• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.




    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis




    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~ xSpookje
    -Jayy Brown ~quin98


    -Camping bezoekers ( Alleen nog jongens)
    - Aileen Megan Lockwood
    - Eleanor Rose Duncan
    - Scarlett Grey
    - Eleadora Amora Alonso
    - Aubry Gracie Aimée Wakefield


    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 17:04 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [@CarrotLouis ik reageer straks oké, maar ik moet nu gaan. Tot straks!]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [ Is goed en tot straks]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Andrew
    ' het is al goed' momprl ik en kijk hem aan. Ik geef hem ee duw tegen zijn schouder 'nu ineens verlegen worden he' grinnik ik. Ik was niet moeilijk in het weer goedmaken, ik snapte eigenlijk ook wel dat ze het zouden gaan doen maar ik had het niet nu verwacht.

    Aileen Megan Lockwood

    'Mhm, dat geloof ik wel en als dat niet zo is..tsja dan is het niet zo' zeg ik lachend. 'Ja waarom eigenlijk ook niet' voeg ik er nog aantoe en kijk hem aan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Bonita
    Rustig pak ik mijn ipod en sluit mijn beats er op aan. Rustig begin ik naar de muziek te luisteren en bedenk in mijn hoofd dansjes die we er op kunnen doen


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayy
    ik grinnik even en wijs naar een boom. 'van hier tot die boom' zeg ik enkijk haar aan. 'Oke klaar?' 3.. 2... 1 go!' roep ik en begin te zwemmen.

    Jayden Mason Howard

    Ik schoot in de lach. 'Als of het al niet genant genoeg was dat jij ons betrapte' zei ik en ik gaf hem een duwtje met mijn schouder. Ik grinnikte en gaf hem een stomp.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Andrew
    'tjaa... Best wel, ik had het ook liever niet gedaan' mompel ik en lach even kort. 'maarja, we vergeten het maar' zeg ik tegen hem. ' Dat foe ik nameijk met liefde' lach ik en gruwel even als ik het breld weer voor me zie.

    Aileen Megan Lockwood

    Ik kijk waar hij naartoe wijs en zie welke boom hij bedoelt. "Ik vind het goed en tuurlijk" zeg ik lachend en zodra hij go roept zwem ik ook in de richting van de boom.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (ik ga,misschien zo terug)

    [ Is goed en misschien tot zo }


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayden Mason Howard

    Ik schhot in de lach. 'Ja doe dat maar' zei ik en ik stond op. 'Ik ga weer, ik zie je zo wel' zei ik en ik liep weg. Ik zag Bonita zitten en gaf haar een kusje op haar linker wang. Snel liep naar haar rechterkant en ging daar naast haarr zitten. 'Hey'.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bonita
    Lachend doe ik mijn beats af en glimlach naar jayden. 'heey' zeg ik vrolijk en leg mijn hoofd weer tegen zijn schouder. 'alles gelukt?'


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    CarrotLouis schreef:
    Summer Melody Night

    "Door verschillende omstandigheden thuis heb ik jaren lang met een onzichtbare masker opgelopen en gegaan alsof er nooit wat aan de hand was. Tot het moment dat ik Aileen ontmoette" begin ik. "Ze had door dat er iets aan de hand was en beetje bij beetje verdween dat masker en stortte volledig in. Aileen was naar haar ouders toegegaan met het hele verhaal en die twijfelde geen moment en sinds die tijd woon ik eigenlijk bij haar, iets waar mijn ouders het totaal niet mee eens zijn. Voor de tijd dat we de wereld rond reizen zochten ze me regelmatig op met bedreigingen. Dat is eigenlijk alles kort samengevat. Ik zit op karate en reis de werled rond om mijn vrienden te beschermen"


    Brady Wright
    Ik kijk verbaasd op, 'wat deden ze thuis?' vraag ik, 'als je dat wil vertellen natuurlijk,' zeg ik er snel achter aan, 'en hoezo ben jíj dom geweest? Je hebt het juiste gedaan,' ik niet zeg ik er in gedachten achteraan.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer Melody Night

    "Die jaren zijn er zoveel dingen dingen gebeurd dat ik niet meer weet wat ik erover zou vertellen" Een kleine glimlach speelt rond mijn lippen als ik me omdraai en hem kan aankijken. "Heel erg bedankt en je bent de eerst die zegt dat ik het juiste heb gedaan of nog wat tegen me zeg" zeg ik zacht. "Maar ik hoop dat het een beetje duidelijk is waarom ik er nooit wat over zeg"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer