik volgde je niet meer echt." Ik lach even en steek mijn tong naar haar en trek mijn shirt naar beneden.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Naomi Micheal

    'Maak je maar geen zorgen, ales gaat goed met me'zei ik terwijl ik naar de grond staarde die nu heel intereant was. Ik wilde er gewoon niet meer aan terug denken.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Amy Michels

    Ik kijk hem, zogenaamd, aarzelend aan. 'Ik weet niet,' mompel ik en kijk in zijn mooie ogen. 'Maar volgens mij heb jij dat al bepaald, aangezien een vriend nooit een spoor van kussen in mijn nek naar mijn kin achterlaat.' Ik kijk hem aarzelend aan en bijt op mijn lip. 'Ik weet het niet,' zeg ik weer. Ik kijk hem aan en beslis even zijn reactie af te wachten. Kon ik weer lachen in deze hel.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    Ik slaak een diepe zucht en knik dan. 'Oké. Je weet me te vinden.' Ik doe nog wat dansmoves en kijk strak voor me uit. Waarom waren die meiden altijd gesloten? Ik schud mijn hoofd. Moest ik zeggen, maar ik kon er niet tegen. Ik was weer te laat. Ik was fucking weer te laat! Alweer! Wat was er mis met me?! Ik voel woedde door mijn aderen gieren. Weer te laat! Weer! Mijn blik staat kil en woedend en zo voel ik me ook. Ik bijt mijn kaken op elkaar en kijk strak voor me uit. Ik kon nu wel die mannen helemaal dood slaan. Ik had geaccepteerd hoe ze mijn beste vriend weg hadden laten geven. Ik had niks gedaan. Ik was te laat met ingrijpen toen een andere goede vriend de diepte bij freerunnen had in geschat en te pletter viel naar beneden. Ik was altijd te laat. Waarom kon ik het nooit is goed doen? 'Verdomme,' sis ik kwaad en trap hard tegen de grond.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Grey Pritchett
    "Luister als jij dit niet wilt, dan niet, maar weet je, ik wil heel graag iets lekkerders dan een chocoladetaart met slagroom, en die heb ik nu soort van gevonden." Ik grijns verlegen en speelde met mijn vingers. Ik voelde me, voor het eerst in tijden, een beetje gelukkig. Ik haalde een hand door mijn haar, het zit waarschijnlijk niet heel charmant aangezien ik heb gezweet, geslapen en mijn handen erdoorheen had gehaald. Ik had zin om haar weer te zoenen maar ik wachtte rustig haar reactie af.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Naomi Micheal

    Ik hoor plotseling Ian woedend iets roepen, en zie ook dat hij woedend is, ik loop naar hem toe trek hem mee en duw hem tegen een muur aan. Ja, ik was vrij sterk voor een meisje, zoals de meeste streetdancers. 'Jij wordt nu onmiddelijk even rustig. Jij kon er niks aan doen, je kon me niet helpen, het was mijn eigen schuld en als je me al had geholpen ging je naar de martelkamer en deden ze nog altijd hetzelfde met mij als wat ze toen straks hadden gedaan. Dan waren er alleen maar meerdere die pijn hadden en nu niet. Ben gewoon niet boos op jezelf. Je kon er niks aan doen. Is dat duidelijk?' zei ik streng terwijl ik hem diep in zijn ogen keek.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Amy Michels

    Hij bleef nog aardig rustig. Ik grinnik en kijk hem aan. 'Mmm. Do you wanna be my boyfriend?' Ik kijk hem grijnzend aan en kijk hem met stralende ogen aan. Ik lach zachtjes en kijk hem afwachtend aan. 'Maar...' Ik kijk even aarzelend. 'Ik denk wat die man vanmiddag heeft gedaan niet de laatste keer zou zijn... Dus ehm...' Ik kijk even aarzelend naar hem en hoop dat hij het begrijpt.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    Ik kijk haar totaal overdonderd aan, maar duw haar dan van me af. 'Begrijp je het dan niet? Ik probeer iedereen hier te helpen en ik ben verdomme altijd te laat! Altijd! Altijd! Hoor je dat?' Ik kijk haar aan en besef me dat ik tegen haar had staan schreeuwen. 'Sorry,' mompel ik. Ik laat me tegen de muur aanvallen. De mannen grijnste. Ik kijk ze even aan en dan recht voor me uit. 'Ik ben gewoon altijd te laat,' mompel ik. Ik voel tranen branden, maar dwong mezelf dat ik niet zou houden. Nee, ik was geen gevoelige jongen. Ik zou andere beschermen, ik mocht leiden. Dat kon me echt geen donder schelen. Andere hadden genoeg geleden, terwijl ik te laat was. Nu moest ik een keertje op tijd zijn. Er zou geen volgende keer zijn dat het Naomi of Nala zou overkomen. Volgende keer was ik er om in te grijpen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik ging naast hem zitten en zach dat een paar tranen zijn ogen verlieten. Ik trok hem in een knuffel, meer zou ik toch niet kunnen doen. Ik hield hem strak vast en staarde voor me uit in het niets.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 21:40 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp