• In Amerika is er grote belangstelling voor jongeren die dansen op straat en dit dan op internet zetten. Een aantal jongens en meiden uit miami zijn uit voormalige crew gezet vanwege problemen. Ze gaan iedereen terug pakken door zelf een crew samen te stellen. Ze hebben een eigen loods waar ze oefenen en alles hebben. Dan verschijnt er op internet een oproep voor danscrews. Het groepje besluiten met huw crew zich in te schrijven en mee te doen. Maar het inschrijfgeld bedraagt €10.000 euro. De crew doet er alles aan om geld in te zamelen en zorgen ervoor dat ze mee kunnen doen, waar hun een grote uitdaging te wachten staat. Ze moeten harder samen werken dan ooit en zorgen dat ze de wedstrijd winnen. Het draait niet alleen om vriendschap maar ook om liefde, vertrouwen, teamwork & geld…


    Regels
    - Wij geven aan wanneer het dag en nacht is en wanneer er bijeenkomsten zijn.
    - 16+ is toegestaan.
    - Spreken met minimaal 4 zinnen.
    - Nieuwe topics worden door Dictionary of Rechazame geopend tenzij we aangeven dat iemand anders dit mag doen.
    - Geen bekende mensen als personage.
    - Geen perfecte personages die niks verkeerd doen etc.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    - Geen mensen die na een dag of halverwege stoppen. Of helemaal niet eens beginnen.
    - Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan ons.
    - Te lang niet reageren betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    - Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    - Niet samen alles samen vol spammen want dan is het voor de anderen niet meer te volgen.
    - Niet de personage van iemand anders besturen.


    6 meiden
    - Nuria Layla Moreno - Dictionairy
    - Julliët Elisabeth Night - jaimyhoi
    - Summer Melody Night - Irishstar
    - Alleshia Vanessa Ripoll - Frey
    - Alessandra Phoebe Mercer - Stiles
    - Demi Jones - TheseWords

    6 jongens
    - Anthony 'Antz' Kilian Noway - Nidiot
    - Brian Everret Jones- Klaine4Ever
    - Ben James Edwards - xhansjee
    - David Taylor McGullivan - Neamh
    - Jayson Nathan Carlson - Dictionairy
    - Damen Nathaniël Night - WillNotLearn

    Vrouwelijke leider: Kate Charlize Skye Wood - HurtedHeart
    Mannelijke leider: Darryll Wade - Rechazame

    Rollenstorie

    ©Dictionairy&Rechazame

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 18:13 ]


    ~

    Brian Everret Jones

    Haar armen liggen om mijn nek, wat ik helemaal niet zo erg doet. Ze vertelt dat ze popping en breakdance doet. Ik knik even goedkeurend.
    "Geleerd van films hé? Nice." glimlach ik. "En wat is jouw specialiteit?" vraagt Julliët dan. Ik kijk haar aan en lach even.
    "Ik heb zo veel verschillende dingen, het is een mengeling van breakdace, hiphop en dat soort stylen." zeg ik dan. "Robot is ook wel een van de leuke dingen... Ik heb het geleerd van mezelf en filmpjes op internet. En naja, ik zeg niet dat ik een maand in een stripclub heb gedanst, maar ik zeg ook niet dat ik het niet gedaan heb." grinnik ik. Het begon al snel te vervelen en de lat lag iets te hoog om eerlijk te zijn. Ik ben er weg gegaan en wilde meer.
    "En ik ben een paar weken geleden uit mijn crew gezet." zeg ik dan spijtig. Eindelijk is het rustige nummer over en ik kijk Julliët uitdagend aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alessandra Phoebe Mercer
    'Wat moet ik doen om je naam te krijgen dan?' vraagt Jayson terwijl hij op een andere barkruk gaat zitten.
    Ik haal mijn schouders op. 'Niks,' antwoord ik. 'Ik vertel je mijn naam vanzelf wel een keer'. Eerlijk gezegd weet ik nog niet eens zeker of ik wel bij deze crew wil horen. De man en vrouw die dit bedacht hebben gaan er gewoon vanuit dat we met alles akkoord gaan, terwijl we hun niet eens kennen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Julliët Elisabeth Day
    'En naja, ik zeg niet dat ik een maand in een stripclub heb gedanst, maar ik zeg ook niet dat ik het niet gedaan heb,' zegt Brian. En ik moet erg lachen om Brian. Wat misschien ook deels door de alcohol komt, maar ook omdat ik het me wel voor zou willen stellen. 'En ik ben een paar weken geleden uit mijn crew gezet,' zegt hij dan spijtig. Dan is het rustige nummer over, en ik zie Brian uitdagend kijken. Mijn grenzen zijn een beetje vervaagt door de alcohol. Ik bijt even op mijn lip en kijk naar hem terug. Dan laat ik mijn armen weer naast mijn zij glijden via zijn borstkas. En ik stap uit zijn armen. Dan lach ik even. Ik pak nog een cocktail voor ons beiden. 'Dus jij kan strippen?' vraag ik met een lach. 'Interessant.' en ik kijk hem recht aan terwijl ik een slok neem van mijn drinken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Brian Everret Jones

