• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.




    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis




    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~ xSpookje
    -Jayy Brown ~quin98


    -Camping bezoekers ( Alleen nog jongens)
    - Aileen Megan Lockwood
    - Eleanor Rose Duncan
    - Scarlett Grey
    - Eleadora Amora Alonso
    - Aubry Gracie Aimée Wakefield


    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 17:04 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Summer Melody Night

    "Je weet dat als je zo kijkt ik daar dus echt geen nee tegen kan zeggen" zeg ik glimlachend. "Dus er zit niet anders om het toch maar weer een keer te vertellen en wat erop te vinden dat ik gewoon een keertje nee ertegen kan zeggen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aileen Megan Lockwood

    "Geen dank" zeg ik glimlach en kom dan ook bij de boom. "Yeahh goed gedaan" zeg ik erna en kijk hem bedenkelijk aan,maar kan niets verzinnen. "zeg maar wat je wilt als prijs"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aubry Gracie Aimée Wakefield

    Zo te zien is iedereen bezig, dus ik ga de camping maar even bekijken. Dansend en een beetje huppelend slenter ik verder. Deze omgeving is wel geschikt om paard te rijden,echt heel mooi. Jammer dat mijn paard er nu niet is. Ik sniffel even en ga op een willekeurige plek in kleermakers zit zitten


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Jayden Mason Howard

    Kippenvel ontstaat op mijn rug wanneer ze hem aanraakt. Ik schuur met mijn tong over haar onderlip om zo toegang te vragen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jayy
    'doe maar een kus' grap ik maar mijn gezicht is serieus. Eeen grinnik kan ik niet onderdrukken en kkijk haar aan, wachtend op haar reactie. Ik meende er natuurlijk niks van maar ik eou wel weten hoe ze reageerde, gewoon grappen.

    Aileen Megan Lockwood

    Ik haal dan erna mijn schouders op. "Het was jou keuze om iets te zeggen en ik doe niet zo moeilijk" zeg ik met een onschuldige glimlach en geef hem een kus op zijn wang. "Trouwens dat ik niet moeilijk doe betekent niet dat ik alle opdrachten van jou ook ga uitvoeren"

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 23:38 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayy
    ik grinnik, ik had verwacht dat ze ging protesteren of zo. 'Ooh deze wang ga ik nooit meer wassen!' zeg ik overdreven en behin te lachen. Ik kijk haar lachend aan en schud mijn hoofd. 'Ik was niet serieus dat weet je toch he' zeg ik lachend en kijk haar aan.

    Bonita
    Rustig open ik mijn mond als hij om toegang vraagt. Lief speel ik met een plukje haar


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayden Mason Howard

    Ik laat mijn tong naar binnen glijden en verplaats mijn handen naar haar onderrug. Met een hand haal een verdwaaldr pluk uit haar gezicht. Snel plaats ik mijn hand weer terug.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bonita
    lief speel ik mee met zijn tong. mijn handen laat ik rusten in zijn nek

    -ik ben weg x-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Aileen Megan Lockwood

    Ik kijk hem lachend aan. "Als je dat dus echt van plan bent krijg je nooit meer een kus" grinnik ik. "Mhm nou om eerlijk te zijn had ik inderdaad al een idee dat je niet serieus was" zeg ik bedenkelijk en schiet erna opnieuw in de lach.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    -wens me succes ik heb zo een sollicitatie-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayden Mason Howard.

    Ik grijns en laat los. Ik kijk haar lief aan en druk een kusje op het puntje van haar neus. 'Ik hou van je Bon' zei ik en ik gaf haar een kus. Ik kneep een oog dicht omdat ik weer in de zon kijk.

    Iemand Eleanor?)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    bonita105 schreef:
    -wens me succes ik heb zo een sollicitatie-


    (succes!)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    (back in nl yeah)