• Nu wil ik toch wel eens weten waarom de haters hem haten. En je hoeft geen fan of Belieber te zijn, maar je kunt hem toch wel respecteren? En hij komt soms wel eens arrogant uit de hoek (al vind ik dat zelf niet), maar iedereen doet dat toch wel eens? En ik respecteer jullie meningen, maar ik wil gewoon weten waarom de haters hem haten. (En dat terwijl ze hem niet eens persoonlijk kennen.)

    Occhi schreef:
    (...)

    Dat is ook een mening, want 'Ik hou van Justin Bieber' is ook een mening die iemand kan hebben. Ik snap wel dat je vind dat mensen die Justin Bieber haten een reden daarvoor moeten hebben, maar sommige mensen hebben niet echt een reden. Die mogen hem gewoon niet/die haten hem.


    Ik vind 'ik haat Justin Bieber' geen mening, net zoals ik 'ik hou van Justin Bieber' geen mening vind. Je kan niet iemand haten die je niet kent, net zoals je niet van iemand kan 'houden' die je niet kent.
    Niet ALLE fans zijn fucking obsessed en zeggen elke dag dat ze van hem houden. Gosh, ik haat al die vooroordelen -___-


    To infinity and beyond •

    Ik zie niet in waarom die topic eigenlijk gesloten moet worden, ik vind dit een positieve discussie.

    Nou wat ik mij dus irriteer aan die Beliebers is wanneer iemand zegt 'Ik vind zijn muziek maar niks.' er meteen een meute fans op springt om die persoon een hater te noemen. Als de muziek niet in je genre valt, ben je niet meteen een hater van die persoon. Je hebt niet alleen haters en lovers bij artiesten of bands. Je hebt nu eenmaal ook neutrale fans en neutrale mensen die gewoon niet in de muziek geïnteresseerd zijn. Ja, die mensen kunnen ook eens zeggen dat hij kinderachtig is, maar geef niet eerlijk toe, niet in al zijn filmpjes toont hij zich op zijn best. Ik moet namelijk niks met JB hebben om nog maar te zwijgen over zijn muziek, maar ben ik daarom meteen een hater? Nee. Integendeel zelf ik ship hem en Selena, maar verder dan dat interesseert hij mij ook niet en dat zal ook altijd zo blijven.

    Leer gewoon eens dat niet iedereen dezelfde muziek leuk vind en dat je daar mee moet leren leven. Je kunt namelijk geen mensen dwingen dezelfde dingen leuk te vinden als jij.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Calabasas schreef:
    (...)

    Ik vind 'ik haat Justin Bieber' geen mening, net zoals ik 'ik hou van Justin Bieber' geen mening vind. Je kan niet iemand haten die je niet kent, net zoals je niet van iemand kan 'houden' die je niet kent.
    Niet ALLE fans zijn fucking obsessed en zeggen elke dag dat ze van hem houden. Gosh, ik haat al die vooroordelen -___-

    dit eh. precies wat ik dacht.


    Life is a beautiful struggle

    Sorry maar dit is hoe ik zit te lezen

    Calabasas schreef:
    (...)

    Ik vind 'ik haat Justin Bieber' geen mening, net zoals ik 'ik hou van Justin Bieber' geen mening vind. Je kan niet iemand haten die je niet kent, net zoals je niet van iemand kan 'houden' die je niet kent.
    Niet ALLE fans zijn fucking obsessed en zeggen elke dag dat ze van hem houden. Gosh, ik haat al die vooroordelen -___-


    Ik heb helemaal geen vooroordelen over fans.


    Physics is awesome

    I don't hate him, I just don't like his attitude. Al heb ik wel respect dat hij dit bereikt heeft op zo'n jonge leeftijd. Maar... natuurlijk speelt 'geluk hebben' ook een rol.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 17:48 ]

    xNiallerx schreef:
    (...)
    Dat is wel de bedoeling. Als je iemand gewoon respecteert zou de samenleving tussen mensen veel beter zijn.


    Ik heb geen respect voor Hitler. Ik heb geen respect voor pesters, misdadigers, verkrachters of wat dan ook.

