• Nightmare of Dance

    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven ;)


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Damen Johnson WillNotLearn

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;


    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    'Ik doe streetdance. Al zowat heel mijn leven,' zeg ik met een kleine glimlach. 'Wacht eens even..' zeg ik ontzet. 'We zulle toch wel veel eten krijgen? Ik moet echt veel eten. Eten is mijn leven!' en ik schud mijn hoofd. 'Dat kunnen ze toch niet zomaar doen?' en ik kijk naar Kimberley. Ongezien neem ik haar in me op.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 13:49 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik dacht het xd]


    That is a perfect copy of reality.

    [Oeps :Y) even aanpassen ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Laat anders Sam er ook naar toe komen (:]


    That is a perfect copy of reality.

    Ben er weer! :)


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik laat Sam wel zo komen ^^ alleen zou jij nog heel even kunnen posten, dan kan ik daar op inhaken ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Kimberley McKenze
    Ik schrik op uit me gedachten als ik Leslie weer hoor praten. 'Daar dacht ik net ook over na, ze moeten ons wel laten eten, willen we goed presteren' zeg ik. Daarna glimlach ik even. 'Net zo min ze ons ook moeten laten slapen' vervolg ik.
    'Iedereen is hier nieuw, iedereen weet niet wat ons te wachten staat, behalve dat we veel gaan dansen' zeg ik als laatste.


    That is a perfect copy of reality.

    [Gepost ^^]


    That is a perfect copy of reality.

    Sam Jason Night
    Ik hoor het meisje van uit het busje ontzet praten over eten. Laat me raden, te bang om dik te worden? Ik loop in hum richting en hoor het andere meisje zeggen: 'Iedereen is nieuw hier, iedereen weet niet wat ons te wachten staat, behalve dat we veel gaan dansen.' ik zucht en zeg dan: 'En dat je stroomschokken krijgt als je het niet met ze eens bent.' en ik ga naast
    het meisje van uit de bus zitten. 'Gaat het?' vraagt ze. En ik knik kort. 'Dat komt wel goed,' zeg ik. En ik zie haar even glimlachen. 'Ik ben Sam Jason Night,' stel ik mezelf gelijk voor. 'Leslie Day,' zegt het meisje vanuit de bus. 'Day en Night,' merk ik op. En ik kijk even naar Leslie.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Kimberley McKenze
    Ik zucht en zeg dan zachtjes 'Stroomschokken, ik weet niet, ik heb alleen wel mensen gezien die waarschijnlijk gemarteld zijn door de mensen die hier werken'. Dan besef ik wat ik heb gezegd, ik kan me wel voor mijn kop slaan. 'Sorry, dat had ik beter niet kunnen vertellen' zeg ik dan. 'En ik ben trouwens Kimberley McKenze' vervolg ik.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 14:07 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Leslie Day
    Ik schrik niet van wat Kimberley zegt. 'Wat maakt jou het uit als je het ons vertelt?' merk ik op. 'Die KLOOTZAKKEN van hier moeten ons gewoon laten gaan.' ik zie dat Sam mijn kant op kijkt. Met een glimlach. Volgens mij vond hij het wel cool dat ik ze hard zeggen klootzakken noemde. Dan zie ik een deur open gaan en komt er een man naar ons toegelopen. 'Wie zei hier iets over klootzakken?' zegt de man. En ik kijk hem aan met een lege blik. 'Volgens mij waren dat muisjes,' zeg ik. En de man draait zich weer om en loopt weg. 'Klootzak,' sis ik hem toe. Maar hij hoort het niet gelukkig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Kimberley McKenze
    Ik luister naar wat Leslie zegt, niet veel later komt er een man binnen. 'Wie zei hier iets over Klootzakken?' vroeg hij. Ik zucht en wil wat zeggen maar Leslie is me voor. Ze kijkt hem met een lege blik aan en zegt 'Volgens mij waren dat muisjes'
    De man zegt niks en loopt weer weg. 'Doeg' denk ik. Ik kijk Leslie weer aan en zeg 'Met 'die mensen die hier werken' bedoel ik dus hun'


    That is a perfect copy of reality.

    Sam Jason Night
    Leslie durft wel, denk ik bij mezelf. Maar ja, ik weet nu hoe het is als ze maatregelen treffen. En zij heeft het ook gezien. Kimberley maakt een opmerking. 'Ik ben benieuwd wat we allemaal moeten doen met het dansen,' zeg ik. 'Hoe ben jij hier eigenlijk terecht gekomen, Kimberley?'

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 14:34 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Sorry dat ik even niet reageerde, was een rol aan het invullen bij een andere rpg]


    That is a perfect copy of reality.

    [Geeft niets hoor ^^ ik ben ondertussen ook bezig met andere dingen :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.