• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.





    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis




    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~ xSpookje
    -Jayy Brown ~quin98


    -Camping bezoekers ( Alleen nog jongens)
    - Aileen Megan Lockwood
    - Eleanor Rose Duncan
    - Scarlett Grey
    - Eleadora Amora Alonso
    - Aubry Gracie Aimée Wakefield



    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    topic 8

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 23:32 ]

    Brady Wright
    'Omdat ik je in het water gooide?' zeg ik, 'en je zit op karate, dan wil je vast nog even oefenen voor je volgende toernooi,' grinnik ik.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer Melody Night

    "Ik had het over een wraakactie en niet over iemand vermoorden" zeg ik lachend. "En nee ik heb geen zin om te oefenen voor mijn volgende toernooi, maar als dat wel zou moeten oefen ik dus niet met jou"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Hmm, oké. Wraak actie klinkt niet goed, maar altijd beter dan vermoorden,' ik stap mijn kamer uit, 'mag ik weg rennen?' vraag ik haar met een grijns.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer Melody Night

    "Mhm, mijn wraakacties zijn meestal niet heel erg" zeg ik met een onschuldige glimlach en knik dan. "Van mij mag je weg rennen, maar ik ga op dit moment toch geen wraakactie uitvoeren dus zie het nut er eigenlijk niet in"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Oh, onverwachte wraak dus. Help me, oja en please knuffel me niet, ik wil graag droog blijven,' zeg ik en ik zet een stapje achteruit.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer Melody Night

    "Ja zo kan je het eigelijk wel zien" zeg ik en een onschuldige glimlach verschijnt rond mijn lippen. "Deze keer help ik je niet en oja dat had je dus echt niet moeten zeggen" zeg ik en loop naar hem toe om hem een knuffel te geven. "Oeps misschien had je iets eerder moeten zeggen dat je droog wilde blijven"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Nou ja, nu ben ik toch al nat,' zucht ik en ik knuffel haar terug en geef haar een kusje, 'wat wil je doen lieve Summer van me?' vraag ik terwijl ik mijn kin op haar hoofd leg.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Ik moet gaan, bye bye! Tot straks]

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 15:17 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [ Doeg tot straks]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    bonita105 schreef:
    Bonita
    Zacht begin ik te bewegen en laat mijn tong cirkelen om zijn lid. mijn handen masseren zijn ballen en als ik omhoog ga zuig ik steeds.


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Summer Melody Night

    "Het is je eigen schuld dat je nu ook nat bent en weet je wat laat die wraakactie eigenlijk ook maar zitten" zeg ik glimlachend en denk dan na. "Eigenlijk heb ik wel een idee. Heb je je gitaar hier of ligt die ook buiten?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayden Mason Howard.

    Een heerlijk gevoel trekt door me heen en ik kom klaar. Mijn spieren verslappen en ik laat me terug op het bed vallen. Ik hijg nog even na en verslap mijn greep in de dekens


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bonita
    rustig slik ik het goedje door. rustig kus ik naar boven tot ik zijn lippen bereik. 'ik wil je jayden' zeg ik smachtend


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayden Mason Howard

    Ik grijns en trek het laatje van mijn nachtkastje open. Ik tast naar een condoom en vindt hem. Nog een klein beetje hijgend doe ik hem om en zoen haar weer.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Brady Wright
    'Die heb ik hier, wacht even,' ik laat Summer los en loop terug mijn kamer in. Daar haal ik mijn gitaar uit de hoes en loop terug naar Summer.
    'Tada!'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.