    Dus nee, ik moet niet voor iedereen respect hebben. En als jij beweert (en nog mensen) dat we allen JB moeten respecteren, dan krijg je haters ja.
    Dit is geen vergelijking tussen JB en al die slechte mensen maar ik wil dat jij inziet dat iedereen respecteren de samenleving echt niet beter maakt.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Occhi schreef:
    (...)

    Ik heb helemaal geen vooroordelen over fans.


    Je hoeft je ook helemaal niet aangesproken te voelen (: maar er zijn nou eenmaal mensen die dus wel vooroordelen hebben.


    To infinity and beyond •

    xNiallerx schreef:
    (...)
    Als justin over 10 jaar nog steebds muziek maakt, dan ben ik nog nog niet op hem uitgekeken. Belieber zijn Betekent dat je Justin steunt tot het einde.


    Dat vind ik nergens op slaan. Het is geen verplichting om fan van iemand te zijn.
    Dat jij dat wil, vindt, denkt en kan, moet jij weten, maar je kunt niet zeggen dat iedere Belieber dat moet of kan.
    Ik denk dat je bepaalde fases - zeker die je op deze leeftijd hebt - wel zult ontgroeien, hoor, op en bepaalde manier.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Meteor schreef:
    Ik zie niet in waarom die topic eigenlijk gesloten moet worden, ik vind dit een positieve discussie.

    Nou wat ik mij dus irriteer aan die Beliebers is wanneer iemand zegt 'Ik vind zijn muziek maar niks.' er meteen een meute fans op springt om die persoon een hater te noemen. Als de muziek niet in je genre valt, ben je niet meteen een hater van die persoon. Je hebt niet alleen haters en lovers bij artiesten of bands. Je hebt nu eenmaal ook neutrale fans en neutrale mensen die gewoon niet in de muziek geïnteresseerd zijn. Ja, die mensen kunnen ook eens zeggen dat hij kinderachtig is, maar geef niet eerlijk toe, niet in al zijn filmpjes toont hij zich op zijn best. Ik moet namelijk niks met JB hebben om nog maar te zwijgen over zijn muziek, maar ben ik daarom meteen een hater? Nee. Integendeel zelf ik ship hem en Selena, maar verder dan dat interesseert hij mij ook niet en dat zal ook altijd zo blijven.

    Leer gewoon eens dat niet iedereen dezelfde muziek leuk vind en dat je daar mee moet leren leven. Je kunt namelijk geen mensen dwingen dezelfde dingen leuk te vinden als jij.


    Heb ik gezegd dat ik Justin Bieber haat? Nee.
    Heb ik gezegd dat ik zijn muziek niet goed vind en zijn houding arrogant? Ja.
    Maakt me dat dan een hater, 'Beliebers'?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Iedereen heeft altijd wel een eigen mening over Justin.


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    MissNifong schreef:
    Sorry maar dit is hoe ik zit te lezen


    LOL ^^


    What by Zeus' beard is going on????

    xNiallerx schreef:
    (...)
    oke oke het is een mening maar haters zouden het best anders mogen formuleren vind ik. Zo voorkom je dat mensen gekwetst worden


    Uiteindelijk kon ik het niet laten om me te mengen.
    Maar even reageren op de quote; Als wij anders moeten formuleren dat we dat joch haten, mogen jullie zogenaamde 'Beliebers' ons ook wel anders noemen als 'haters'. Lekker makkelijk zo namelijk, hè?

    Over de rest ga ik me niet uit laten.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Jezus, alsof die Beliebers niemand 'haten'. Waarom zou ik btw respect hebben voor Bieber? (cat)
    En kennen jullie beliebers hem wel persoonlijk? Denk ut niet.. :]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Valentino schreef:
    (...)

    Uiteindelijk kon ik het niet laten om me te mengen.
    Maar even reageren op de quote; Als wij anders moeten formuleren dat we dat joch haten, mogen jullie zogenaamde 'Beliebers' ons ook wel anders noemen als 'haters'. Lekker makkelijk zo namelijk, hè?

    Over de rest ga ik me niet uit laten.


    Ja, directioners hebben nog een soort van woord voor haters namelijk directionator, als ik me niet vergis.


    Physics is awesome