    Haar hand over mijn borstkas laat me even rillen en ik lach. Ik krijg een coktail van Julliët.
    "Dus jij kan strippen? Interessant." ze kijkt me recht aan en neemt een slokje van haar cocktail. Ik volg haar voorbeeld en doe dat ook.
    Dan knik ik. "Hmja, redelijk." Grijns ik en trek even speels een wenkbrauw op. Ik zet een stapje dichterbij Julliët. "Wilde je een showtje dan?" grijns ik en ga even met mijn hand langs haar wang. Dan laat ik mijn hand naar het bovenste knoopje van mijn blouse gaan en open die lachend. De rest hou ik nog dicht. Ik kijk Julliët vragend aan. Ik zet weer een stapje naar haar toe en neem een slok van mijn cocktail. Man deze drankjes blijf je drinken!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    Ze vraagt of ik denk dat het wat word met deze crew, waarna ze zich dichter naar me toe buigt en en lacht. Ik haal mijn schouders op en ga met mijn hand die op haar heup licht, dit keer niet door mijn eigen haar heen maar door dat van Nuria. Ik pak een lop vast en draai deze om mijn vinger. 'We moeten er zelf maar wat van maken toch?' ik streel even glimlachend langs haar wang en lech me hand dan weer op haar heup.
    De muziek is nogsteeds goed om rustig op te dansen en dat doe ik dan ook. Door met mijn rechter hand, die nog altijd op haar heup licht, haar nog iets naar me toe te trekken laat ik de ruimte die tussen ons zat, nu hellemaal verdwijnen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [woops ben net wakker,zal alles ff bijlezen en dan ga ik een post schrijven]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Net pas wakker? whooh xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Julliët Elisabeth Day
    'Hmja redelijk,' zegt Brian. En hij grijnst en trekt speels zijn wenkbrauw op. Hij zet een stapje in mijn richting. 'Wilde je een showtje dan?' en hij grijnst even. Hij gaat met zijn hand langs mijn wang wat me doet glimlachen en kijk hem aan terwijl ik op mijn lip bijt. Dan gaat zijn hand naar het bovenste knoopje van zijn blouse. En hij opent die lachend. Hij zet nog een stapje in mijn richting. Ik neem een slokje van mijn cocktail. En ik kijk hem met een speelse blik aan. 'Ik zeg niet dat ik het wil, maar ook niet dat ik het niet wil,' zeg ik dan. Ik kijk hem aan en neem nog een slokje van mijn cocktail. 'Dus ik zie wel wat je doet.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Frey schreef:
    Alleshia Vanessa Ripoll.
    “Maybe I do,” fluisterde hij zacht terug op een verleidelijke toon en ik stopte even met in zijn nek kusjes te drukken toen ik opeens zijn vingertoppen een paar centimeters onder mijn shirtje voelde gaan.
    Grijnzend keek ik hem aan en knipoogde even, maar hij drukte zijn lippen toen tegen mijn kaaklijn en voor een enkele seconde was ik mijn adem even kwijt. Ik hoopte dat hij het niet gemerkt had, maar ik was een beetje overdonderd doordat hij nu opeens actie ondernam, ten minste, wel plagerig, maar dat maakte me niet veel uit.
    De vederlichte aanraking die hij met zijn vingertoppen op mijn huid streelde en zijn lippen tegen mijn kaaklijn lieten me even snel nadenken. Zal ik het spelletje nog verder schoppen of zal ik me eroverheen zetten en hem als eerste kussen? De spanning was nu zo groot dat ik het wel wilde, maar toch koos ik voor de eerste optie, dus ik deed zijn shirt uit, waarna mijn shirt volgde en er een uitdagend zwart met rode BH tevoorschijn kwam. Hierna duwde ik hem achter op het bed waarna ik op hem ging liggen en streelde zijn bovenlichaam.

