• In Amerika is er grote belangstelling voor jongeren die dansen op straat en dit dan op internet zetten. Een aantal jongens en meiden uit miami zijn uit voormalige crew gezet vanwege problemen. Ze gaan iedereen terug pakken door zelf een crew samen te stellen. Ze hebben een eigen loods waar ze oefenen en alles hebben. Dan verschijnt er op internet een oproep voor danscrews. Het groepje besluiten met huw crew zich in te schrijven en mee te doen. Maar het inschrijfgeld bedraagt €10.000 euro. De crew doet er alles aan om geld in te zamelen en zorgen ervoor dat ze mee kunnen doen, waar hun een grote uitdaging te wachten staat. Ze moeten harder samen werken dan ooit en zorgen dat ze de wedstrijd winnen. Het draait niet alleen om vriendschap maar ook om liefde, vertrouwen, teamwork & geld…


    Regels
    - Wij geven aan wanneer het dag en nacht is en wanneer er bijeenkomsten zijn.
    - 16+ is toegestaan.
    - Spreken met minimaal 4 zinnen.
    - Nieuwe topics worden door Dictionary of Rechazame geopend tenzij we aangeven dat iemand anders dit mag doen.
    - Geen bekende mensen als personage.
    - Geen perfecte personages die niks verkeerd doen etc.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    - Geen mensen die na een dag of halverwege stoppen. Of helemaal niet eens beginnen.
    - Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan ons.
    - Te lang niet reageren betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    - Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    - Niet samen alles samen vol spammen want dan is het voor de anderen niet meer te volgen.
    - Niet de personage van iemand anders besturen.


    6 meiden
    - Nuria Layla Moreno - Dictionairy
    - Julliët Elisabeth Night - jaimyhoi
    - Summer Melody Night - Irishstar
    - Alleshia Vanessa Ripoll - Frey
    - Alessandra Phoebe Mercer - Stiles
    - Demi Jones - TheseWords

    6 jongens
    - Anthony 'Antz' Kilian Noway - Nidiot
    - Brian Everret Jones- Klaine4Ever
    - Ben James Edwards - xhansjee
    - David Taylor McGullivan - Neamh
    - Jayson Nathan Carlson - Dictionairy
    - Damen Nathaniël Night - WillNotLearn

    Vrouwelijke leider: Kate Charlize Skye Wood - HurtedHeart
    Mannelijke leider: Darryll Wade - Rechazame

    Rollenstorie

    ©Dictionairy&Rechazame

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 18:13 ]


    ~

    [Huh twee Jones' ? haha toevallig :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jaimyhoi schreef:
    [@Klaine4ever je kan wel bij Julliët en Daniël gaan staan, die staan aan de bar ^.^ Julliët is nu even verveeld omdat Daniël offline is (:]


    [Ze kennen elkaar nog niet toch?
    Nou dan doe ik wel dat Brain een beetje achter stond en zo :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    ik haalde mijn schouders op. 'Deze staan voor het grijpen.' Maar ze zal vast wel gelijk hebben en ik vroeg op een bier, die ik niet snel daarna in mijn handen gedrukt kreeg. 'Kijk, veel better.' Glimlachte ik en nam en slok. Dit was veel better als die smerige coctails. 'Zo, vertel eens wat over jezelf?' Ik ging goed op mijn kruk zitten, riching Demi en keek haar belangestellend aan. 'Ja, het is raar dat ik niks over mijn familieleden weet toch?' grijnzde ik.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Brian Everret Jones

    Ik ben nogal stil op dit moment, dat geef ik eerlijk toe. Ik ken nog niemand en ik ben eerlijkgezegd niet een persoon die de eerste stappen durft te zetten.
    Ik kijk wat naar twee mensen bij de bar. Uiteindelijk zet ik me over de lichte verlegenheid heen en stap erop af.
    "Ehm, hoi." zeg ik en kijk de twee aan, hopelijk gaan ze niet meteen iets verkeerds over mij denken.

    [Julliët en Daniël ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ben James Edwards

    Ze bekeek me even en glimlachten terug.'Tja. Jaren en jaren trainen. Maar zonder Darryll was het me ook niet gelukt.' Zegt ze. 'Wat is je naam vraagt ze me. 'Ben de men. Just kidding, gewoon Ben.' Zeg ik. 'Heb vreselijke humor wanneer ik wat heb gedronken.' Ik heb nooit veel van alcohol gehouden en kon goed feesten zonder, al was ik nog gekker wanneer ik wat op had. Ik dronk het laatste beetje op. 'Oke, ik ga nu dus stoppen met drinken anders valt het dak eraf.' Ik grinnik. 'Niet grappig.' Mompel ik,.


    Blub.

    Julliët Elisabeth Day
    Ik zie ineens een jongen op ons afstappen. 'Ehm. Hoi.' zegt hij. En hij kijkt ons beiden aan. Ik heb hem helemaal nog niet opgemerkt hier. Hij danst dus ook. 'Hoi,' zeg ik met een aardige glimlach. Hi ziet er leuk uit. En ik neem hem ongezien even helemaal in me op. Ik glimlach daarna nog steeds en steek dan mijn hand naar hem uit. Ik heb manieren geleerd thuis, ik gebruik ze alleen biet altijd. 'Aangenaam, zeg ik dan. 'Julliet Elisabeth Day. Maar dat klinkt zo lang. Dus noem me maar Julliët of hoe je ook wilt.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alleshia Vanessa Ripoll.
    Zonder een enkel woord te zeggen bekijkt hij me eventjes met de grijns die op zijn gezicht staat. Hierna antwoordde hij echter op dezelfde verleidelijke toon: “Klinkt interessant, vind je ook niet?” Vragend haalde hij zijn wenkbrauwen er even op. De spanning die er nu tussen ons is, groeit alleen maar, bedacht ik me en expres liet ik mijn handen nog wat lager terwijl ik mijn hoofd iets kantelde en dichtbij zijn oor fluisterde: “Weet je wat nog interessanter is?” Ik wist niet of ik hier spijt van zou krijgen, vast niet want ik leefde met de minuut, maar het leek wel alsof ik dit moest doen. Mijn handen gleden onder zijn shirt en ik streelde mijn handen plagend over zijn gespierde buik en borstkas. “Jou penthouse…” Ik kon het niet laten extra dichtbij tegen hem te gaan staan en een zwoel, maar plagerig kusje in zijn nek te drukken. Geen idee of ik hier goed aan deed, maar het maakte me allemaal niet uit. Ik was enkel benieuwd naar zijn reactie.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Naar wie kan Ben toe? Kate is offline]


    Blub.

    Brian Everret Jones

    Ik neem haar hand aan.
    "Julliet Elisabeth Day. Maar dat klinkt zo lang. Dus noem me maar Julliët of hoe je ook wilt." ik lach eventjes en kmik dan.
    "Brian Everret Jones. Dat is ook best wel lang hé? Zeg maar Brian of Everret." lach ik dan en laat Julliët haar hand los en laat mijn arm naast mijn lichaam hangen. Ik had vanavond nog niet veel gedaan. Nouja, ik wen niet zo snel aan andere locaties en dat soort dingen.
    Ik kijk even naar Julliët en glimlach naar haar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Darryll Wade
    Ik voel dat ze haar handen omlaag laat gaan. Alleshia kantelt haar hoofd. "weetje wat nog interesanter is?" Ik voel haar handen onder mijn shirtje gaan. "Jouw penthouse" Als ze een kusje in mijn nek drukt voel ik dat ik opgewonden begin te worden, terwijl dat helemaal niet in de planning lag. Maar hé, wat is een feestje zonder sex? Iniedergeval dat was het motto van de mannen in deze familie.
    "Ooh stoor ik??" Op dit moment, wil ik mijn neef, heel erg veel pijn doen... "Darryll....G...willen jullie the master bedroom even gebruiken?" Als ik opkijk zie ik het grijnzende gezicht van mijn neef die ik nog meer pijn wil doen. Mijn kaak verstrakt iets en ik kijk hem knipperend aan. "Jason" zeg ik heel erg eng kalm. "Dat hoef je me niet te vragen, ik weet de weg dankje" Jason grijnst. "Weet je zeker?" Ik kijk hem weer even aan. "Is dit het eerste feestje dat ik hier gegeven heb? Dankje" zeg ik. "Je kan ook gewoon een chickie voor me regelen in plaats van zo bot te doen" zegt Jason. "Loop rond, zet Jalisha hier en zoek een chickie" zeg ik iets wat geïrriteerd. "Dat wil je ook alleen maar omdat Jalisha je niet lastig valt" zegt Jason. "precies ja Doei Jason" Grijnzend loopt Jason weg en ik zie Jalisha deze kant op. "Sorry voor dat...." Ik leg mijn handen weer terug op Alleshia haar heupen. "Dit penthouse is inderdaad heel erg interesant" zeg ik op een zwoele stem.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julliët Elisabeth Day
    'Brian Everret Jones. Dat is ook best wel lang hè? Zeg maar Brian of Everret,' zegt Brian dan. Hi ziet er leuk uit. Hij laat mijn hand los en ik neem nog een slok van mijn drinken. Ik zie dat Brian gewoon iets losser moet komen. Brian kijkt even naar me en glimlacht dan. Ik glimlach gelijk terug. Ja, een leuke jongen. Ik draai me even om naar de bar en bestel dan een cocktail. 'Hier,' zeg ik dan tegen Brian. 'Een cocktail. Ze zijn echt lekker hoor!' en ik bied de cocktail aan aan Brian. Ik neem zelf nog een slok van mijn eigen. 'En ik denk dat ik het maar houd op Brian.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Brian Everret Jones

