• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.





    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis




    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~ xSpookje
    -Jayy Brown ~quin98


    -Camping bezoekers ( Alleen nog jongens)
    - Aileen Megan Lockwood
    - Eleanor Rose Duncan
    - Scarlett Grey
    - Eleadora Amora Alonso
    - Aubry Gracie Aimée Wakefield



    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    topic 8

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 23:32 ]

    Summer Melody Night

    Ik loop richting van de ingang van de camping terwijl ik om me heen kijk opzoek naar mijn gitaar of mijn liedje en nadenk waar we allemaal zijn geweest. Het enige wat ik me kan herinneren waren de rivier en de keukens. Rustig loop ik in de richting van Brady aangezien er hier niets te vinden was en de kans dus groot was dat het ergens daar moest liggen.

    Aileen Megan Lockwood

    Ik glimlach even waarna ik me omdraai en zie dat hij inderdaad gelijk heeft. "Je hebt gelijk, maar weet dat je er niet zo gemakkelijk mee weg komt" zeg ik lachend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayy
    'Waarmee?'vraag ik onschuldig en pak daarna haar arm. Ik trek haar mee. 'Wij zijn'zeg ik en loop veder.

    Aileen Megan Lockwood

    Ik loop met hem mee zonder mijn blik van hem af te wenden. "Het gene waar je onderuit probeert te komen door het te negeren" zeg ik met nog steeds een onschuldige glimlach op mijn gezicht.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    Ik zoek langs de water kant en zie plotseling een verfrommeld papiertje half in het water liggen. Snel laat ik me langs de oever naar beneden zakken en pak het papiertje. Voorzichtig vouw ik het open, ik herken Summer's liedje vaag, maar het meeste is weg gevaagd. Ik zie Summer aan komen, arme Summer, nu is ze haar liedje kwijt. Ik hoop dat ze het nog weet.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer Melody Night

    Ik zie Brady die zich langs de oever naar beneden laat zakken en een papiertje pakken en zo te merken is het het liedje. "Laat maar raden het blaadje is doorweekt en de tekst is vervaagd" zeg ik en loop naar hem toe.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayy
    Ik kijk haar aan en haal mijn schouders op. 'Das jammer'zeg ik lachend en wacht tot de attractie begint. 'En nu al bang of zenuwachtig?'vraag ik lachend. 'En dat andere was gewoon omdat het dan grappig was'zeg ik en lieg voor de helft.

    Brady Wright
    Ik knik, 'misschien kunnen we het nog opnieuw schrijven, of weet je het nog? Ik denk dat ik ook wel wat onthouden hebt. Ik zou het zo jammer vinden als het verloren zou gaan,' ratel ik aan een stuk door.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Aileen Megan Lockwood

    Ik kijk hem aan en schiet ondanks alles toch weer in de lach. "Nu toch wel lichtelijk zenuwachtig, maar bang niet tenmiste op dit moment" geef ik toe omdat ontkennen op die moment toch net zou gaan.

    Summer Melody Night

    "Het eerst wat jij nu gaat doen is een keer rustig ademhalen, want er zijn belangrijkere dingen dan het liedje" zeg ik lachend en kijk hem aan. "Dus maak je niet druk en daarbij weet ik het begin en einde nog wel dus verloren gaat het echt niet"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Fieuw en sorry, ik vond het gewoon zo'n mooi liedje,' zeg ik en ik overhandig Summer het doorweekte papier, 'ik ben blij dat je niet gaat huilen, ik heb wel eens een vriendin gehad en die huilden echt overal om. Dat is niet echt leuk.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jayy
    Ik grinnik en knik. 'Ik bescherm je wel hoor'grap ik en kijk haar grijnzend aan. 'Dus al klaar voor?'vraag ik als de attractie begint.

    Summer Melody Night

    Ik pak het doorweekte papier aan en kijk er even naar. "Het maak niet uit en bedankt" zeg ik glimlachend. 'Ik ga echt niet huilen, er zijn belangrijkere dingen dan dit liedje. Maar ik snap heel goed dat het niet leuk is als je vriendin echt overal om huilt'

    Aileen Megan Lockwood

    'Meen je dat serieus of is het een grapje?' vraag ik en kijk hem met zo'n zelfde grijns aan. Als de attractie begint knik ik "Het zal wel moeten gezien er toch geen weg meer terug is"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayy
    'Ach, je zou het toch niet willen'zeg ik lachend en kijk even om me heen. Ik grijns daarna weer naar haar en haal mijn schouders kort op.

    Brady Wright
    Ik lach, 'gelukkig, ik kan niet met huilende meisjes overweg. Het is maar even dat je het weet. Wil je het herschrijven, of wil je dat een andere keer doen en nu iets anders gaan doen?'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Aileen Megan Lockwood

    "Wat als ik er anders over denk dan jou en het juist wel wil?" vraag ik lachend. Ik kijk hem erna vragend aan en wacht geduldig op antwoord.

    Summer Melody Night

    "Oke dan weet ik dat en zal het ook gelijk goed onthouden" zeg ik lachend. "Mhm, aangeien het plan nu letterlijk in het water is gevallen en niet echt heel veel zin heb om het te herschrijven ben ik benieuwd of jij nog ideeën heb?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayy
    'Nou als je dat wel zou willen, zou ik beschermend een arm om je heen slaan' zeg ik en glimlach even naar haar.