    (Dit is ook mijn laatste post, good night everyone. xox)


    Darryll Wade
    Alleshia was schijnbaar nog lang niet van plan op te geven aangezien ze onze shirten uit trok en mij achterover het bed op duwde. Even bleven mijn ogen op haar mooie volle ronde borsten hangen in een sexy zwarte met rode BH. Dan kijk ik Alleshia geamuseerd aan. "Hoelang gaan we dit spelletje volhouden?" vraag ik als ze mijn bovenlichaam begint te strelen.
    Ik ga namelijk niet opgeven, ik geef nooit op. Was dat nu ook niet van plan te doen, al voel ik automatisch mijn handen langs haar slanke zij omhoog gaan.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 15:04 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Klaine4Ever schreef:
    [Net pas wakker? whooh xD]


    [haha ja gebeurt me ook nooit xD]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Brian Everret Jones

    "Oh meid jij bent goed." Lach ik.
    Ze neemt nog een slokje van haar cocktail. "Dus ik wie wel wat je doet." ik lach even. Er zijn hier nogal wat mensen, en misschien gaan ze wel een verkeerde indruk krijgen. Nee joh doen ze niet. Ik bijt even op mijn lip en kijk Julliët weer aan. Klein showtje hé? Dus ik zei niet dat er veel ging gebeuren.
    "Nou meid, jij zit op de eerste rij." grinnik ik en duw haar op een bankje dat er staat. Dan zet ik mijn glas op de tafel en luister naar de muziek.
    Langzaam begin ik te dansen op de muziek. Ik kruip naar voor en klim op Julliët haar schoot. Grijnzend pak ik haar handen die ik over mijn borstkas laat gaan. Ik laat haar handen los en maak langzaam een aantal knoopjes verder los. Ik glij van haar schoot af op de grond, waarna ik op de maat weer overeind kom. Ondertussen had ik mijn blouse al helemaal los geknoopt en die trek ik uit, waarna ik hem naar Julliët werp. Speels trek ik een wenkbrauw op en maak wat snelle moves zodat ik met mij gezicht dicht bij die van haar ben. "En?" vraag ik grijnzend.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nuria Layla Moreno

    Antz streelt zacht door mijn haren en draait een lok om zijn vinger en streelt dan mijn wang. Ik voel een kleine rilling door mijn lichaam lopen. Het voelde niet verkeerd maar prettig. Dan legt hij zijn hand weer op mijn heup en trekt me helemaal tegen zich aan. Ik glimlach en voel zijn gespierde buik tegen mijn lichaam. Ik leg mijn andere hand die nog los hand op zijn middel en dans rustig door. Deze muziek was goed en dit moment nog beter.


    ~

    Jayson Nathan Carlson

    Ik kijk haar grijnzend aan en haal een hand door mijn haren. 'We zullen zien' zeg ik als antwoord en bestel nog een drankje. 'Heb ik eigenlijk ook nog iets gemist voor ik binnen kwam?' Ik neem een slok van mijn drankje en kijk haar aan. 'Ik ben uit mijn werk snel naar huis gegaan en toen meteen hier heen.' Ik glimlach. Ik vroeg me af of de rest van dit groepje ook allemaal nog een baan erbij hadden. Met dansen viel soms weliswaar veel geld te verdienen maar dan moest je wel winnen.


    ~

    Julliët Elisabeth Day
    'Nou meid jij zit op de eerste rij,' zegt Brian dan. En hij duwt me naar een bankje. Ik glimlach breed. Dit gaat leuk worden. Hij begint met dansen en komt dan langzaam naar me toe. En hij klimt op mijn schoot. Ik moet er om lachen en blozen. Hij pakt mijn handen en laat die over zijn borstkas glijden. Ik kan niet anders dan toekijken. Ik moet het toegeven, hij doet het goed. Hij last mijn handen los en begint dan met zijn knoopjes los te knopen. Dan maakt hij de show af door zijn blouse helemaal uit te doen en naar me te gooien. Lachend vang ik hem op. Dan maakt hij nog een paar snelle moves en zijn gezicht is dan voor die van mij. 'En?' vraagt hij grijnzend. Ik kijk hem in zijn ogen aan en lach dan even. 'Indrukwekkend,' zeg ik dan. En laat even mijn hand over zijn ontbloot bovenblijf gaan. 'Erg indrukwekkend.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hello, waar kan Ben inspringen?]


    Blub.