    'Hier, een cocktail. Ze zijn echt lekker hoor!'
    Ik pak de coktail aan. "Eh, bedankt." glimlach ik en neem er een slok van. Hmm, ze zijn echt lekker.
    "En ik denk dat ik het maar houd op Brian." zegt Julliët dan. Ik knik even en glimlach weer. Ik neem nog een slok van de coktail. Ik moet toegeven Julliët ziet er goed uit. "Hm, hoe oude ben je eigenlijk?" vraag ik dan geïntereseerd. Ik kijk even in mijn coktail. Vroeg ik dat niet iets te snel? Ik blijf naar het drankje kijken. Nee joh, dat hoor je te vragen. Als je iemand aardig vind dan vraag je dat soort dingen, toch? Ze bood me ook een coktail aan, nee ze gaf me een coktail. Ik mag Julliët wel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Moest even wat regelen]
    Kate Charlize Skye Woods
    'Ben de men. Just kidding, gewoon Ben. Heb vreselijke humor wanneer ik wat heb gedronken.' Zegt hij waarna ik knik. Ik had bijna hetzelfde alleen ik werd er losser en sexy van. Ik deed namelijk serieus de vreemste dingen ever. 'Oke, ik ga nu dus stoppen met drinken anders valt het dak eraf.' Hij grinnikt even. 'Niet grappig.' kan ik nog net verstaan. Toch grinnik ik even. Ben dus. 'Ik heb hetzelfde hoor met Alcohol, maaruiteindelijk herinner ik me niet veel meer en als ik het dan hoor schaam ik me dood.' Zeg ik grijnzend. Ik kijk even over zijn schouder en zie Darryll met een meisje. Sexbomb. Onzichtbaar schud ik mijn Hoofd altijd weer. Ik vraag nog een Coctail aan Jason die me even flirterig aankijkt maari k schud grijnzend mijn hoofd. Nee ik was kieskeurig.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Julliët Elisabeth Day
    Ik drink rustig verder van mijn eigen cocktail. En Brian heeft er nu ook een waarvan hi drinkt. 'Eh, bedankt.' zegt hij met een glimlach. 'Hm.. Hoe oud ben je eigenlijk?' vraagt hij dan. Hij klinkt oprecht geïnteresseerd. Hij kijkt even naar zijn cocktail. En hi blijft er ook naar kijken. 'Ik ben net 4 dagen 19 geworden,' zeg ik dan leuk glimlachend. Ik heb al 4 cocktails op, wat wil je anders? En het is niet dat ik dubbel zie, of verschrikkelijk giechel. Of scheef loop. Ik kijk zelfs niet wazig uit mijn ogen. 'En jij?' vraag ik dan. 'Hoe oud ben je?' en ik neem Brian weer even helemaal in me op. Het is een leuke jongen, ook aardig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [hahaha sexbomb xD hahaha jaa hij kan er ook niks aan doen dat ie zó sexy is -wbw-]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]