• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.




    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis




    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~ xSpookje
    -Jayy Brown ~quin98


    -Camping bezoekers ( Alleen nog jongens)
    - Aileen Megan Lockwood
    - Eleanor Rose Duncan
    - Scarlett Grey
    - Eleadora Amora Alonso
    - Aubry Gracie Aimée Wakefield


    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 17:04 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayden Mason Howard

    'Jep' zeg ik en ik zoen haar. 'Wat was je aan het doen?' vra af . ik nieuwsgierig ik trek haar op zijn schoot en kijk haar vragend aan.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Brady Wright
    Ik knik en staar naar de grond. Ik voel het gevoel aan me knagen, het spijt gevoel. Summer heeft het juiste gedaan en die heeft er een punt achter gezet. Ik moest er uitgetrokken worden door mijn ouders en familie, maar toen was het echter al te laat. Veel en veelste laat.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer Melody Night

    Ik ga naast hem zitten en kijk hem aan. "Vertel eerst maar eens wat er met jou aan de hand is" zeg ik zacht. "Sinds je terug bent en je dat verhaal hebt verteld lijkt het als er iets is of dat je iets achterhoud"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Het is gewoon iets van vroeger,' zeg ik zacht, ik wil Summer absoluut niet hiermee opzadelen, 'het is niks,' lieg ik en ik kijk haar aan, 'echt niet,' vertrouw ik haar toe, dat ik moet liegen is iets wat ik absoluut niet leuk vind, maar als ze het zou weten, wat zou ze dan wel niet van me denken.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Ik moet even boodschappen doen --' tot straks!]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bonita
    'ik was muziek aan het luisteren en bedacht bij een paar liedjes een nieuwe dans voor de crew' zeg ik glimlachend.Lief druk ik een een kus op zijn mond


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Summer Melody Night

    "Ik vertrouw je echt" zeg ik met een glimlach die rond mijn lippen speelt. "Maar als het je teveel word moet je er toch echt over praten".
    Ik kijk hem aan 'Weet ook gelijk dat ik echt niet anders over je ga denken dan dat ik nu doe, want jij bent degene waar ik verliefd op ben geworden en niets dat daar iets aan veranderd"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Ik... ik...' even twijfel ik, maar dan begin ik het verhaal te vertellen: 'het was laat en ik en mijn "vrienden" liepen terug naar huis, of zover je het lopen kunt noemen, want we waren ongelofelijk dronken,' geef ik een beetje beschaamd toe,'we liepen langs een jongen die tegen een muurtje aan stond geleund,' vervolg ik, 'hij begon ons een beetje uit te dagen en schold ons uit, ik ging er op in en al snel ontstond er een gevecht. Ik smeet hem tegen de muur aan en hij zakte op de grond, eerst lachte ik, maar toen hij bewoog leek ik op eens weer helemaal nuchter. Ik schrok me kapot en probeerde de jongen weer wakker te maken... maar hij werd niet wakker...' de adem stokt in mijn keel, 'ik had hem vermoord,' vervolg ik na een paar minuten stilte.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer Melody Night

    Ik leg mijn hoofd tegen zijn schouder en denk over een antwoord. "Nu verwacht je vast dat ik ga zeggen dat het niet slim is, maar dat ga ik toch niet zeggen" zeg ik zachtjes. "Want het was laat, je was dronken, er was een gevecht en dan vat ik het op als zelfverdediging. Touwens er zijn genoeg mensen die hetzelfde op dat moment zouden doen en dat het nou iets anders afliep van gepland daar kan je ook niets aandoen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Jij bent de eerste die me niet met open mond aan staart, me uitscheld voor moordenaar en dan nooit meer met me spreekt en naar me kijkt,' zucht ik, 'ik heb er nog maanden een proces met de rechter over gehad, maar die hebben vastgesteld dat het zelf verdeding was, maar ik loop nog steeds rond met een ongelofelijk schuld gevoel...'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer Melody Night

    "Tuurlijk doe ik dat niet, waarom zou ik dat doen? ik blijf toch bij mijn mening van net" zeg ik glimlachend. Ik kijk hem aan "Je hoeft je nergens schuldig over te voelen, want zoals de rechter al zei het was zelfverdeding"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    Ik laat me achterover op mijn bed vallen, 'je bent veelste lief,' zeg ik glimlachend en ik kijk naar Summer. Ze is gewoon zo mooi, zo perfect en ik ben zo verliefd op haar.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jayy
    ze zwemt precies naar me en ik glimlach even naar der. Daarna ga ik wat sneller zwemmeen en zie hoe de boom steeds dichterbij komt.

    Summer Melody Night

    Ik kijk hem aan terwijl een glimlach rond mijn lippen speelt. "Bijna net zo lief als jij bent". Ik ga naast hem liggen en druk kort mijn lippen op de zijne. "En ik duld geen tegenspraak want het is de waarheid"

    Aileen Megan Lockwood

    Ik glimlach terug naar hem en zodra hij sneller zwemt en de boom steeds dichterbij komt weet ik gewoon dat ik zou verliezen, maar toch ga ik ook iets sneller zwemmen. "Ik geef toe je bent echt goed" zeg ik lachend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    Ik lach en pak haar hand vast, 'ik zeg niks, ik denk alleen maar,' grijns ik en ik druk een kusje op haar kruin. Summer's ogen twinkelen, ik glimlach en kruip wat dichter tegen haar aan.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.