• Nightmare of Dance

    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven ;)


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Damen Johnson WillNotLearn

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;


    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    1DLovertje schreef:
    (...)
    Ik ben er al!

    {yeey!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [ben op dit moment heel vrolijk:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    [ben op dit moment heel vrolijk:)]

    {Haha, zet dan maar een vrolijke post met Ian xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Demi1309 schreef:
    [wauw heeft gewerkt voordat ik het stuurde:)]

    Inderdaad haha, je moet vaker dat dansje doen, denk je niet!


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ja haha moet eerst wachten op post van Naomi:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    1DLovertje schreef:
    (...)
    Inderdaad haha, je moet vaker dat dansje doen, denk je niet!


    [ja hahah]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    [ja haha moet eerst wachten op post van Naomi:)]

    Heb ik al gedaan kijk vorige bladzijde, haha!


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'Ach joh je droogt wel weer op.' Ik kijk haar lachend aan en til haar voorzichtig over mijn schouder. Ik houd haar goed vast en loop naar het deken en haar shirt. Ze waren nog een beetje nat, maar
    Het viel wel mee. Ik begin grijnzend te zingen en een beetje de dansen met Naomi op mijn rug. Dan gooi ik de wc deur open en loop met haar door de gang. Ik had echt geen zin om weer door die smalle ruimte te klimmen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik lach hard. 'Je zingt prachtig Ian, ik moet het toegeven!' zei ik lachend. Terwijl ik hard meezong en me vast klemde aan Ian waardoor hij ook nat werd.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik lach. 'Dank je jij ook.' Ik haal haar can mijn schouder en til haar gewoon in mijn armen. Het deed wel een beetje pijn aan mijn rug. Ik grijns en kijk haar aan. 'Misschien moeten wij dan maar een zang duo vormen,' grijn ik. Ik zie de slaapzaal van ons al in zicht komen. Opeens zie ik een man aankomen lopen. Ik kijk om me heen en trek de eerste deur open. Bezemkast. Het is een smalle ruimte. Ik zet Naomi neer en sluit de deur achter ons. Het is zo smal dat ik tegen naomi aan sta en Naomi tegen de kast. Als ik een stap naar achter zou zetten zit de Deurknop in mijn rug.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    We stonden heel dicht op elkaar wat me licht liet blozen. Bezemkast, hoezo orgineel. Ik grinikte. 'Ik vind het wel gezelig hier.' zei ik toen grijnzend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik grijns even, maar als ik voetstappen dichtbij hoor leg ik mijn hand op haar mond. Ik haal hem er vrij wel gelijk weer vanaf omdat ik denk dat de boodschap wel is overgekomen. Als de voetstappen wegsterven kijk ik Naomi grijnzend aan. 'Ja heel gezellig,' grinnik ik. Ik kijk om me heen. 'We moeten maar is gaan.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'Wacht even.' ik pak mijn shirt uit Ian's handen en trek hem snel aan en geef hem dan zijn eigen shirt terug. 'Zo.' zeg ik dan. En wacht tot Ian de kast verlaat.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik lach en pak mijn shirt aan. 'Ik dacht dat ik van jouw vaker in een bloot bovenlijf rond mocht lopen,' grijns ik. Ik pak het shirt, maar trek hem nog niet aan. Ik open de deur op een kiertje en zie gelijk nog meer mannen. 'Jezus wat is er aan de Hand,' mompel ik. Ik doe de deur voorzichtig weer dicht. Gelijk voel ik mijn lichaam weer tegen die van Naomi. 'Er staan een beetje veel mannen op de gang,' fluister ik en kijk haar aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'Ow.' Zeg ik dan. 'En ja, inderdaad je mag van mij vaker zonder shirt rondlopen.' zeg ik er dan lachend achteraan terwijl ik tegen Ian's warme rug sta. Ik had het koud door het water dus leunde tegen zijn rug aan. 'Je bent lekker warm.' ik had het al gezegd voor ik het door had en begon weer te blozen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp