• Nu wil ik toch wel eens weten waarom de haters hem haten. En je hoeft geen fan of Belieber te zijn, maar je kunt hem toch wel respecteren? En hij komt soms wel eens arrogant uit de hoek (al vind ik dat zelf niet), maar iedereen doet dat toch wel eens? En ik respecteer jullie meningen, maar ik wil gewoon weten waarom de haters hem haten. (En dat terwijl ze hem niet eens persoonlijk kennen.)

    Quiztroll schreef:
    just saying, beiber is gewoon homo, dus heeft het geen zin om met z'n allen op m te geilen...


    Wat is er mis met homoseksueel zijn? En al was hij homoseksueel, so what?
    En homo is geen term voor shitty, als je iets shitty vind, zeg gewoon dat het shitty is, niet homo.
    En met z'n allen op hem geilen? What the...what the f*ck? Are you f*cking kidding me?

    Sorry voor mijn slechte taalgebruik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Quiztroll schreef:
    just saying, beiber is gewoon homo, dus heeft het geen zin om met z'n allen op m te geilen...


    You should be burned.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Suggestions schreef:
    (...)

    Wat is er mis met homoseksueel zijn? En al was hij homoseksueel, so what?
    En homo is geen term voor shitty, als je iets shitty vind, zeg gewoon dat het shitty is, niet homo.
    En met z'n allen op hem geilen? What the...what the f*ck? Are you f*cking kidding me?

    Sorry voor mijn slechte taalgebruik.

    Apology accepted. -grins-
    En er bestaan helaas gewoon mensen die met een hamer geslagen moeten worden, misschien komt de klap zo door. Blijkbaar is zij er zo ééntje.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Frey schreef:
    (...)
    Apology accepted. -grins-
    En er bestaan helaas gewoon mensen die met een hamer geslagen moeten worden, misschien komt de klap zo door. Blijkbaar is zij er zo ééntje.


    Eerder met een aambeeld(cat).


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Frey schreef:
    (...)
    Apology accepted. -grins-
    En er bestaan helaas gewoon mensen die met een hamer geslagen moeten worden, misschien komt de klap zo door. Blijkbaar is zij er zo ééntje.


    Verbranden doet pijner.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Verbranden doet pijner.

    We can do both? :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Quiztroll schreef:
    just saying, beiber is gewoon homo, dus heeft het geen zin om met z'n allen op m te geilen...


    Ten eerste is het Bieber, niet beiber. Als je toch iemand gaat af kraken, spel dan zijn naam juist, dankjewel. Ten tweede, welk deel van hij heeft een vriendin begreep je niet? Ten derde, als hij homo is dan is dat ook niet erg. Je doet alsof homo zijn iets slechts is terwijl dat helemaal niet zo is. En als laatste we geilen niet met z'n allen op hem, dus dat slaat werkelijk nergens op.


    Physics is awesome

    Frey schreef:
    (...)
    We can do both? :Y)


    I would love that.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    I don't hate him, I don't respect him, I accept him.

    Máár waarom ik het recht heb om hem irritant te vinden: Hij is niet enorm goed en zo denk ik niet alleen over JB, maar over heel veel pop, omdat het niks (in mijn mening) met échte muziek te maken heeft (echte muziek is voor mij is met meer instrumenten, écht talent).
    Mensen mogen er best van houden, maar een groot deel vind JB alleen zo "ontzettend goed" omdat hij een leuk koppie heeft (volgens hen, volgens mij is het gewoon "one of million" boring bluh).
    Maar wat nog vervelender is, zijn de overdreven fans die huilen en gillen als ze hem zien. Daar kan ik echt niet tegen.


    You are beautiful, you are love.

    Ik vind (behalve het nummer Boyfriend) z'n muziek gewoon niet goed, en daar gaat het bij mij om ;)


    Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Quiztroll schreef:
    just saying, beiber is gewoon homo, dus heeft het geen zin om met z'n allen op m te geilen...


    Lol, wie is beiber?


    Alleen maar tranen van geluk

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 20:17 ]

    Jamesdien schreef:
    just saying, beiber is gewoon homo, dus heeft het geen zin om met z'n allen op m te geilen...

    beiber wel ja. Bieber niet.


    Life is a beautiful struggle

    Waarom plaats je nou zo'n bericht? Je stookt er alleen maar door. Door dit soort dingen gaan mensen juist Justin Bieber haten, en je verpest er alleen maar de sfeer hier op Q.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 18:16 ]

    ik ben geen fan, maar ik haat hem niet ofzo


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."